Since: Dec 12

Location hidden

#1 Dec 19, 2012
What is the DL on her?
know knt ppl

United States

#2 Dec 19, 2012
She must not b known around these parts. Never heard of her.
Hugh Hefner

United States

#3 Dec 19, 2012
Des she have ice hooters?
haha

Dexter, MO

#4 Dec 19, 2012
She messing with Bruce Mccormick. Her 10th boyfriend in 5 months. Don't get me wrong she pretty. ButThe STDS caughting up with her.

Since: Dec 12

Location hidden

#5 Dec 19, 2012
Wow stdz!!!!like?and wut kind of person is this gurl!
Good deal

Marble Hill, MO

#6 Dec 21, 2012
She's not the same person as Becky hopper is she?

Since: Dec 12

Location hidden

#7 Dec 26, 2012
Wow she's pretty disgusting:/ eww
yup

Farmington, MO

#8 Jan 22, 2013
As of now she is back with bruce although it wasnt very long ago she was with tony emery and has been screwing and talking to tommy smith. Im sure there is more. Just a dope wh*re
Curious 2

Dexter, MO

#9 Feb 18, 2014
haha wrote:
She messing with Bruce Mccormick. Her 10th boyfriend in 5 months. Don't get me wrong she pretty. ButThe STDS caughting up with her.
can he not make up his mind I'd hatr yo be number 10 prolly get sumthin ajax aint gonna take off
Curious 2

Dexter, MO

#10 Feb 18, 2014
yup wrote:
As of now she is back with bruce although it wasnt very long ago she was with tony emery and has been screwing and talking to tommy smith. Im sure there is more. Just a dope wh*re
wit his past they prolly deserve each other
Ewwwww

Kennett, MO

#11 Feb 19, 2014
Hoof hearted?
Becky Morgan

United States

#13 6 hrs ago
Curious 2 wrote:
<quoti ant ever had no std ed text>
can he not make up his mind I'd hatr yo be number 10 prolly get sumthin ajax aint gonna take off
i ant never had no std y'all crack me up talking all shit lmmfao...girls stop hating cause y'all can't be me .... Men stop hateing cause I won't be with ya haha :)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kennett Discussions

Title Updated Last By Comments
Preachers Gone Wild 1 hr guest 179
Prayer for today 1 hr guest 2
Colossians 2:8 1 hr guest 2
Godless Quote for the Day 1 hr guest 1
Bible Fail for the Day 1 hr guest 1
2 Thessalonians 1:9 1 hr guest 2
Matthew 7:7 1 hr guest 2
More from around the web

Kennett People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]