Thugs in jt are all just wanna be tough guys who are soft

Posted in the Jamestown Forum

Comments
1 - 20 of 83 Comments Last updated Feb 11, 2013
First Prev
of 5
Next Last
Haha

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 27, 2013
 
Soft punks
No you didnt

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 27, 2013
 
Not hugged enough as children
Haterade

Fredonia, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 27, 2013
 
Just a bunch of bitches, no real thugs in the town
the unseen hand

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 28, 2013
 
You just aint met one they are unseen lol
smileOsomuch

Danielson, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 29, 2013
 
No you didnt wrote:
Not hugged enough as children
Lol
luke

Salamanca, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 29, 2013
 
you all are a bunch of wannabe ballers. ive done 6 months in mayville. i was king up there. me and my boys, the 730 boys that is, dont play games with suckers like you. we are hard. you softies need to grow up. come on down to the Q this weekend and pop off. you'll end up bleeding our favorite color. bloods up crips down.
Haterade

Fredonia, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 29, 2013
 

Judged:

2

2

1

luke wrote:
you all are a bunch of wannabe ballers. ive done 6 months in mayville. i was king up there. me and my boys, the 730 boys that is, dont play games with suckers like you. we are hard. you softies need to grow up. come on down to the Q this weekend and pop off. you'll end up bleeding our favorite color. bloods up crips down.
6 months in mayville?!? Badass dude! What happened? Ya get caught shoplifting some tampons from wally-world?
Annoying

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 29, 2013
 
Luke stfu and get a life
luke

Salamanca, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

1

all you haters can go to hell you are just jealous of me and my crew. we run this town. we are the hottest hip hop group around. we have all the ladies. we get the best drugs. and we will stomp you
Haterade

Fredonia, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 29, 2013
 
luke wrote:
all you haters can go to hell you are just jealous of me and my crew. we run this town. we are the hottest hip hop group around. we have all the ladies. we get the best drugs. and we will stomp you
Hottest hip hop?? Who says hip hop anymore!?? You have all the dudes in your asses I bet. Now pull your pants up and get your moms car back home before curfew!
yeah

West Hartford, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 29, 2013
 
Luke you ain't nothing but a god d*** wigger! Lmao SMH. You a funny dude kid. Baby wankster doin a 6 month county bid like you've been to prison or something! I'll come pop off at the Q you b**** a** p****
vader

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

Who cares about the Q and who cares about the tough guys in Jamestown. How about getting a job and have a family and live life. Instead of worrying about if your the baddest dudes in town.
luke

Salamanca, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

1

1

come on down to the Q and pop your junk. you will get stomped. vader, get a life you welfare loser. i probably bang your wife. mess w the 7 30 boys, and you'll get to see what the back of an ambulance looks like. we run this damn town. just fall in line and obey. try something stupid, and i'll bust you. them i'll have my boys urinate on you. although, a pig like you might like a golden shower. don't mess w me punk. bloods up, crips down.
meeeeeee

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

1

if ur soooooooooo cool then way have i not heard of u
meeeeeee

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

1

and is the q were all the gays hang out lmao
losers

Farmington, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 29, 2013
 
Yes you guys are straight bad ass's. You guys are the coolest kids ever man. How much you guys make now that your the best around? Couple thousand a show? Maybe a million dollars a concert or somethin?.. you guys are nothin Lmao still live with your moms, drive hunk of shit cars, dress like scums. But ya your right your the shit Lmao
meeeeeee

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

bitCh a$$ wigger and i will come to the q just to whip ur a$$ i will be there friday night wearing a blue shirt and a black cap
Vader

Jamestown, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jan 29, 2013
 
Nortenos Nuestra Familia F-14 Bulldogs.
Anonymous

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Jan 29, 2013
 
vader wrote:
Who cares about the Q and who cares about the tough guys in Jamestown. How about getting a job and have a family and live life. Instead of worrying about if your the baddest dudes in town.
right!
Haterade

Buffalo, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Jan 29, 2013
 

Judged:

1

luke wrote:
come on down to the Q and pop your junk. you will get stomped. vader, get a life you welfare loser. i probably bang your wife. mess w the 7 30 boys, and you'll get to see what the back of an ambulance looks like. we run this damn town. just fall in line and obey. try something stupid, and i'll bust you. them i'll have my boys urinate on you. although, a pig like you might like a golden shower. don't mess w me punk. bloods up, crips down.
Do us a favor... Get aids, have butt sex with your buddies, die... In that order..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jamestown Discussions

Title Updated Last By Comments
Quality Home Construction 49 min lmfao 15
New Jamestown slogans 57 min Lmfao 14
RHI Monofrax 2 hr iknow 8
cheating wife 2 hr whoa 3
Brenda 2 hr George Washington 7
Jammers leaving 2 hr George Washington 6
best pizza 6 hr TMJ 26
Timmy Ho's (Brooklyn Square) 9 hr unknown 24
The eagles club? 13 hr Dave 25
Nasty Nastyyy. Tisk Tisk. Wed X 13
Police Seize More Than $20,000 From Man Fleeing... Tue locaa 14
•••
•••
•••

Jamestown Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Jamestown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Jamestown News, Events & Info

Click for news, events and info in Jamestown
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••