ilion high school
Futuredropout

Clayton, NY

#1 Oct 11, 2011
a terrible unwealthy and terrible place for a child to grow academically.the place is full with nothing but dirtbags and is runned by a bullsh*it authority in my prospective.I've seen kids even myself go insane because of that school.and there's many ppl who wanna drop out and can u blame them I wouldn't want to spend my Years in a dump like that..that will cause you to have a negative mental affect on my life like it already has and I'm just about to dropout myself.that's how bad that school is
haterz

United States

#2 Oct 11, 2011
Futuredropout wrote:
a terrible unwealthy and terrible place for a child to grow academically.the place is full with nothing but dirtbags and is runned by a bullsh*it authority in my prospective.I've seen kids even myself go insane because of that school.and there's many ppl who wanna drop out and can u blame them I wouldn't want to spend my Years in a dump like that..that will cause you to have a negative mental affect on my life like it already has and I'm just about to dropout myself.that's how bad that school is
I TOTALLY AGREE..ILION SCHOOL HAS GONE DOWN THE TUBES,. EVER SINCE THE WOMAN PRINCIPALS TOOK OVER. OF COURSE ITS ALWAYS BEEN SHITTY THERE.
Futuredropout

Clayton, NY

#3 Oct 12, 2011
haterz wrote:
<quoted text>
I TOTALLY AGREE..ILION SCHOOL HAS GONE DOWN THE TUBES,. EVER SINCE THE WOMAN PRINCIPALS TOOK OVER. OF COURSE ITS ALWAYS BEEN SHITTY THERE.
yeah it's a teribble place for kids all of herkimer county is period lol
frank arrigo

Marcy, NY

#4 Oct 13, 2011
all i have to say is mrs. rudd is the most horrible principal ever! she kicked me out of school 2 years ago. now that 2 years went by and i want to make my life better the dumb bitch will not let me take my ged through them. i understand i fucked up but i grew up and she will not even hear me out. i feel bad for all ilion students that have to deal with the bullshit. mr humpfree is the shit tho. he stood up for me alot when i went to ilion and i think whail he is there he is going to make it a better place.
FIlion

Clayton, NY

#5 Oct 13, 2011
frank arrigo wrote:
all i have to say is mrs. rudd is the most horrible principal ever! she kicked me out of school 2 years ago. now that 2 years went by and i want to make my life better the dumb bitch will not let me take my ged through them. i understand i fucked up but i grew up and she will not even hear me out. i feel bad for all ilion students that have to deal with the bullshit. mr humpfree is the shit tho. he stood up for me alot when i went to ilion and i think whail I he is there he is going to make it a better o place.
I totally agree but it's not just the authority it's the kids and all the clicks that mess with Kids heads and makes them wanna dropout
Tom

Syracuse, NY

#6 Oct 13, 2011
Futuredropout wrote:
a terrible unwealthy and terrible place for a child to grow academically.the place is full with nothing but dirtbags and is runned by a bullsh*it authority in my prospective.I've seen kids even myself go insane because of that school.and there's many ppl who wanna drop out and can u blame them I wouldn't want to spend my Years in a dump like that..that will cause you to have a negative mental affect on my life like it already has and I'm just about to dropout myself.that's how bad that school is
terrible and terrible? full with nothing? and is runned ny? prospective?

I am pretty sure that your whole post was just a joke. If not, they have not done a very good job with you.
Larezy

Clayton, NY

#7 Oct 14, 2011
Tom wrote:
<quoted text>terrible and terrible? full with nothing? and is runned ny? prospective?
I am pretty sure that your whole post was just a joke. If not, they have not done a very good job with you.
naa the kids right about this school it sucks as*s and is a joke for a school and I wish that place and this hole town will burn down Like literally
Little Falls Parent

AOL

#8 Oct 15, 2011
frank arrigo wrote:
all i have to say is mrs. rudd is the most horrible principal ever! she kicked me out of school 2 years ago. now that 2 years went by and i want to make my life better the dumb bitch will not let me take my ged through them. i understand i fucked up but i grew up and she will not even hear me out. i feel bad for all ilion students that have to deal with the bullshit. mr humpfree is the shit tho. he stood up for me alot when i went to ilion and i think whail he is there he is going to make it a better place.
Is Ilion's Mrs. Rudd any relation to Little Falls' Mr. Rudd?
IlionHighStudent

West Monroe, NY

#9 Oct 17, 2011
Ms.Rudd is mostly the reason. She don't care to listen to what any of the students have to say. & Yes, Mr.Humpfree is the shitt, He sticks of for me all the time. That school's pretty eff'd upp.
knows both

Gardner, MA

#10 Oct 17, 2011
Little Falls Parent wrote:
<quoted text>
Is Ilion's Mrs. Rudd any relation to Little Falls' Mr. Rudd?
No
well ok

Burnt Hills, NY

#11 Oct 17, 2011
IlionHighStudent wrote:
Ms.Rudd is mostly the reason. She don't care to listen to what any of the students have to say. & Yes, Mr.Humpfree is the shitt, He sticks of for me all the time. That school's pretty eff'd upp.
I hope Mr. H. isn't your english teacher.
tsktsk

Long Eddy, NY

#12 Oct 18, 2011
frank arrigo wrote:
all i have to say is mrs. rudd is the most horrible principal ever! she kicked me out of school 2 years ago. now that 2 years went by and i want to make my life better the dumb bitch will not let me take my ged through them. i understand i fucked up but i grew up and she will not even hear me out. i feel bad for all ilion students that have to deal with the bullshit. mr humpfree is the shit tho. he stood up for me alot when i went to ilion and i think whail he is there he is going to make it a better place.
Then try through another school system. You always have a thousand excuses. I trust you always make any situation appear that you are the victim. Drop the act and just get on with your life. No one cares...
Hey frankie

Litchfield, NH

#13 Oct 18, 2011
frank arrigo wrote:
all i have to say is mrs. rudd is the most horrible principal ever! she kicked me out of school 2 years ago. now that 2 years went by and i want to make my life better the dumb bitch will not let me take my ged through them. i understand i fucked up but i grew up and she will not even hear me out. i feel bad for all ilion students that have to deal with the bullshit. mr humpfree is the shit tho. he stood up for me alot when i went to ilion and i think whail he is there he is going to make it a better place.
Get the credit's you need at a Community College and kill two birds, screw the GED.
judy

United States

#14 Oct 18, 2011
Larezy wrote:
<quoted text> naa the kids right about this school it sucks as*s and is a joke for a school and I wish that place and this hole town will burn down Like literally
McCormick tried many many years ago
nice

United States

#15 Oct 18, 2011
judy wrote:
<quoted text>
McCormick tried many many years ago
That's the spirit...I'll see you at JD's later.
fraud

Clayton, NY

#16 Oct 19, 2011
IlionHighStudent wrote:
Ms.Rudd is mostly the reason. She don't care to listen to what any of the students have to say. & Yes, Mr.Humpfree is the shitt, He sticks of for me all the time. That school's pretty eff'd upp.
No kid says someone is the shitt - that's an expression older people use. His name is really spelled incorrectly like going overboard in spelling it wrong. Did the vice principal write this to make himself look good? Plus, the intentional use of the word "don't" is suspicious. Seems like an adult wrote this pretending to be a student....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ilion Discussions

Title Updated Last By Comments
Trump is a dangerous imbecile 3 hr ilion native 464
NYS needs to recruit and retain educated young ... 6 hr Keepers Innovate 1
LET's get OUT OF HERE!!! Fri Skeeter 3
Stephens still making friends Fri Sally Ann Cavanugh 1
nice person Thu i know 3
hypocrit? (Jan '15) Wed def 26
Bullied to NOT DISSENT Apr 26 Hack Fest 7

Ilion Jobs

More from around the web

Personal Finance

Ilion Mortgages