First Prev
of 2
Next Last
guest

Oakfield, TN

#25 Dec 25, 2012
Because I am an adult it means my frontal lobe is complete.

Since: Jan 13

Jackson, TN

#26 Jan 2, 2013
Summers my friend & she's real!!
loud

Centerville, TN

#27 Jan 15, 2013
She gives good head!
Andrew Ward

Grapevine, TX

#28 Jan 15, 2013
How rude of each and every one of you talking bad about another human being. Disgraceful. You are what is wrong with the world.
Tbh

Marble Falls, TX

#29 Jan 29, 2013
Summer is pretty maybe get a little meat on her she be Iight but with her nose in the air her ugly attitude thinking she's the shit she is shit n thats RNS and she ain't got no respect for nobody that's why no dude gives her respect
My opinion

Jackson, TN

#30 Feb 1, 2013
Summer is a wonderful person, till you cross her wrong side then she'll be a bitch to you. Just like anyone else. And for the dumbass who said she had CHLAMYDIA, you can get rid of that with one pill. And she admitted she had it so she isn't ashamed. People make mistakes and learn from them. Anyhow, get a life if you're just going to talk shit about something that doesn't even matter. Hell go look at "look who got another DUI" that's something that matters. Drunks on our streets going to kill our families.
Ya boy 2

Jackson, TN

#31 Feb 28, 2013
Summer ward, is the biggest hoe, and plus Amy Johnson!!!
Summer

Tucker, GA

#32 Mar 1, 2013
The fact that you guys hav to bash someone else to make your selves feel better is ridiculous.. The fact that people tell me all the time tht people talk shit about me on a website dumbfounds me.. How old are you people? Do you realize that the things you say about other people reflects on your character more then theirs? Grow up and learn in the end I CLEARLY I DON'T GIVE A F WHAT YOU IMBECILES THINK. and people please really grasp the concept I DO NOT GIVE A F Good day
Ya boy 2

Tucker, GA

#33 Mar 8, 2013
Stfu summer ward! Your just another hoe, in Jackson trying to be hard! You might can talk the talk but you can't walk the walk!!! I'll give you my real name! Look me up on twitter or Facebook, because I don't give a fuck, about some little ass hoe ! Oh I got a disease from Tyler mills! Look me up btw..... Matt Johnson!!
myturn

United States

#34 Mar 8, 2013
Summer can I get ur #? I love a great piece of a$$!
Blakeley

United States

#35 Mar 9, 2013
Y'all are haters. I don't really know Summer but she seems super down. All of you commenting negative shit are either A. Jealous or B. were denied by her. GTFO!!!
???

Jackson, TN

#36 Mar 9, 2013
Ya boy 2 wrote:
Stfu summer ward! Your just another hoe, in Jackson trying to be hard! You might can talk the talk but you can't walk the walk!!! I'll give you my real name! Look me up on twitter or Facebook, because I don't give a fuck, about some little ass hoe ! Oh I got a disease from Tyler mills! Look me up btw..... Matt Johnson!!
This is not Matt Johnson..
Matt doesn't even have a facebook or twitter.
yeahyou

Jackson, TN

#37 Mar 9, 2013
Blakeley wrote:
Y'all are haters. I don't really know Summer but she seems super down. All of you commenting negative shit are either A. Jealous or B. were denied by her. GTFO!!!
all you girls that are talked about on here have to stick together I guess. Everybody seems super down when you don't know them. Stay out of what you don't know about
Truth

Jackson, TN

#38 Mar 11, 2013
She has two toned hair. COME ON
Truth

Cedar Grove, TN

#39 Mar 12, 2013
On the outside she is very pretty and she can be nice on rare occasions. But her personality kills it.
bestie

Jackson, TN

#40 Mar 13, 2013
Hello all you haters. Summer is pretty awesome, you kids need to go get lives. I understand jackson is boring but you gatta rise above it. i know its hard- youve been raised by your narrow minded hick families in this small town during the duration of your pathetic and brief existance. But really talking bad about someone on a website when your too scared to write your own name? Like i said pathetic.
Ya boy 2

Henderson, TN

#41 Mar 28, 2013
[QUOTE who="???"]<quoted text>
This is not Matt Johnson..
Matt doesn't even have a facebook or twitter.[/QUOTE] I do have a Facebook bitch

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson Discussions

Title Updated Last By Comments
W J K T - TV Jackson F O X 1 6 (Mar '11) 29 min Skunk22 14
Why are all black people democrats? 36 min Danny 11
From Atheism to Christianity: a Personal Journey 1 hr Diamond Dixie 458
how I know evolution is real 1 hr Redd Neckman 2
Back Yard Bar - B - Que Beautiful worker 2 hr Parker 5
Are sleep clinics(sleep apnea) a scam?? (Jan '12) 2 hr Brian 76
Clergy Repellent. 2 hr Diamond Dixie 8
More from around the web

Personal Finance

Jackson Mortgages