Obama and Emanuel: gay bath house members of club in Chicago

Posted in the Jamestown Forum

Comments
1 - 20 of 90 Comments Last updated Jul 7, 2014
First Prev
of 5
Next Last

Since: Sep 09

Location hidden

#1 May 25, 2010
Madsen Is Vindicating Larry Sinclair
5-24-10

The Wayne Madsen Report for today is a blockbuster and underscores what Larry Sinclair has been maintaining for years.

Wayne's report is a pay for view service and the following is a small excerpt from it. Wayne writes that not only is Obama gay but it names favorite clubs and a gay dating service run by Rev. Wright that Obama and another young man in the congregation used. The other young man was later murdered. According to WMR, Rahm (the boy ballet dancer) Emmanuel is also member of the gay club.

Begin Excerpt


"May 24, 2010 -- SPECIAL REPORT. Obama and Emanuel: members of same gay bath house club in Chicago

President Obama and his chief of staff Rahm Emanuel are lifetime members of the same gay bath house in uptown Chicago, according to informed sources in Chicago's gay community, as well as veteran political sources in the city.
continued..........

http://rense.com/general90/madss.htm
ewwww

Livingston, TN

#2 May 25, 2010
From what I've read about muslims most are gay. Yeah, some have many wives but they are solely for breeding purposes. Ever noticed most of the obama admin. look gay - males and females.

“Ignorance+Religi on=Hate”

Since: Sep 09

I think, therefore I am

#3 May 25, 2010
Obama is gay blah blah blah, the alex jones show blah blah...*hickup!*...*snot bubbles*...blah blah blah...we the people (read: except atheist, gays, dems, freethinkers, muslims, catholics, people with brown eyes, or people with outie belly buttons) blah blah ...lol...blah blah ...haha!...can someone please change my diaper...blah blah blah...conspiracy...blah *hickup!*...a little fart and another ...lol haha!

That pretty much sums up dollops obsessive posts.

Since: Sep 09

Location hidden

#4 May 25, 2010
God Is Dead wrote:
Obama is gay blah blah blah, the alex jones show blah blah...*hickup!*...*snot bubbles*...blah blah blah...we the people (read: except atheist, gays, dems, freethinkers, muslims, catholics, people with brown eyes, or people with outie belly buttons) blah blah ...lol...blah blah ...haha!...can someone please change my diaper...blah blah blah...conspiracy...blah *hickup!*...a little fart and another ...lol haha!
That pretty much sums up dollops obsessive posts.
Only to you jughead.

Since: Aug 09

Location hidden

#5 May 25, 2010
lol! I am starting to think Dollop has a mancrush on Alex Jones. I mean he literally believes anything he says or has on the infowars website. If Jones is exposing so much about The New World Order.. I wonder why he ain't dead yet? He also has a strange obsession with the gay lifestyle. Hey dollop, I'll look for you a gay sex parody of Alex Jones, Rev. WRight, Obama, and Emmanuel getting it on gangbang style in a bath house. Maybe it will satisfy your obsession so you can move on with your life lol.

“Ignorance+Religi on=Hate”

Since: Sep 09

I think, therefore I am

#6 May 25, 2010
dollop wrote:
<quoted text>
Only to you jughead.
Jughead!? Are you kidding me? Well golly gee Mrs. Cleaver, I think I've just been insulted!!!

Since: Sep 09

Location hidden

#7 May 25, 2010
Rense & Tarpley on Larry Sinclair Press Conference - led away in handcuffs

hollywood7 June 20, 2008 The media has done an incredible job of keeping this out of the headlines. An Obama lawyer out of Puerto Rico even answered these allegations, calling Sinclair a nut.

Sinclair's credibility lept over the previous smears of his character by bloggers when he held his press conference on June 18 in a room at the National Press Club; paid for by his supporters.

You can see the whole hour at

http://larrysinclair.org/

Along with supporting documents.

What is even more frightening is the Obama people set him up - and he was led away in handcuffs after the event - by FEDERAL MARSHALS serving a warrant from Delaware - which I gather his lawyer was working on at the time of his arrest.

They are getting rather militant with their shutting up of people who might 'damage' Obama's reputation, even though Obama is connected with figures like Rezko and other unsavory characters, some tied to terrorism against the US who are unrepentent.

This video is Jeff Rense and Webster Tarpley talking about how it went, Montgomery Blair Sibley who is the man the press are making fun of for wearing a kilt, and Sinclair's lawyer, and what happened after Sinclair left the room.

To my knowledge, the media is spinning this in order to mock Sinclair and his lawyer, rather than investigate the facts, which is their job.
continued..........

Rich Brothers

Seymour, TN

#8 May 29, 2010
Wonder if your gay republican senator Larry Craig is on the list? What about your gay republican congressman from Florida Mark Foley? Even better, what about your gay co-founder of focus on the family George Rekers? Rekers was focused all right, it just happened to be on his boyfriend from Rentboy.com .
grouchy

Jamestown, TN

#9 May 29, 2010
Jughead how's that hope and change working for you?If you are obama's butt buddy I guess you love it.

“Ignorance+Religi on=Hate”

Since: Sep 09

I think, therefore I am

#10 May 29, 2010
grouchy wrote:
Jughead how's that hope and change working for you?
A heck of alot better than that dimwitt before him could bring on his best day.
grouchy wrote:
If you are obama's butt buddy I guess you love it.
Butt buddy, oh that's really creative of you. How about you pull your finger out of your nose and the other hand out of your pants & try to read a book?
Rich Brothers

United States

#11 May 29, 2010
grouchy wrote:
Jughead how's that hope and change working for you?If you are obama's butt buddy I guess you love it.
Look's like the republican co-founder of focus on the family is someone's butt buddy. Keep the lies going sheep republicans.

Since: Sep 09

Location hidden

#12 May 29, 2010
Rich Brothers wrote:
<quoted text>
Look's like the republican co-founder of focus on the family is someone's butt buddy. Keep the lies going sheep republicans.
Apples and oranges there slowcoach. As compared to a crack-pipe smoking
bi-sexual/homosexual who has usurped the Presidency and is turned over to a reprobate mind? Not even close.
Where is that nuke button says Barry. LOL! Haha!

Since: Aug 09

Location hidden

#13 May 29, 2010
dollop wrote:
<quoted text>
Apples and oranges there slowcoach. As compared to a crack-pipe smoking
bi-sexual/homosexual who has usurped the Presidency and is turned over to a reprobate mind? Not even close.
Where is that nuke button says Barry. LOL! Haha!
I think you need to get back on your meds asap!

Since: Sep 09

Location hidden

#14 May 29, 2010
spectrum31 wrote:
<quoted text>
I think you need to get back on your meds asap!
From someone who wants to spit on soldiers and see whitey and the Jews killed. Pardon me if I ignore your advice. LOL! Haha!

“Ignorance+Religi on=Hate”

Since: Sep 09

I think, therefore I am

#15 May 29, 2010
dollop wrote:
<quoted text>
Apples and oranges there slowcoach. As compared to a crack-pipe smoking
bi-sexual/homosexual who has usurped the Presidency and is turned over to a reprobate mind? Not even close.
Where is that nuke button says Barry. LOL! Haha!
Your crap is sooooo worn out.

You know, Nazi Crabs has a pretty good nickname but I haven't really given you one yet have I?

How about Dollop Koresh-Like David Koresh of the Branch Davidians?

Or Musollini Dollop- think that ones pretty self explanitory

Dollop "the terrible"

I know!!

Dollop Stalin, oh my gosh that's it!!!

What do you guys think?

Since: Sep 09

Location hidden

#16 May 29, 2010
God Is Dead wrote:
<quoted text>
Your crap is sooooo worn out.
You know, Nazi Crabs has a pretty good nickname but I haven't really given you one yet have I?
How about Dollop Koresh-Like David Koresh of the Branch Davidians?
Or Musollini Dollop- think that ones pretty self explanitory
Dollop "the terrible"
I know!!
Dollop Stalin, oh my gosh that's it!!!
What do you guys think?
Wow! Another pointless post from you. Don't you and spectrum-amused have any soldiers to spit on tonight or whitey and Jews to hunt down? And fascist like you and Barry Soetoro are on the way out the door.

Since: Aug 09

Location hidden

#17 May 29, 2010
dollop wrote:
<quoted text>
Wow! Another pointless post from you. Don't you and spectrum-amused have any soldiers to spit on tonight or whitey and Jews to hunt down? And fascist like you and Barry Soetoro are on the way out the door.
now, now incitement to violence is not the answer.

Since: Sep 09

Location hidden

#18 May 29, 2010
spectrum31 wrote:
<quoted text>
now, now incitement to violence is not the answer.
Mine was a question about your violent tendencies, hence the question mark you dunce.

My mistake was lumping gid in with your brand of bigotry. He may only feel that way about Christians.

Since: Aug 09

Location hidden

#19 May 29, 2010
dollop wrote:
<quoted text>
Mine was a question about your violent tendencies, hence the question mark you dunce.
My mistake was lumping gid in with your brand of bigotry. He may only feel that way about Christians.
I don't like money-grubbing,fearing-mongeri ng conspirators. I don't care for people who sign up to mass kill innocents and then refer to them as "collateral damage". Or people who claim "hero worship" because they "fight" for your freedom of speech and then threaten to be violent because you use it. I don't care for people who take all the talking points off of the KKK website and then claim black people are the real racists while they carry on mocking 11 year old children..I don't have a problem with christians, or "whitey" or jews or anyone , as long as they aren't also involved with the stuff listed above.

Since: Sep 09

Location hidden

#20 May 29, 2010
spectrum31 wrote:
<quoted text>
I don't like money-grubbing,fearing-mongeri ng conspirators. I don't care for people who sign up to mass kill innocents and then refer to them as "collateral damage". Or people who claim "hero worship" because they "fight" for your freedom of speech and then threaten to be violent because you use it. I don't care for people who take all the talking points off of the KKK website and then claim black people are the real racists while they carry on mocking 11 year old children..I don't have a problem with christians, or "whitey" or jews or anyone , as long as they aren't also involved with the stuff listed above.
Wasn't that you on the Nazi threads railing about whitey and the Jews? I think so.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jamestown Discussions

Title Updated Last By Comments
Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 6 min likeitornot 145,766
Cravens For Sheriff 9 hr road rage 65
TN Tennessee Hunting Rights Amendment (Oct '10) 9 hr TheRealZeke 8,614
How do u look up ppl's criminal records for fre... 9 hr country_girl34 1
Who do you support for Sheriff in 2014? 9 hr city boy 685
Which is Better: Asphalt or Concrete Driveway (Apr '13) 11 hr steve rachford 10
Truth, Finally. Obama is a Marxist-Muslim (Aug '12) 13 hr dollop 173
•••
•••
•••

Jamestown Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Jamestown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Jamestown News, Events & Info

Click for news, events and info in Jamestown
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••