Guest

Euless, TX

#1 Aug 14, 2012
Thars what we have here folks.
nope

Tempe, AZ

#2 Aug 14, 2012
Racism is racism. Black against white, white against black and everything in between. The target varies, but racism is just plain racism. If you say it's anything else you're justifying the race carders.
racist

Ash Flat, AR

#3 Aug 14, 2012
yea im racist...if your not german,your a worthless piece of shit
Rose Derek

Bono, AR

#4 Aug 14, 2012
Actually germans are worthless piece of shits bc all they do is start fights get their ass beat say they wont do it again and then do it again

Since: Apr 12

United States

#5 Aug 28, 2012
I agree Germans are a piece of shit!!
guest me

Jonesboro, AR

#6 Aug 28, 2012
nette boo wrote:
I agree Germans are a piece of shit!!
I have to agree they really are! I lived there for 2 years and I was never so happy to leave a country in my whole life. They are dirty, bitter people and so unkind. It's like they hate life and everyone in it! Hated it! Now let's get to the real issue here racism is used a lot these days but it was usually about black people. The thing is this ALL black people think ALL white people owe them something and it has become the biggest excuse for a race I have ever heard of! Any excuse to get a handout they will use and they have stuck their hand out so much the white people are sick of it! This really bothers the blacks because they thought they were going to get a free ride for their great great great great great grandpa working on the farm. Hey my grandpa worked his butt off to so should I get free housing, food, cell phone, cable, medical, diapers , electric, heating and on and on! What happens when there is nothing left to give and you blacks have to actually get out there and work for all this? The thing is the blacks won't and so they break in our homes and they rob and sell drugs. Sounds like to me the blacks need some kind of work program! Someone to tell them and show them what to do and where to do it! Well we tried to teach them before I guess we could try to teach them again! Worthless completely worthless! The only racism around is the blacks taking advantage of the whites and if you can't see that then take your blinders off !!
Figures

Jonesboro, AR

#8 Aug 30, 2012
racist wrote:
yea im racist...if your not german,your a worthless piece of shit
*you're
lesia

United States

#9 Aug 30, 2012
guest me wrote:
<quoted text>
I have to agree they really are! I lived there for 2 years and I was never so happy to leave a country in my whole life. They are dirty, bitter people and so unkind. It's like they hate life and everyone in it! Hated it! Now let's get to the real issue here racism is used a lot these days but it was usually about black people. The thing is this ALL black people think ALL white people owe them something and it has become the biggest excuse for a race I have ever heard of! Any excuse to get a handout they will use and they have stuck their hand out so much the white people are sick of it! This really bothers the blacks because they thought they were going to get a free ride for their great great great great great grandpa working on the farm. Hey my grandpa worked his butt off to so should I get free housing, food, cell phone, cable, medical, diapers , electric, heating and on and on! What happens when there is nothing left to give and you blacks have to actually get out there and work for all this? The thing is the blacks won't and so they break in our homes and they rob and sell drugs. Sounds like to me the blacks need some kind of work program! Someone to tell them and show them what to do and where to do it! Well we tried to teach them before I guess we could try to teach them again! Worthless completely worthless! The only racism around is the blacks taking advantage of the whites and if you can't see that then take your blinders off !!
i agree with everything you said!!! i dont see anything wrong with making able-body people who are on welfare,work.I see all kinds of jobs they could do right here in our city.cleaning the parks,roads,cleaning up run down property.They could grow and run a community garden,and sell the stuff to the public. And it would be free labor.If anyone refuses then they lose the welfare.To bad you and i cant bitch slap a few people ...lol
Super and The Times

Jonesboro, AR

#10 Aug 30, 2012
If you don't like reverse racism then stop acting like a cracker.
Cryptique

United States

#11 Aug 31, 2012
im German :( I'm not a mean person. I would give you the shirt off my back if you needed it. so not ALL Germans are bad , just like other races. everyone is an individual and just because some act certain ways doesn't mean it's because of their color.

Since: Apr 12

United States

#12 Aug 31, 2012
First of all this place is mostly whites so that's the ones on welfare. I would love to see yall walk up to a black person and slap them..Yall hide behind your computers talking about slapping people but are scaired of your shadows..Lesia u are a dumb racist and I'd like to slap your dumb ass!! Grow the hell up!! This place is full of white people on welfare! Tell their asses clean the parks..or your trailer park. Oh I know why yall don't know its mostly whites..cuz yall dumb rednecks lay in a tanning bed so yall can b dark too..sounds like jealousy 2 me
owg

Hardy, AR

#14 Aug 31, 2012
it is time to stop all the racist policies of the world.
No more grades in schools .{ jobs to be assigned in order of birth as all are equal }

No more dating and falling in love .{ mates to be assigned in order of birth as all are equal}
ect. ect. ect.
I Slapped A Coon

Lees Summit, MO

#15 Aug 31, 2012
nette boo wrote:
First of all this place is mostly whites so that's the ones on welfare. I would love to see yall walk up to a black person and slap them..Yall hide behind your computers talking about slapping people but are scaired of your shadows..Lesia u are a dumb racist and I'd like to slap your dumb ass!! Grow the hell up!! This place is full of white people on welfare! Tell their asses clean the parks..or your trailer park. Oh I know why yall don't know its mostly whites..cuz yall dumb rednecks lay in a tanning bed so yall can b dark too..sounds like jealousy 2 me
Call 1-800-I-Am-Stupid to get the help you need.

Since: Apr 12

United States

#17 Aug 31, 2012
Or better yet call 1800 DENTIST and get that last black tooth pulled
Orval

Jonesboro, AR

#18 Aug 31, 2012
nette boo wrote:
I agree Germans are a piece of shit!!
I'm a German, and we are a piece of shit!
guest

Jonesboro, AR

#19 Aug 31, 2012
owg wrote:
it is time to stop all the racist policies of the world.
No more grades in schools .{ jobs to be assigned in order of birth as all are equal }
No more dating and falling in love .{ mates to be assigned in order of birth as all are equal}
ect. ect. ect.
ect. ect. ect?
lesson time

Jonesboro, AR

#20 Aug 31, 2012
A black kid asks his mom, "Mama, what's a democracy?"

"Well, son, that's when whites work every day so we can get all our benefits!"

"But mama, donít the white people get pissed off about that?"

"Sure they do, but that's called racism!"
guest

Moore, SC

#21 Aug 31, 2012
Is it racist to notice that a lot of gooks eat dogs?
Orval

Jonesboro, AR

#22 Sep 1, 2012
guest wrote:
Is it racist to notice that a lot of gooks eat dogs?
How did you "notice" that ? Were you in a place where it happened?
Or, are you just a jackass ?
guest

Moore, SC

#23 Sep 1, 2012
Orval wrote:
How did you "notice" that ? Were you in a place where it happened?
Or, are you just a jackass ?
If I were a jackass I'd be eaten by polocks.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jonesboro Discussions

Title Updated Last By Comments
2016 Republican Voting Check List: 13 min BarackalypseNow 5
I can see your future Free Fortune Telling (Jan '10) 35 min bubby 302
List of girls who are always dtf? 1 hr funfunfun 1
Any girls just wanna hookup no strings attached? 1 hr justlookingforfun 1
10 Right Wing Companies That Every Progressive ... 3 hr guest 27
Ladies, do you like... 3 hr Guest 3
Child Molester Josh Duggar Chillin' With A Bunc... 3 hr Guest 75
El Acapulco Mexican Restaurant in Jonesboro 3 hr billy goat 40
Local Dentist suspended 11 hr St8 talk bro 9
More from around the web

Jonesboro People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]