First Prev
of 3
Next Last
Well

United States

#41 Feb 1, 2011
Is she your good friend because she licked your cooter?????
astrozombie

Saint Louis, MO

#44 Feb 3, 2011
Most girls under the age of 24 say they're bi so thy can get guys or look cool. It's dumb. Enough said
JLOVE

Jackson, MO

#46 Feb 5, 2011
astrozombie: your wrong.
we say were bi because we like both guys and girls.
it doesnt make us look cool at all.
people trash us for being bi.
tell us were disgusting.
and guys?
have nothing to do with it.
alot of guys i know think its gross.
were bi because were BI.
we like guys, we like girls.
and theres nothing wrong with it.

and stoner919? i suggest you shut the fuck up about my friend megan.

and btw, half these girls put on this forum? arent bi. they were put on here by people suspecting other people.
and you know maybe people dont want their name all over the dang internet?
ever thought of that?

im jasmine pryor.
and yeah, im bi.

i dont care if you know that about me,
because its just a random fact about me.
and its just who i am.

but you know... maybe other people do care.
some people havent told their parents, or its not even true, there could be many reasons someone doesnt want their name under the bi section, maybe theyre just experimenting..

soo.. maybe yall should just... stop.
kay?!
because those people are my friends and i know your wrong about them.
just leave them and everyone else alone.
kay? kaythanks.

and jessica and hickman: your cool.
you guys stick up for people.
thanks.
austin calvert

Saint Louis, MO

#47 Feb 8, 2011
JLOVE wrote:
astrozombie: your wrong.
we say were bi because we like both guys and girls.
it doesnt make us look cool at all.
people trash us for being bi.
tell us were disgusting.
and guys?
have nothing to do with it.
alot of guys i know think its gross.
were bi because were BI.
we like guys, we like girls.
and theres nothing wrong with it.

and stoner919? i suggest you shut the fuck up about my friend megan.

and btw, half these girls put on this forum? arent bi. they were put on here by people suspecting other people.
and you know maybe people dont want their name all over the dang internet?
ever thought of that?

im jasmine pryor.
and yeah, im bi.

i dont care if you know that about me,
because its just a random fact about me.
and its just who i am.

but you know... maybe other people do care.
some people havent told their parents, or its not even true, there could be many reasons someone doesnt want their name under the bi section, maybe theyre just experimenting..

soo.. maybe yall should just... stop.
kay?!
because those people are my friends and i know your wrong about them.
just leave them and everyone else alone.
kay? kaythanks.

and jessica and hickman: your cool.
you guys stick up for people.
thanks.
I never said that they all were. But most of the ones I know said they were bi, usually in junior high, and wound up renouncing it by junior year. I don't have any problems with gays/bis or anything like that, I'm just sayin most girls I know that say it usually just do it to be cool.
lover69

United States

#48 Feb 17, 2011
100 points for anybody that can tell me what pansexual is! Which is how most people should be!
SaltWaterRoom

United States

#50 May 13, 2011
Please people hear me out! You girls who started this whole thing (I'm pretty sure it was girls at least) should know this. I am NOT bisexual. I am one of the girls you so confedently listed. Just because you are homophobic doesn't mean you should be rude to people who ARE different. And if you are thinking "I'm not homophobic I just hate people who aren't straight" then note that you are indeed homophobic. Homophobia is an extrem dislike or fear of homo or bisexuals.This is so stupid ladies (and maybe gents). It is none of your business what other people do anyway. Girls and maybe gents (agian) please do something other than try to ruin peoples lives. Because it's not working so your just wasting your time.
SaltWaterRoom

United States

#51 May 13, 2011
lover69 wrote:
100 points for anybody that can tell me what pansexual is! Which is how most people should be!
Pansexual is when you love someone for who they are no matter what the gender <3
SaltWaterRoom

United States

#52 May 13, 2011
[QUOTE who="$$"]Rachel berry, Amelia Campbell, Megan eBONER, katelynn umfleet, Hannah ford, Caitlin baker, Jessica baker, April flugee, and Natalie vails[/QUOTE] Hmm so I am Bi? And Take April off the list!
Hahaha

United States

#53 May 13, 2011
Kylie Werner and Lindsay poole
lover69

Cape Girardeau, MO

#54 May 14, 2011
SaltWaterRoom wrote:
<quoted text>Pansexual is when you love someone for who they are no matter what the gender <3
Woo hoo a 100 points for you :) this how people should be!
SaltWaterRoom

United States

#55 May 14, 2011
lover69 wrote:
<quoted text>
Woo hoo a 100 points for you :) this how people should be!
I second that!
loose

Cape Girardeau, MO

#56 May 15, 2011
me
Ale Wahlers

Jackson, MO

#57 May 20, 2011
I'm bi and I don't care I have had many girls over as "friends" and when my parents to to bed we have tons of fun and we have a sana in my basement and it's a lot of fun to get in there and just mess around then to take a cold shower and I have one of those shower heads that you can pull off and Omg you have no clue how much fun that can be but most girls are to stuck up to do anything but where no longer friends but whatever but if you wanna have a fun time add me on facebook we can do something but don't let my parents find out cause my mom and dad are old and jerks but they won't find out;)
Lmao

Jackson, MO

#58 May 22, 2011
Lmfao at ale whalers.
megan

Chicago, IL

#59 May 23, 2011
okae, thanks Jasmine,(:
And whoeverr was talking about me up there.. keep my name out of your mouth. who i am & my sexuality is my business and the people i CHOOSE TO TELLs' business. Okaee.:l
URmom

Long Beach, CA

#60 Jun 10, 2012
astrozombie wrote:
Most girls under the age of 24 say they're bi so thy can get guys or look cool. It's dumb. Enough said
ooooooooooor the girls who say they're BI enjoy having sex with men AND WOMEN. lol but w/e. You "smart" people know everything right?=P good job in the dumb-ass department!! Two thumbs up lmfao
JustWonderingg

Cape Girardeau, MO

#61 Jun 11, 2012
Riley Ballard and Kaitlin Baughn

Since: Apr 12

Location hidden

#62 Jun 15, 2012
Why can't people just walk around naked and have sex with anyone who wants and they want to have sex with? I think we need to change the nudity laws,

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson Discussions

Title Updated Last By Comments
Hannah Jemison 5 hr Hannah Jemison 3
kim paul mcdowell 10 hr one that knows 1
So jackson hired a new High school principal today 20 hr Benton Mo Whistle... 13
Scarlett Germaud 20 hr Guest 4
roundabout (Sep '15) Mon Guest 32
Ceased and desist paper work. Mon Hmmmm 28
Stacey Stirts.... (Jun '10) Sun Random 5
More from around the web

Personal Finance

Jackson Mortgages