Elizabeth from 1st kroger

Elizabeth from 1st kroger

Posted in the Huntington Forum

Ehhh

Charleston, WV

#1 Jan 20, 2011
Somthin about this woman is super sexy.. Think she's married tho.. What a shame, anyone know her?
hmm

Huntington, WV

#2 Jan 21, 2011
Patricia that works in there is super sexy to me, i'd do everything to her with that hot smile she has.
okay

United States

#3 Jan 21, 2011
Yeah I work with her she is super cool
Crazy

United States

#4 Jan 22, 2011
Libby in the deli?
Ehhh

Charleston, WV

#5 Jan 24, 2011
Yea, the one girl in the deli is pretty hot too
samantha

United States

#6 Jan 24, 2011
Is that the girl with Red hair??
uguysrunbelievea ble

Highland, MI

#7 Dec 9, 2012
U guys are nerds talking about this shit on here grow some balls and talk to em damn
1 post removed
Haha

Huntington, WV

#9 Wednesday Sep 21
uguysrunbelieveable wrote:
U guys are nerds talking about this shit on here grow some balls and talk to em damn
Im glad you said it

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
for black people. 4 4 min The prick 29
Liberals think the riots were "peaceful" and "h... 1 hr The prick 7
4 minutes of our non muslim president praising ... 1 hr Liberal insanity 1
Typically drug addiction is a sickness 1 hr yep 11
Doc Holliday brings dishonor to the HERD fire him 1 hr roy 4
Psycho Stalker Christine Lewis 2 hr Truth 5
Gc services 7 hr Chloe 1

Huntington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Huntington Mortgages