Gross Girl at McDonald.s

Gross Girl at McDonald.s

Posted in the Kennett Forum

First Prev
of 3
Next Last
wonder

United States

#1 Oct 7, 2008
Who is she she is nasty I do not want her to touch my food????
HoLd Up

Kennett, MO

#3 Oct 7, 2008
who u talkin bout becuz my cuzn work up there and i know she aint nasty
you amaze me

Kennett, MO

#4 Oct 7, 2008
what does she look like and does she work days or nights
HoLd Up

Kennett, MO

#5 Oct 7, 2008
she works nights after school she is really short long brown hair freckles
wonder

United States

#6 Oct 8, 2008
in the mornings she has shorter blonde hair.
User Name

Omaha, NE

#7 Oct 8, 2008
wonder wrote:
in the mornings she has shorter blonde hair.
What kind of hair does she have in the afternoons and evenings?
upeoplesuck

Vincennes, IN

#8 Oct 8, 2008
don't y'all have anything better to do than talk about people I MEAN GOODNESS GIVE IT UP...here if you decide you want to talk trash about someone go in the bathroom look in the mirror and talk away!!! Haha
Its Me Again

United States

#9 Oct 8, 2008
HoLd Up wrote:
she works nights after school she is really short long brown hair freckles
You talking about BG? She is not nasty.
wonder

United States

#10 Oct 8, 2008
no she looks younger kinda heavy
ccc

Lake City, AR

#11 Oct 8, 2008
She would not fit in this category but was wondering if Tracy Johnson still worked at McD's
YellowPages

United States

#12 Oct 8, 2008
ccc wrote:
She would not fit in this category but was wondering if Tracy Johnson still worked at McD's
Nope
i wonder

United States

#13 Oct 8, 2008
wonder wrote:
Who is she she is nasty I do not want her to touch my food????
if you even know who your talking about,????
Duff

Kennett, MO

#14 Oct 9, 2008
I went in there one day and a young girl had a huge hickey on her neck, it made me sick. If you want those its fine but, not working out in public like she does, at least keep it where people don't have to see it. I left from there.

Since: Jul 08

kennett

#15 Oct 9, 2008
krystal ward is her name, she is in the 10th grade
to ccc

Saint Louis, MO

#16 Oct 10, 2008
you dont know what the hell your talking about. 1 its not tracy johnson its tracy davis and 2 she is doing great better then ever. we all know who you are and you just want to start stit this time you go by ccc how about your real name and if you got any thing to say say it to her face she will talk to any one about anything so call her she is in the book besides she did great up there and unlike some others we can name that still work there we can tell you about them lets tell the story what you did the other day ???? even better lets look up some police records
MMS

Saint Louis, MO

#17 Oct 10, 2008
if ccc was not talking bad about my friend then i am very sorry i am tired of the shit on here . she is a good friend and would help anyone out please if any one wants to know anything just give her a call
Duff

Kennett, MO

#18 Oct 10, 2008
I was talking about the Potts girl with the hickey.
shellz

Kennett, MO

#19 Oct 10, 2008
bdavis wrote:
krystal ward is her name, she is in the 10th grade
omfgosh!briney! hey dont be puttin her info out like that. thats my muthfkn cuzn. ill whoop sum1's ass over her. and whoever talkin bout the potts gurl dont be talkin bout her either thats my gurl.so what if they got a hickey big deal. if thats what they want then let them have it. it aint no ones bizness what goes on in there life. yall was young once so yall should know how it is these days.
shellz

Kennett, MO

#20 Oct 10, 2008
shellz wrote:
<quoted text>
omfgosh!briney! hey dont be puttin her info out like that. thats my muthfkn cuzn. ill whoop sum1's ass over her. and whoever talkin bout the potts gurl dont be talkin bout her either thats my gurl.so what if they got a hickey big deal. if thats what they want then let them have it. it aint no ones bizness what goes on in there life. yall was young once so yall should know how it is these days.
oops "BRITNEY" LMAO
guest

Marthasville, MO

#21 Oct 11, 2008
shellz wrote:
<quoted text>
omfgosh!briney! hey dont be puttin her info out like that. thats my muthfkn cuzn. ill whoop sum1's ass over her. and whoever talkin bout the potts gurl dont be talkin bout her either thats my gurl.so what if they got a hickey big deal. if thats what they want then let them have it. it aint no ones bizness what goes on in there life. yall was young once so yall should know how it is these days.
I was young once, and I DID NOT let myself be subject to Nasty ass hickeys. If she lets someone suck on her neck to the point of bringing blood to the skin, then maybe she deserves having people talk about her. Its Nasty, and she deserves what she gets.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kennett Discussions

Title Updated Last By Comments
wat is up w/aaron avery (Jul '10) 13 hr Reader 26
Once More on Continuing in the Word of His Grace 17 hr guest 2
Natural selection 18 hr guest 2
Prayer for today 18 hr guest 2
The Son of God 18 hr guest 2
God's Direction 18 hr guest 2
Trust Him 19 hr guest 2

Kennett Jobs

More from around the web

Personal Finance

Kennett Mortgages