Angie Emory, strong?

Posted in the Jellico Forum

First Prev
of 2
Next Last
Eww

Knoxville, TN

#1 Jan 1, 2010
is she because i want to kick her ass.
Samantha

Knoxville, TN

#2 Jan 1, 2010
uh duh she is...
why do u want 2 n e way?
Yeahh

United States

#4 Jan 1, 2010
Yeah she is.why hide behind a name? Are you scared or something?I guarntee she would kick your ass!
Eww

Knoxville, TN

#5 Jan 1, 2010
are you rascist?
eww now i wanna kill you
even more i hope you die.
Yeahh

United States

#7 Jan 1, 2010
Nope I'm not
do you think I care?
Shed kick ur ass so yeahh
Samantha

Knoxville, TN

#8 Jan 1, 2010
your mean.
Samantha

Knoxville, TN

#9 Jan 1, 2010
put ur name if u aint scared of woopin her
Eww

Knoxville, TN

#11 Jan 2, 2010
my nickname is Boo. thats all im going to say and your not going to hurt me are you?
kayla

United States

#12 Jan 2, 2010
angie emoryy,
hmm strong?...very.
hmm beautiful?...yess.
should "eww" be jealous?... yess.
will she kick "eww"s ass?.. hell yeah!
haha i love you angie, your the best chick [:
Angie

Knoxville, TN

#13 Jan 2, 2010
Thanks Kayla and who The crap is Eww?
The Only One TThat I Know Of W/ The Nickname Of Boo Is Amanda Zarazua But I Know Thats Not Her Because
1. Were Friends.
2. She Would Put Her Name.
But Anyways "Boo" If Your Not Gonna Put Your Name Then Just Shutup and GTFO.
Eww aka Abby

Knoxville, TN

#14 Jan 2, 2010
this is Abby Tiller.
Samantha

Knoxville, TN

#15 Jan 2, 2010
I wont hurt you because you havent said anything rude about me & plus,angie dont need help with her fights.
Angie

Knoxville, TN

#16 Jan 2, 2010
This isn't Abby Because If It Was You Wouldnt Be Asking, i already wooped your ass you wouldnt be asking if i was strong if it was you because "Abby" would already know.
Samantha

Knoxville, TN

#17 Jan 2, 2010
u aint abby...she already knows if angie is strong or not...they got n a fight b4
Eww

Knoxville, TN

#18 Jan 2, 2010
then this is Christis Stanaford.
Samantha

Knoxville, TN

#19 Jan 2, 2010
try being honest. lol
this is a local site. js put ur name up.
Angie

Knoxville, TN

#20 Jan 2, 2010
Yeah righht! just Put Your Name On Here.
I'm Not Gonna KilllYou Just Somnething Vlose Too itt lol.
Someone

Knoxville, TN

#21 Jan 2, 2010
Angie's a Pusss.
Eww

Knoxville, TN

#22 Jan 2, 2010
Angie i'm sorry i guess i'm messing with the wrong person and i dont even know why i put this up ill never do it again i promise but i'm not gonna put my name up.
Samantha

Knoxville, TN

#23 Jan 2, 2010
not rly. lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jellico Discussions

Title Updated Last By Comments
must run in the family 6 hr Girl 7
Jellico powerboard coming back 8 hr GO Forster 15
THE jellico chuch of GOD is falling apart!!!!!! Wed Sinner 19
Sunset trail road Tue Maverick 1
Jerry perkins Tue Rsr 4
Who Bought Kathy Jeffers Old House on sunset trail Tue Disgusted 11
Wondering Tue jerry 3
Jellico Dating
Find my Match

Jellico People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Jellico News, Events & Info

Click for news, events and info in Jellico

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 1:22 pm PST

NBC Sports 1:22PM
Bengals turning into kings of the road - NBC Sports
NBC Sports 1:37 PM
Zach Mettenberger sends himself to selfie rehab
NFL 2:01 PM
Shaun Phillips claimed by Indianapolis Colts
NBC Sports 2:11 PM
Shaun Phillps lands with Colts
NBC Sports 9:17 PM
Week 13 skill-position injury report — Wednesday