Job Corps expels 4 students

Job Corps expels 4 students

There are 1092 comments on the Daily Star story from Sep 28, 2006, titled Job Corps expels 4 students. In it, Daily Star reports that:

ONEONTA _ Four Job Corps students arrested for their alleged roles in an assault and robbery of three men filming skateboarding stunts were expelled from the Oneonta Job Corps Academy on Wednesday, officials ...

Join the discussion below, or Read more at Daily Star.

Since: Jul 10

Mineola, NY

#1071 Jan 2, 2013
noname wrote:
they have a gud ptogram in thst field.
Judging from this mess, you would be better suited into looking into a paper cup and sitting on the sidewalk.
chasbob

United States

#1072 Jan 2, 2013
Rokyu wrote:
I am going to turner jc in ga on tuesday. I have a list of items tht idk if i should bring. What do you think? 1. Shower caddy 2. Shower sandals 3. Iron 4. Pillow 5. House shoes 6. Fabric softener. Should i bring any and if yea which ones? Any other suggestions would be appreciated.


do you like it? what is it like there? i will be attending it soon. i will be at the parents dorm.
Riyah

Pleasant Valley, NY

#1073 Jan 15, 2013
I have a GED and im a cna but I want to go to job corps because I have no luck with a job and I want a different career , will I be able to go
Mother

Stafford, VA

#1074 Jan 17, 2013
Either you guys are choosing to write in foolanese, or you really aren't learning. This thread scares me to too! This generation is scary!
yoooo

Greensboro, NC

#1075 Jan 18, 2013
these students off the chain!!lml
Reallyu

United States

#1076 Feb 14, 2013
Nither woman is gay they both are straight n really great friends trust me I know

Vonretta singleton

Since: Jul 10

Mineola, NY

#1077 Feb 15, 2013
Reallyu wrote:
Nither woman is gay they both are straight n really great friends trust me I know
Vonretta singleton
Another great mind has joined this highly evolved roundtable discussion!
Monsterrolldomeb ill

United States

#1078 Feb 16, 2013
The Real Jimmy Crack Corn wrote:
<quoted text>
Another great mind has joined this highly evolved roundtable discussion!
Go suck eggs. Freedom of speech! Ty graham is gross! She isn't a leader but a follower!
But she goes with everyone at job corp. she weird n breath smell off. Musterd n monster penis juice
yensi sanquintin

Leominster, MA

#1079 Feb 19, 2013
any idea to make job corp ..........Im part of the S.G.A.
thannxx
yensi sanquintin

Leominster, MA

#1080 Feb 19, 2013
any idea to make job corp...im part of the SGA

Since: Jul 10

Mineola, NY

#1081 Feb 19, 2013
Job Corps should probably just be shut down.
chaz

Windsor, CT

#1082 Feb 21, 2013
I was a jc student and really these crimes you talk about arnt shit its all petty fuckin shit most of them are actually there to get a better life to get away fromk it all when your there you form a brotherhood that you can't get anywhere else,if you think its so bad then why don't u go there and look at the kids there I'm pretty damn sure they would smile and give you the most repect anyone would give and they don't even know you shit my first day there my dorm made me feel welcome I had a whole group of new friends within the first few days I was there we go there to get away from the bullshit back home so that we can get life experince and get trianed to go into a feild it teaches you hard work and not to quit shit a lot of the things you see being done like remodling town garages or redoing pavment hell I helped put a ramp in at an old womans house for her husband and you wanna call us scum?
chaz

Windsor, CT

#1083 Feb 21, 2013
noname wrote:
I am about to finished high school in "nyc" but I don't want to start college right away because I would not be able take care of my financial problems... I was considering to attend the job corp for a quick start... but reading all those comments I am having second thoughts.... can some one out there with experience tell me what they really thing about this job corps program, what its all about, if it would help me, and most of all if they think its a gud start. I would like to take part of they technology program so I would like to know if they have a gud ptogram in thst field.


I was a stdent there and it was worth the shit uve read isn't what it is id say its go if anything go to the iriquoise one in medina very fine one the insrtuctors are caring they are very friendly I could go to any of them even if I didn't say a word to them the whole time and they would help you in anyway they could I'm telling you man its a good place to go

Since: Jul 10

Mineola, NY

#1084 Feb 21, 2013
chaz wrote:
I was a jc student and really these crimes you talk about arnt shit its all petty fuckin shit most of them are actually there to get a better life to get away fromk it all when your there you form a brotherhood that you can't get anywhere else,if you think its so bad then why don't u go there and look at the kids there I'm pretty damn sure they would smile and give you the most repect anyone would give and they don't even know you shit my first day there my dorm made me feel welcome I had a whole group of new friends within the first few days I was there we go there to get away from the bullshit back home so that we can get life experince and get trianed to go into a feild it teaches you hard work and not to quit shit a lot of the things you see being done like remodling town garages or redoing pavment hell I helped put a ramp in at an old womans house for her husband and you wanna call us scum?
What you are describing is called "parenting" and I shouldn't have to foot the bill for your lacking in upbringing.

Scum. Perhaps as a result of being the offspring of scum, but you are still scum.
jhon doe

Mount Olive, NC

#1085 Feb 21, 2013
burrrr
Sunshine3

Cape Coral, FL

#1086 Feb 22, 2013
Yes! The center director Tyronda Graham
Of NC JObcorps is a lesbian. She sleeps with her students
STRA63r

Tallahassee, FL

#1087 Feb 26, 2013
Vee is in danger. Please inform ms Ty graham at the Kirttle NC JOB corps that her ex husband is out to hurt V.

Since: Jul 10

Mineola, NY

#1088 Feb 26, 2013
STRA63r wrote:
Vee is in danger. Please inform ms Ty graham at the Kirttle NC JOB corps that her ex husband is out to hurt V.
Have you ever heard of a group of people called "the police"? Or an invention called "the phone"? This thread is full of some of the dumbest people alive.
Ucantell

Tampa, FL

#1089 Mar 1, 2013
The Real Jimmy Crack Corn wrote:
<quoted text>
Have you ever heard of a group of people called "the police"? Or an invention called "the phone"? This thread is full of some of the dumbest people alive.
Jimmy u can tell u get no p$$$!
Ucantell

Tampa, FL

#1090 Mar 1, 2013
Lol!!
This jimmy fool be on this site daily... U have no life man. You looking for a woman? Lol that y u stay on this site sooo much lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jackson-Heights Discussions

Title Updated Last By Comments
News Once slow-moving threat, global warming speeds ... (Dec '08) 4 min OzRitz 60,204
HILLARY will be THE BEST PRESIDENT EVER (Dec '14) 3 hr Larry Bird 11,048
Drop a Word, Add a Word (Jan '10) 3 hr Princess Hey 14,713
Mets talkback (Dec '07) 3 hr met fan 40,294
Time to go? (Jun '15) 3 hr Into The Night 12,051
Yankee talk back 4, or is it 5 (Aug '08) 4 hr Fed up Yankee fan 329,864
Add a word, Drop a word (Dec '09) 4 hr Princess Hey 15,494

Jackson-Heights Jobs

More from around the web

Personal Finance

Jackson-Heights Mortgages