'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 183275 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Mao-bama Zombies

Whittier, CA

#161165 Apr 14, 2014
Commietator wrote:
<quoted text>
You're the one backing the Repub Plan of nothing. Were it up to Repubs like Rand Paul you yourself wouldn't have your socialist Medicare. Hypocrite
No I'm not, so don't put words in my mouth. I like and wish every American to have an insurance.

Obama could insure UNINSURED ONLY, and not screw up and 5 million Americans left without insurance just because he lied over and over ...
Knock it off and stop spinning C~O~M~M~I~E ...

...and stop using MEDICARE ...you're paying into MEDICARE while working and after you retire you still pay monthly premium and cover 80% it's not FREE...get it...??????
Goodbyesenate

Nashville, TN

#161166 Apr 14, 2014
Obama took conservative advice and reversed giving away the internet that al gore invented.
Bubba

Chicago, IL

#161168 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
LMAO....thanks this is my favorite posts for a big laugh. haha Good one.
RIP GOP
DITCH MITCH
why don't you take a flying leap, please?

www.youtube.com/watch...
Goodbyesenate

Nashville, TN

#161169 Apr 14, 2014
Correction..........Obama did not try to give away the internet that al gore invented..........He tried to sell it. Obama isn't giving away nothing but tax payers money in exchange for the bottom feeder votes.
Mao-bama Zombies

Whittier, CA

#161170 Apr 14, 2014
Obama said ...'ACA is not government takeover'...
what the hell is it then ? 5 million lost their insurance, so many on Medicaid, rest of Americans insurance premium is going to be actually un-affordable ... takeover and government control for sure...!!!!!

Since: Nov 08

Location hidden

#161173 Apr 14, 2014
Commietator wrote:
<quoted text>
You're the one backing the Repub Plan of nothing. Were it up to Repubs like Rand Paul you yourself wouldn't have your socialist Medicare. Hypocrite
You lie the same under all your names.
Brad

Marlborough, CT

#161175 Apr 14, 2014
Goodbyesenate wrote:
Obama took conservative advice and reversed giving away the internet that al gore invented.
I thought Gore cured polio or something?
Al Sharpton

Nashville, TN

#161176 Apr 14, 2014
All you's honkies be trying to put Obama down because he be black. He be the best president ever, now get over it.
Al Sharpton

Nashville, TN

#161178 Apr 14, 2014
All you republicans be looking for a job after the election, because we be having obamacare and we be winning.
Goodbyesenate

Nashville, TN

#161179 Apr 14, 2014
Brad wrote:
<quoted text>
I thought Gore cured polio or something?
No he invented the internet..........but his daddy was famous for being a high ranking KKK member.
Bubba

Chicago, IL

#161180 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
HAHA, you first lemming, head on over the cliff, I will watch and laugh at you loser lemmings one by one. hahaha
btw, I don't click on any of your wacko circus clowns links. You watch it freak.
RIP GOP
DITCH MITCH
Freak, why do you put anything on here then? It was a blank anyway.

Take a flying leap!

www.youtube.com/watch...
Goodbyesenate

Nashville, TN

#161181 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
HAHA, you first lemming, head on over the cliff, I will watch and laugh at you loser lemmings one by one. hahaha
btw, I don't click on any of your wacko circus clowns links. You watch it freak.
RIP GOP
DITCH MITCH
Don't call anyone a freak, when you are quoting Alan Grayson the biggest loser freak in the state of Fla.
Sovereign Citizen

Johnson City, TN

#161183 Apr 14, 2014
Commietator wrote:
<quoted text>
On second thought you may be right. Knowing too much is what got that anti-American Woman put in the FEMA Camp.
Every thought, you ever had wouldn't fill a coffee cup, you idiot.

Since: Oct 09

Rooster Run, KY

#161184 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
LMAO....I bet from all those post last July/Aug you make all your own yogurt yourself. haha
I DON'T hate you and I DON'T love you either arisocks. Hope you enjoyed your youtube video, I keep telling you I NEVER click on any of your links or your circus clown lemmings links EVER. Nice try
RIP GOP
DITCH MITCH
If you never follow my links, you will never be edified.

How about books? You like books don't you?

How about useful books like American History?

Loewen, J. W.(2008). Lies my teacher told me: Everything your American history textbook got wrong. The New Press.
Brad

Marlborough, CT

#161185 Apr 14, 2014
Goodbyesenate wrote:
<quoted text> No he invented the internet..........but his daddy was famous for being a high ranking KKK member.
Personal foul,,,,,

You can only blame conservatives for the sins of their fathers.

10 yards and loss of possession.

Since: Oct 09

Rooster Run, KY

#161187 Apr 14, 2014
First lie I was told by a History teacher; "America is a democracy"

America is a "Constitutional Republic"

Carey, G. W.(1994). The Federalist: Design for a Constitutional Republic. University of Illinois Press.
Sovereign Citizen

Johnson City, TN

#161188 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
LMAO....I bet from all those post last July/Aug you make all your own yogurt yourself. haha
I DON'T hate you and I DON'T love you either arisocks. Hope you enjoyed your youtube video, I keep telling you I NEVER click on any of your links or your circus clown lemmings links EVER. Nice try
RIP GOP
DITCH MITCH
LMAO, no one, at all cares about your shit, but you! Get in your big 'comfy welfare bed' and rub the big Stanky! HAHAHA. Hey maybe Calvin will help if he has a gas mask?
Mao-bama Zombies

United States

#161189 Apr 14, 2014
Al Sharpton wrote:
All you's honkies be trying to put Obama down because he be black. He be the best president ever, now get over it.
Looks like you remembered when 'George Jefferson' use to call white people 'honkies'... and daughter... of his best friends, black/white couple 'zebra', right...??
Bubba

Chicago, IL

#161190 Apr 14, 2014
republiCONS wrote:
<quoted text>
LMAO....I bet from all those post last July/Aug you make all your own yogurt yourself. haha
I DON'T hate you and I DON'T love you either arisocks. Hope you enjoyed your youtube video, I keep telling you I NEVER click on any of your links or your circus clown lemmings links EVER. Nice try
RIP GOP
DITCH MITCH
ahhh! well then you like Ari! good, better listen to him. Smart fella. Yes sir, re bob.

www.youtube.com/watch...
tuplalake

United States

#161191 Apr 14, 2014
He will pee and poop all over the wallsand you will have to clean it up for minimum wage.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Keavy Discussions

Title Updated Last By Comments
Need female for 3way? 13 min Lookingforfun 1
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 38 min Athenesword 138,476
Where is Nick 47 min Wildthang77 1
Where is Nick 49 min Wildthang77 1
Is it legal to have a video camera pointed at y... (Aug '12) 2 hr Keavynut 137
PlayStation 2 & Swimming Pool 4 Sale 4 hr summertime 13
Looking to rent a Billboard!! 6 hr Business 1
More from around the web

Keavy People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]