Ramey Insurance Agency
Tired cusrermer

United States

#1 Dec 5, 2012
Every time i go in and make my payment kim and het far mothet and phillis are eating big Bill Miller Pore boys with extra fat im them or in the restroom they have pore service!
lol

Keller, TX

#2 Dec 5, 2012
LoL
gone

San Antonio, TX

#3 Dec 7, 2012
Where is this place at ?
Customer

United States

#4 Dec 12, 2012
Its by the Pleasanton high school, don't get insurance from these fat women, you won't get any service, all ull get is a long wait and a free up close n personal view of a poor boy eating contest. Not to mention when u do get ur paper work you will b getting it with grease stains from there constant eating. Never have I hone in there an have seen them with nothing being eaten on there desk or in there hand NEVERRR! The day I walk in there and there not eating I swear I will slap myself red in the face till I pass out. I'm not kidding. It's sad too bcuz the don't buy toilet paper like regular people they buy it by the bulk, from SAMs club and casco. It's not the cheap stuff eather it's heavy duty stuff, it's like the blue shop towls mechanics use, I know bcuz I used the restroom once. I got to say Kim is the worst though she would rather spend 30 minutes salting and peppering a taco rather than getting back to a customer in need of help. Somone please help me request new mange ment .
Bill Miller worker

United States

#5 Dec 13, 2012
Eamey insurance are #1 custermers every day all day!!!!!!
Customer

United States

#6 Dec 13, 2012
Ya know they should b very ashamed of themselves. That shit should b considerd as cannibalism, cows eating cows is what it it's, just bcuz there's bread and pickles and onions on the other cow dosent mean its right for the cows to eat it. I tell yah that Kim she's a big'inn, got darn
Boulder she is. I tell u what if she keeps putting on those damn rhinestones she's Gona look like a big gold nugget or a big disco ball, and she's gonna have gold miners after her and party coordinators trying to rent her. Hell last time I seen her out in a field with those green rhinestones I could have swore I was looking at a big a$$$$ dinosaur egg.BOY I TELL U WHAT THAT BIG GALL CAN PAINT ON HELL OF A PICTURE ON A PAIR OF BIG COTTON BRITCHES. WHEW! Lord have mersey I took down those suckers on a desperate night and bi god I was starring at a big flat red colon and skid marks made by a got darn semi truck. Shoot I could have swore she held that old muddfest down in florissvile in the back of her britches that day.(looked like someone busted a bottle of BBQ sauce on her back and it ran down to her a$$$.
lol

United States

#7 Dec 13, 2012
Wow, someone sounds angry. I don't do business there, and of course I would want "world class customer service" however; if I didn't get good service, I'd be dogging the company not the people. Thats just in poor taste. The company allows that to happen, and people will take advantage if you let them. Btw, for just going once to their restroom, you sure did get alot of info from that sit down. Did you take a dump? Lmao
hello

San Antonio, TX

#8 Dec 13, 2012
Wow
UnhappyCustomer

Lockhart, TX

#9 Dec 27, 2012
So I called today and the fat lady in the front was to lazy to turn her computer back on, long story short I had to drive far with no insurance, I hope those pigs choke on there poor boys
Wow

United States

#10 Dec 31, 2012
Wow
social misfit

Lockhart, TX

#11 Dec 31, 2012
I like big huge fat women there easy to lay and if you do a good job of laying them right kinda like a brick you can walk all over them. They will cook for you, buy you nice jewelry, cloths, make truck payments. Why you can treat thm shitty, and cheat on them. They will take you back cause no body wants them, but the best thing is there kitty is real tight. Cause nobody every hits it. Oh and you don't have to worry about your buddies trying to hit it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jourdanton Discussions

Title Updated Last By Comments
Aymee Gonzales 4 hr STEPH 1
Lydia from bar 5 hr Lmao 2
White Pedestrian Couple 5 hr Lmao 4
Keisha Flores 5 hr Lmao 6
Martin Perez 8 hr He_A_Player 4
Jessica Arellano 9 hr Oui 2
ruby rios 16 hr Info 11

Jourdanton Jobs

More from around the web

Personal Finance

Jourdanton Mortgages