Tell me Ladys do yall like it in d back

Posted in the Jourdanton Forum

First Prev
of 2
Next Last
TRU

Houston, TX

#1 Jul 20, 2010
Let us know
wow

Houston, TX

#2 Jul 21, 2010
i tried it one time...nd dat shit hurts..lol
TRU

Houston, TX

#3 Jul 21, 2010
Did it feel better at d end or did it hurt d whole time
Queen B

Pleasanton, TX

#4 Jul 22, 2010
I depends on who ur partner is u cant rush into something like that it has to be slow and the chic has to tell the guy how she feels and the guy has to listen or the experience will be bad but if u talk and listen the the orgasm will be great at the end for the chic!!!!
TRU

Houston, TX

#5 Jul 22, 2010
It sounds like ur 1 freak in d bed!!!! Might want 2 hit that some time
Queen B

Jourdanton, TX

#7 Jul 23, 2010
Not sure u could handle it !!! But u sound really confident that u could!!!!LMAO
say wat

Houston, TX

#8 Jul 23, 2010
ewwwww that soo gross keep yr stuff personal nt a wedsite that sick
TRU

Houston, TX

#10 Jul 23, 2010
Queen B wrote:
Not sure u could handle it !!! But u sound really confident that u could!!!!LMAO
I've always try 2 please my ladys!!!!!! With whatever it takes!!!! My fingers, my manhood, or my tongue!!!!!!!!! Never had any complaints!!!!!!!!!!
Queen B

Jourdanton, TX

#11 Jul 24, 2010
so i must say u need to maybe give lessons in this county because so many if the want to be men are only worried about getting their rocks off and leaving the woman hanging and wonder why theynever get a second chance at it well if ur not going to do the job right then just dont even try!!!!
TRU

Houston, TX

#12 Jul 25, 2010
Sorry dont do lessons!! Wont let a man b in d room with me. I tell my boyz that they should do it all but they dont listen! That is d best that I can do!!!!!!!!!!

Since: Jun 10

Location hidden

#13 Jul 25, 2010
well i guess they r helpless then!!LMAO!!! Adleast a few women in atascosa r being pleased by a man!!! That is very few and far between!!! LMao
TRU

Houston, TX

#14 Aug 3, 2010
I guess so! Sorry ladys

Since: Jun 10

Location hidden

#15 Aug 3, 2010
So tell me some details about urself TRU!!!!!!
TRU

Houston, TX

#16 Aug 4, 2010
CAN'T SAY MORE AT THIS TIME!

Since: Jun 10

Location hidden

#17 Aug 4, 2010
Well u r no fun at all!!!!!
jerry

Euless, TX

#18 Aug 4, 2010
I like it in the but
hah

Houston, TX

#19 Aug 4, 2010
If a woman around here wants to be pleased by a man..she needs to find a MAN first...leave the lil boys alone, go get a man!
jacob

Bellevue, WA

#20 Aug 5, 2010
i love it in the butt yummy!
n lol

United States

#21 Aug 9, 2010
Jocob n jerry, yall r dorks
da real guy 2

United States

#22 Aug 10, 2010
Queen B wrote:
Not sure u could handle it !!! But u sound really confident that u could!!!!LMAO
trust me baby I can handle it so I wanna hit u up

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jourdanton Discussions

Title Updated Last By Comments
Deserae Powell East Side Hole (Jun '14) 22 min looker 16
Who do you support for State Board of Education... (Oct '10) 13 hr 98 Degree Diarrhea 595
willie soto Wed Friend 6
who is Brady Gonzales Wed umh 5
Zeon mad his hotdogs had no veins Wed anonymous 4
Gabby Dillard (Dec '10) Tue lifestyle 4
Laura Rivera Tue ya gurl 4
Jourdanton Dating
Find my Match
More from around the web

Jourdanton People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Jourdanton News, Events & Info

Click for news, events and info in Jourdanton

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 5:55 pm PST

Bleacher Report 5:55PM
Indianapolis Colts vs. Dallas Cowboys Betting Odds, Analysis, NFL Pick
NBC Sports 5:16 AM
Chuck Pagano: It will take all hands on deck to contain Dez Bryant
Bleacher Report 5:28 AM
Romo Not Only at His Best, Could Be NFL's MVP
Bleacher Report 6:44 AM
Breaking Down Colts' Game Plan vs. Cowboys
Bleacher Report 6:59 AM
Ravens vs. Texans: Breaking Down Baltimore's Keys to the Game