Any older women been with a younger man?

Any older women been with a younger man?

Posted in the Huntington Forum

First Prev
of 12
Next Last
boss

Boynton Beach, FL

#1 Feb 8, 2012
Tell us your story.Did you like it or not?

Judged:

80

11

1

Reply »
Report Abuse Judge it!
fate

Canton, OH

#2 Feb 9, 2012
yup,loved it had blast..fun times!
anita

United States

#3 Feb 9, 2012
fate wrote:
yup,loved it had blast..fun times!
Many times and still get asked why?
Rita

Bluefield, WV

#4 Feb 9, 2012
Yes I have a few times,but the one I have now is a hand full he is the most careing guy I have ever been with and drives me wild,I want him everyday.I had one before him and if they were all like that one I would have said no way don't go with younger guy's.but this one is more of a man sexually than any man twice his age.
Bob

Huntington, WV

#5 Feb 9, 2012
Rita wrote:
Yes I have a few times,but the one I have now is a hand full he is the most careing guy I have ever been with and drives me wild,I want him everyday.I had one before him and if they were all like that one I would have said no way don't go with younger guy's.but this one is more of a man sexually than any man twice his age.
Black guy?

Judged:

111

6

2

Reply »
Report Abuse Judge it!
look i spot Stupid

Huntington, WV

#6 Feb 9, 2012
Rita wrote:
Yes I have a few times,but the one I have now is a hand full he is the most careing guy I have ever been with and drives me wild,I want him everyday.I had one before him and if they were all like that one I would have said no way don't go with younger guy's.but this one is more of a man sexually than any man twice his age.
I bet he dosen't have a job. He keeps his sugar momma happy so she keeps bringin in the baccon lol. Dream on sugar momma
Rita

Bluefield, WV

#7 Feb 9, 2012
Bob wrote:
<quoted text>
Black guy?
No he is not a black guy.
look i spot Stupid

Huntington, WV

#8 Feb 9, 2012
But dose he work? I don't think so.See that is why the sex is so good. He is NEVER tired from work. Keep on bringing in the baccon momma.
Rita

Bluefield, WV

#9 Feb 9, 2012
Yes damn it he does work I supose.but I don't give him money just awsome sex.HAPPY?
Disaster

Latonia, KY

#10 Feb 9, 2012
Yes and it was a DISASTER! He was immature, a pathological liar, couldn't hold a job, and boring as hell. The sex was OK, but it was not good enough for me to keep him. NEXT.....

Oh and before you say something about me being a sugar mamma. It was him spending money on ME! But even that did not make him worth keeping.
Swear to God this is TRUE

United States

#11 Feb 9, 2012
True story: I was working out of town and went to the bar after work. We stayed there drinkin until way late. There were a few women there that we shot the shit with though the night. About 11pm this little cutie comes up to me and says,"my friend wants to take you to her room", I said which one is she and I look over there. Another little doll waves at me. All the while the old lady just sits there. I figure she's the grandma or the old co-worker or something. She isn't social or anything. The doll gives me the room number and says to come up 15 min after they leave. I slam another drink and head on up. I knock on the door and one of them lets me in, not sure which, and directs me to the bedroom and tells me to strip which I do. It's dark as hell and I'm liking this on one hand and a bit nervous on the other. I stumble over to the bed and get in and start feeling up the body that's laying there. Something doesn't feel right!! I tell her I'm going to turn the light on and she says no! She proceeds
To tell me that she is the old lady and had had breast cancer and lost one of her breasts. My boner immediately left the bldg and I explained to her that I had never been with an older woman before and didn't think I could. I told her I had expected the younger girl. I'm only 24!! She said she had not had sex in almost 20 years and her grand daughters had brought her here so she could. What happened next blew my mind and I swear to God is real.
She made he granddaughter come in there and join us. She said if the only way I I could get it up is with her grand daughter then so be it. She was riding a co*k tonight she said.
We all proceeded to have a good time that night and I had sex with a 72 year old one breasted grandmother And her hottie 21yo granddaughter.
Swear on my life it's true!!!
YallJusLyin

Huntington, WV

#12 Feb 9, 2012
You older women are just lyinnnnn so bad in here. If you're over 30 and a younger man lays down with you, you pay for it. One way or another...you pay. They don't take care of you, you take care of them, and no one believes your weak fantasy horsesh**. Stop embarrassing the rest of us that have some sense and some dignity. Old lyin' hos. Preying on young men like withered up old vultures...it's disgusting. Either shut up about it or if you MUST brag, just admit that you made a car payment or his rent or something. Not everyone is retarded, you know. Maybe YOU are, but we aren't. lol
Once

Huntington, WV

#13 Feb 9, 2012
While going threw a breakup i had hot sex with a 19 yr old. I was 30 at the time. OMG is all i can say. The bad thing is i can remember every lil detail except his name. He ucked my brains out. I came 3 xs. We did it behind the aptment i haD rented. This sounds bad, yes i know but i've only had 2 one nite stands and he was the best lay to this day! Dam wish i could remember his name. He is from proctorville area.
yep

Huntington, WV

#14 Feb 9, 2012
well I know for a fact, my brother in law only dates older women, and he works to spoil them. Some guys just prefer to have a more mature woman he can treat like a queen.
Funny

Huntington, WV

#15 Feb 9, 2012
yep wrote:
well I know for a fact, my brother in law only dates older women, and he works to spoil them. Some guys just prefer to have a more mature woman he can treat like a queen.
Then someone's got "Mommy" issues. lol. ick.
yep

Huntington, WV

#16 Feb 9, 2012
No he has no "mommy" issues. he is just a man that knows what he wants. I see nothing wrong with that. Why is it ok for an older man to be with a younger woman, yet not ok for women to have a younger man. Makes no sense to me.
boss

Boynton Beach, FL

#17 Feb 9, 2012
Swear to god that's awsome lol that needs to b in a movie!
boss

Boynton Beach, FL

#18 Feb 9, 2012
The grandaughter had to b hot for that to happen with me.lol
boss

Boynton Beach, FL

#19 Feb 9, 2012
I've actually been with alot of older women.But the first one was the best.I met her online through aol lol.Yes that long ago.I was 18 and my buddies were giving me big shit about it cause I was on there chatting with this older woman and plus she had no picture to top it off.No clue what this woman looked like.After a couple weeks of talking to her I had her convinced that she needed to try a younger man.I drive to her house and and I knock on her door nervous as hell cause no clue what this woman us gonna look like.She opens the door and bam she is sexy as hell.Thank god!lol.I sit om her couch and chat with her for 10 mins or so and her daughter comes out of her bedroom probably a year younger than me.She asks her mom who I am and she tells her I sell insurance lol.Her daughter goes back to her room and the woman says we need to get this on my husband will b home soon.My heart stopped,ol shit I was thinking.She takes me out back of her house there's a garage made into an apartment.It's her sons who is also in high school.She waited no time to jump on me.Was the best ever.I handed it to her as she did the same to me.Everything went well that day,didn't run into the son,or the father thank god.She had told me she was going through a divorce but still,scary situation.Had lots of fun with older women but that was my first!
Marie

Woking, UK

#20 Jun 16, 2013
I'm 61 and have been having casual sex with younger guys for the last 3 years, until the first time I didn't realise how easy it was.

Judged:

82

11

1

Reply »
Report Abuse Judge it!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 12
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
Lady G's or Southern X (Oct '15) 6 min Hooker 38
spring planting time 10 min gary 248
Russia navy ready for WAR. 1 hr southern at heart 104
blacks vs whites (Mar '14) 1 hr southern at heart 40
I don't feel that I should take a back seat cuz... 1 hr Loyal 46
Shelbi Crow at Riverpark Hospital 4 hr snickers 2
Union couldn't save 400 jobs at Mylan 4 hr union thug 7

Huntington Jobs

Personal Finance

Huntington Mortgages