Kayla Newsom
yeper

United States

#1 Sep 3, 2012
What the hell she see in that old gray haired man? Got to be that big house she'll be owning in a year!! It's funny he fell for her shit.
old

Jackson, OH

#2 Sep 3, 2012
Seems like alot of older men are marrying younger girls. What is up with that ?
yeper

United States

#3 Sep 3, 2012
old wrote:
Seems like alot of older men are marrying younger girls. What is up with that ?
the young only want an old man with money!! They need a sugar daddy to take care of them. The girl can't take care of herself:(
.

Jackson, OH

#4 Sep 3, 2012
Yeah cause she's old enough to be his daughter!!!
story

Jackson, OH

#5 Sep 4, 2012
Where does she work ? Or does she go to school ?
.

Jackson, OH

#6 Sep 4, 2012
I don't think she does
gold digger
#7 Sep 4, 2012
Gawlking over a young girl that probably hasnt done squat to yens. Ya'll should be ashamed of yourselves.
kb

Ray, OH

#8 Sep 8, 2012
Omg!!! Really people. It doesn't matter about Age, looks, money, big house. Get a life. Stay out of people business. And yes she does have a Job!!! And yes she did go to college.
so right

Jackson, OH

#9 Sep 9, 2012
yeper wrote:
<quoted text>the young only want an old man with money!! They need a sugar daddy to take care of them. The girl can't take care of herself:(
That's right !
Mehereinhell

United States

#10 Sep 18, 2012
Its sick
FDR

Jackson, OH

#11 Nov 2, 2012
yeper wrote:
What the hell she see in that old gray haired man? Got to be that big house she'll be owning in a year!! It's funny he fell for her shit.
LOL!!!!
scooper

Jackson, OH

#12 Nov 6, 2012
His Daddy takes care of him. Someone has to. He has married the same woman 4 or 5 times. What ever the state limit is for marrying the same lady. Brilliant!!! He is a smart one. Funny stuff!!!
41105

United States

#13 Nov 6, 2012
Every time I see her she is very jittery like she's on speed or something. She also acts immature next to her distinguished hubby. Kinda embarrassing.
bahaa

Jackson, OH

#14 Nov 6, 2012
so is this a female thing or what?

i got twice the education, a tenth the lifestyle, and t0 be QUITE honest, i didnt think the girl could hold a solid conversation above the average chickn gaggle myself personally.

but i really dont care enough to eww or omg her.
in fact, shes doing better than i thought was possible for people like her.. and that is awesome, for her, GO HER! lol
i could only wish doing it the right way worked so well.

so, i reititerate.... is this a female thing?
lol
The Truth

Berea, OH

#15 Nov 28, 2012
She's by far the fakest person I have ever met and doesn't care about anyone but herself.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson Discussions

Title Updated Last By Comments
Anytime Fitness 3 hr The MiddleMan 77
Watch out for Misty mount 3 hr Downsized 6
Affairs at Walmart 7 hr Crystal 8
Girls do you masterbate (Mar '17) 7 hr Lixxy 31
Christmas charity and businesses 10 hr Mike 1
Tara Grey 20 hr Jessie J 4
Confederate flag should be flying all over 20 hr irondick 49

Jackson Jobs

More from around the web

Personal Finance

Jackson Mortgages