Anonymous

United States

#1 Feb 10, 2011
what do yall think bout him
nun ya

Bonsall, CA

#2 Feb 10, 2011
He's cool crazy........,but cool
Anonymous

United States

#3 Feb 10, 2011
thanks dude that means alot and hooever started this topic is a stalker
u know how dis is

Dallas, TX

#4 Mar 14, 2011
I take that back he is full of lies that all he is a nerdy kid with a.d.d full of damn lies I came close to knocking him out cold
Anonymous

United States

#5 Mar 16, 2011
ok xavier lets get som crap strait here i am not a nerd i aint full of lies and im not add so get that crap
Stephanie

Houston, TX

#6 Mar 20, 2011
now kids this is his mother and this better stop. X I really hope this is not you doing this, I will have a talk with you father and mother. Tyler dont reply to any comments on here and whoever started this needs something better to do. Get off this site, your little kids.
hehe

United States

#7 Mar 20, 2011
^^embarrassing.
Well at least here's a mother who cares.
Anonymous

United States

#8 Mar 23, 2011
ya thats rite my mom does care
chelsea

Jourdanton, TX

#9 Apr 13, 2011
He is cool lol he makes new happy
tyler richter

United States

#10 Apr 15, 2011
thanx chels
Quizzzicle

Dallas, TX

#11 Mar 8, 2012
Tylers mom doesnt care shes just in the world for the rest of her life to make it colder. Very very sad life she has.jus like every other person in jourdanton.
someone

Euless, TX

#12 Mar 10, 2012
Quizzicle: You sound like a very sad and bitter person yourself just saying. If you can't say something nice then don't say anything.
Quizzzile

Houston, TX

#13 Mar 11, 2012
Sad for stating someones negativity they flaunt and talk bout everywhere with no shame.wow.really.???pafer unselfish thoughts from ppl.ok

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jourdanton Discussions

Title Updated Last By Comments
David Garcia 25 min stalker much 1
Janet Mcrae 2 hr Raven1 1
malcome from shell 3 hr customer 1
home wrecking Teacher! Ellen Elizondo 3 hr -Clubdontneedtost... 3
The heart 5 hr Spell check 3
Granny D's or Village inn 9 hr yum 10
the perez girls 12 hr hahaha 5
Jourdanton Dating
Find my Match
More from around the web

Jourdanton People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]