Kenneth driggers
First Prev
of 2
Next Last
what a joke

United States

#1 Oct 7, 2011
This dude is a joke! he thinks he has "haters" but he never has a job, money,a place to stay, or anything.so what is to hate on?
Guest

United States

#2 Oct 7, 2011
His wonderful personality??Lol
LMAO

United States

#3 Oct 8, 2011
His personality? please he has trashy, unprofessional tattoos, and likes young girls, as in their bedtime is 10 young! heard he was in jail maybe he can stay there!
hottie

Savannah, TN

#4 Oct 8, 2011
Yea that guy is NASTY
haha

United States

#5 Oct 8, 2011
Him and his friends terry and jason are coke heads too!
Dawg

United States

#6 Oct 9, 2011
Don't terry date that tall "woman" who looks like a dog?

Since: Jan 12

Jackson, TN

#7 Jan 30, 2012
i actually met kenny the other day & he's nothing what everyone is puttin him out to be!
Really

Missouri City, TX

#8 Jan 31, 2012
bosslady20 wrote:
i actually met kenny the other day & he's nothing what everyone is puttin him out to be!
so he isn't homeless, jobless dates very young girls, covered in cheap ink, tattooed face, can't spell, don't have a car? I mean he says he has haters but he has nothing for anyone to hate on? Just pitty him
Vortex

United States

#9 Jan 31, 2012
Hey just for fun let's find words that rhyme with his last name. TRIGGERS, you're next
Really

Missouri City, TX

#10 Jan 31, 2012
Vortex wrote:
Hey just for fun let's find words that rhyme with his last name. TRIGGERS, you're next
oh yeah bc you so know who I am, make you feel like a big man to shoot a girl? You must be another "thug"
Huh

Jackson, TN

#11 Jan 31, 2012
LMAO wrote:
His personality? please he has trashy, unprofessional tattoos, and likes young girls, as in their bedtime is 10 young! heard he was in jail maybe he can stay there!
All tattoos are unprofessional, unless you're like a stripper or something.
Really

Missouri City, TX

#12 Jan 31, 2012
Huh wrote:
<quoted text>
All tattoos are unprofessional, unless you're like a stripper or something.
tattoos aren't unprofessional if they are covered up, like back, chest, upper arms, but he has them down his arms and they look like jail house tattoos not professional tattoos, and on his face? Really? Who gets face tattoos
Mandy

United States

#13 Nov 13, 2012
Looking for Jason!!
Used to know him a while ago!!
Wanting to get back in touch with him.

Miss you and Lil-Bug!! ;)
Kenneth Driggers

Memphis, TN

#14 Nov 15, 2012
I do not care wat anyone has to say bout me. I know I messed up in the past but remember we all can change I did time yea and done my time so say wat u want I'm grown and I work and I do have a place to stay so plz grow up and find something else to do wit ur time
Kenneth Driggers

Memphis, TN

#15 Nov 15, 2012
Mandy wrote:
Looking for Jason!!
Used to know him a while ago!!
Wanting to get back in touch with him.
Miss you and Lil-Bug!! ;)
he is good and doing great by the way
Just me

Mcminnville, TN

#17 Nov 16, 2012
I've known Kenny 14 or more years, he's had his ups and downs just like everyone in their lifetime. He's made mistakes but paid his time for that and as far as his tattoos that's just expression of self. I think it's stupid that people who think he has no haters started a page to hate on him, I mean really that's pretty damn stupid if ya ask me. He's always been there for the people that need him and he has a huge heart so why don't y'all go start a page to hate on yourselves cuz you're just a bunch of idiots with no life's. where is your time being spent to justify the bullshit comments on him, he's never done anything to ya.
Da Plane Da Plane Boss

Jackson, TN

#18 Nov 16, 2012
LMAO wrote:
His personality? please he has trashy, unprofessional tattoos, and likes young girls, as in their bedtime is 10 young! heard he was in jail maybe he can stay there!
Is there any such thing as a "professional" tattoo?
rachael nichols

United States

#19 Nov 16, 2012
Terry is my husband who us a very sweet man and yes he gotta past in the past but u nor nobody else know him anymore
Erica

Jackson, TN

#20 Nov 16, 2012
Y'all must not have nothing else Betta to do with ya self then make a page of someone's past. What's y'all's name hum y'all got so much to say about kenny who the f**k is u?????? An u best backup off my last name cuz that's just some very childish shyt.... Who does that??? Children do!!! Must be you !!!!! But anyways ain't NOBODY perfect including ALL of you. Everybody makes mistakes everyone!!!!! U learn from them mistakes. Kenny on his feet now and all u hating folk need to get a life and get off his nuts.... Thank you and h e a great day
shayne scanlan

Tucker, GA

#21 Nov 16, 2012
Wow this is retarded. I just saw this in Facebook. Are you serious? I've known kenny for years and he's never done wrong to me. As for the little punks that want talk shit behind a computer screen grow up and stop hiding. You can't even pit your name on there. Scared much? You guys are worthless and obviously don't know him or you wouldn't be saying these things. Love ya kenny hit me up bro. Btw your welcome lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson Discussions

Title Updated Last By Comments
Dr. El Korbin Gets Away from J Douch Y 29 min Hadtomove2 2
Y2J Videos banned 1 hr guest 8
Jessica Henson 2 hr Tell me 8
From Atheism to Christianity: a Personal Journey 3 hr Ploughing 854
jmcss yards 3 hr Poor Management 7
JMCSS and Verna Ruffin Sued 3 hr Question 14
Leading Atheist Philosopher Concludes God's Real 4 hr Scientists 127
Shooting At Black & Decker-08/25/16 5 hr guest 33

Jackson Jobs

More from around the web

Personal Finance

Jackson Mortgages