First Prev
of 2
Next Last
COUNTRY BOY

United States

#1 Jan 18, 2012
want to know where i can find beautiful women at in jackson...
pulse of the maggots

Washington, DC

#2 Jan 18, 2012
Def. not any of the clubs around here. Go to church. Find you one there. Where all the freaks are anyway.

Since: Dec 11

Location hidden

#3 Jan 19, 2012
Bust up in Apria lol there's like 1,000 women in that place.
COUNTRY BOY

United States

#4 Jan 19, 2012
but what do they look like

Since: Dec 11

Location hidden

#5 Jan 19, 2012
Are you serious? All shapes, all sizes, all colors, all ages. Most of em go to Kroger on their lunch break if u wanna go "shopping" lol there's alot of females in that place if you can't find a girl you are attracted to then you got some serious issues lol
COUNTRY BOY

United States

#6 Jan 19, 2012
BET...

Since: Dec 11

Location hidden

#7 Jan 20, 2012
Hope ur not a creepy stalker man or a serial killer cause I work there ahhaha (plz dont kill me)
funny

Jackson, TN

#8 Jan 20, 2012
Hope ur not a creepy stalker man or a serial killer cause I work there ahhaha (plz dont kill me).

Now that's funny that reminded me of Dane Cook skit on the worker nobody likes.
COUNTRY BOY

United States

#9 Jan 20, 2012
ummmmmm no....... i'm just looking for some beautiful women and i'm open to any race..

Since: Dec 11

Location hidden

#10 Jan 20, 2012
lol alright that's good
hesacreeper

Jackson, TN

#11 Jan 20, 2012
If you post on topix looking for beautiful women, you might be a creeper !

Since: Dec 11

Location hidden

#12 Jan 20, 2012
hesacreeper wrote:
If you post on topix looking for beautiful women, you might be a creeper !
Pfft that doesn't mean anything, have you seen these other chicks on here falling to their knees for 9 inch when hes really only 8 inches but he pushed the wrong button and hes not smart enough to fix it? Females don't give a sh!t anymore, anywhere you go ur gettin laid. Facebook, topix, clubs, wal-mart, kroger, restaurants, Gander Mtn, it dont matter. You have syphllis? That's cool I'll just pee after we are done it's safe syphllis is only contagious on Sundays! My god females are stupid.
COUNTRY BOY

United States

#13 Jan 20, 2012
DON'T HAVE TIME TO BE A CREEPER... JUST NEW TO THE AREA... AND WHAT ABOUT THIS PLACE CALLED DRINKS
City Bred

New York, NY

#14 Jan 20, 2012
COUNTRY BOY wrote:
DON'T HAVE TIME TO BE A CREEPER... JUST NEW TO THE AREA... AND WHAT ABOUT THIS PLACE CALLED DRINKS
Dude,get out and live a little. If you find a girl, are you going to log onto Topix and ask whether you should f@ck her or not. Sheesh !!!!!!!!!!
fellow aprian

Bowie, MD

#15 Jan 20, 2012
iknowthisone wrote:
<quoted text>Pfft that doesn't mean anything, have you seen these other chicks on here falling to their knees for 9 inch when hes really only 8 inches but he pushed the wrong button and hes not smart enough to fix it? Females don't give a sh!t anymore, anywhere you go ur gettin laid. Facebook, topix, clubs, wal-mart, kroger, restaurants, Gander Mtn, it dont matter. You have syphllis? That's cool I'll just pee after we are done it's safe syphllis is only contagious on Sundays! My god females are stupid.
What dept are u in? Haha collections?

Since: Dec 11

Location hidden

#16 Jan 21, 2012
fellow aprian wrote:
<quoted text>
What dept are u in? Haha collections?
hehe I'll never tell ;)
apria

Jackson, TN

#17 Jan 21, 2012
You better watch who you try too hook up with at apria. Some crazy women there who try to set up to have men killed. You've been warned its happen before

Since: Dec 11

Location hidden

#18 Jan 21, 2012
apria wrote:
You better watch who you try too hook up with at apria. Some crazy women there who try to set up to have men killed. You've been warned its happen before
Holy crap don't do it country boy!
fellow aprian

Washington, DC

#19 Jan 21, 2012
apria wrote:
You better watch who you try too hook up with at apria. Some crazy women there who try to set up to have men killed. You've been warned its happen before
Lmao! Exactly! I remind people of this often. ;)
apria

Jackson, TN

#20 Jan 21, 2012
Lol same here

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson Discussions

Title Updated Last By Comments
Vampires 5 min Auntie Theist 16
Proof of God 8 min Auntie Theist 1,136
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 8 min wowie 150,888
It is well 18 min justAgirl 13
What's David Woolfork Up To These Days? (Feb '14) 19 min guest 128
walter townsend part two 23 min first amendment 1
is chipotle coming? 1 hr guest 3
High end weed dealers in Jackson? 1 hr paced 42
attn:husbands & boyfriends 2 hr from here 69
LANA aims frustration at Blurton properties 7 hr Brad Rear 37
USJ lockdown 15 hr HR 27
Lift Fitness Center (Oct '12) Mon promotionalsworld 149
•••
•••
•••

Jackson Jobs

•••
•••
•••

Jackson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Jackson News, Events & Info

Click for news, events and info in Jackson
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••