AR Attorney General to seek action on Topix?

Posted in the Jonesboro Forum

First Prev
of 2
Next Last
Guest

United States

#1 Jan 22, 2012
Little Rock anyone hear this in reference to next legislative session?
Anonymous

Jonesboro, AR

#2 Jan 10, 2013
Guest wrote:
Little Rock anyone hear this in reference to next legislative session?
Nope
guest

Jonesboro, AR

#3 Jan 10, 2013
only because his name is on here

Since: Aug 10

Cathouse Mouse

#4 Jan 10, 2013
Yep.

I know plenty.
wonder

United States

#5 Jan 10, 2013
Needs to be taken down. All it is , is a hate site

Since: Aug 10

Cathouse Mouse

#6 Jan 10, 2013
wonder wrote:
Needs to be taken down. All it is , is a hate site
That's about to change.
ummm

Bismarck, AR

#7 Jan 10, 2013
Cathouse Mouse wrote:
<quoted text>
That's about to change.
LMAO ... let me guess you know but cant tell and you may have already said to much ....
guest

Jonesboro, AR

#8 Jan 10, 2013
It will be interesting to see where they try and draw the line. How selective they are in going after people or Topix. I see the ACLU stepping in. Some stuff doesn't belong here. But some stuff, however offensive, shouldn't be censored. Free speech!

Since: Aug 10

Cathouse Mouse

#9 Jan 10, 2013
ummm wrote:
<quoted text>
LMAO ... let me guess you know but cant tell and you may have already said to much ....
I know plenty.

And ..... you know I know plenty.
ummm

Bismarck, AR

#10 Jan 10, 2013
Cathouse Mouse wrote:
<quoted text>
I know plenty.
And ..... you know I know plenty.
You know plenty of left wing extremist talking points.. but that's about it
ariscorrupt

United States

#12 Jan 10, 2013
vee arrr vatching you ... bow before your leeederz achtung!
guest

Jonesboro, AR

#13 Jan 10, 2013
Did you see the story in the Sun today about the Blytheville guy? 12 beers later he got PO'd at someone's Topix post. So he drank 12 more beers and then went to the poster's home and threatened to kill them. Maybe drunk posting should be illegal.
guest

United States

#14 Jan 10, 2013
Cathouse Mouse wrote:
<quoted text>
That's about to change.
Well you damn sure do your share of trying to keep hate stirred up. Somewhat of a hate monger. No, I take that back. Not somewhat, you're a total hate mongor. One of the biggest I've seen on here.

Since: Aug 10

Cathouse Mouse

#15 Jan 10, 2013
guest wrote:
<quoted text>Well you damn sure do your share of trying to keep hate stirred up. Somewhat of a hate monger. No, I take that back. Not somewhat, you're a total hate mongor. One of the biggest I've seen on here.
How do you figure?

Have I ever said I hate anybody?--- Nope

Have I used any profanity in my postings?--- Nope

Can you say the same about yourself?--- Nope
Anonymous

Jonesboro, AR

#17 Jan 10, 2013
Any thread with Cathouse Mouse is not even worth reading. So much for a civilized discussion.
Bye!
Guest

United States

#19 Jan 10, 2013
guest wrote:
<quoted text>
You can't pay any attention to the muslim, America-hating terrorist CHM; he was posting the same crap years ago, when he was still using his Razorback Jack name, always saying Topix was going to go down, that they were going to force everyone to register, crap, crap, crap, crap, and more crap he always posts under his dozens of names. It's easy to tell it's him no matter what name he uses because of the stench.
Yeah, I remember that. He was so bad on the Paragould board they ran him off for a while, cussing the topix monitors and threatening to sue everybody. Somebody said that's why he wants everybody registered, so he thinks he can find out who everybody is that way. Sick old fart, that's old Ron nie.
mad max

Blytheville, AR

#21 Jan 10, 2013
Cathouse Mouse wrote:
<quoted text>
How do you figure?
Have I ever said I hate anybody?--- Nope
Have I used any profanity in my postings?--- Nope
Can you say the same about yourself?--- Nope
I've read several inappropriate comments from you.

Since: Aug 10

Cathouse Mouse

#22 Jan 10, 2013
BelinKS wrote:
Any thread with Cathouse Mouse is not even worth reading. So much for a civilized discussion.
Bye!
When you can start threads that reach 12,000 posts, you can be a judge of me. Until then, don't embarass yourself.
guest

Jonesboro, AR

#23 Jan 10, 2013
Cathouse Mouse wrote:
<quoted text>
When you can start threads that reach 12,000 posts, you can be a judge of me. Until then, don't embarass yourself.
Actually she seems pretty dedicated to embarrassing herself. She is very proud of her appearance in this video:



She should stick to wearing big hair, skimpy clothes and shaking her booty ( which has sadly grown since this video). But she declares herself to be a proud christian conservative which pretty much says it all. Great White you may remember ended up burning down a nightclub and killing a great many people. That's what happens when such get control.
Vaulter

Jonesboro, AR

#24 Jan 10, 2013
guest wrote:
<quoted text>
Actually she seems pretty dedicated to embarrassing herself. She is very proud of her appearance in this video:
http://www.youtube.com/watch?v =Bz61YQWZuYUXX
She should stick to wearing big hair, skimpy clothes and shaking her booty ( which has sadly grown since this video). But she declares herself to be a proud christian conservative which pretty much says it all. Great White you may remember ended up burning down a nightclub and killing a great many people. That's what happens when such get control.
Ooooh mr thinks he's big bad found my mom in a video when whe was a teenager. Now, what does that prove? On another thread she was showing she once was not the true conservative Christian she is now umpteen years later. You don't know my mother from a brick in the wall. She is honest, loving and cares for people around her. I think you may be jealous that she was actually on MTV everyday for a few years. What outlandish thing have you done while looking so good when you did it? She didn't do anything wrong in that video. She was completely covered, did not dance provocatively and just had fun. Do you remember that teenagers like to have fun? I think it's kinda neat I get to see my mom when she was younger than me just having a blast and hurting no one. As you said, it was years later that club burned. I was born by then. She had graduated college.
She was right, your just an idiot. She has not seen the crap you wrote. I just asked her opinion of you. Very, very low, but you don't matter a bit to her. You've proven you can't say the same.
When she says a thread isn't worth her time, she means it and never looks back. She likes the Politix part better. She warned me of the local forums. I see why now. I'm with her. Your not worth it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jonesboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Global Warming Facts 3 min Ummm 76
ar hb 1228 14 min Fo Show 62
California Wine 23 min Guest 23
Hillary Nailed on Benghazi? 25 min Disclaimer 139
smallest wiener in town 26 min Guest101 2
Suck On This, Conservatives! ObamaCare IS Worki... 30 min GrammarNazi 16
Nuclear Free Iran 43 min Disclaimer 15
Why isn't the media reporting that the German A... 1 hr guest 56
Jonesboro Dating
Find my Match
More from around the web

Jonesboro People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]