First Prev
of 3
Next Last
None ya

Huntington, WV

#1 Jan 17, 2014
Need their asses beat! Waiting on them to hit my house so I can catch them on camera.
jno

Clifton Forge, VA

#2 Jan 17, 2014
Me tooooo!!!!
Really

Huntington, WV

#3 Jan 17, 2014
None ya wrote:
Need their asses beat! Waiting on them to hit my house so I can catch them on camera.
What part of altizer? I got my eyes open!
Resident

Huntington, WV

#4 Jan 17, 2014
All of altizer. Everyone knows who they are.
summerseve

United States

#5 Jan 18, 2014
Hey jno your a pimp daddy too?
haha

Huntington, WV

#6 Jan 18, 2014
My aunt lives on 13th st in altizer, i catch anybody messing wirh stuff they will be deakt with properly.
Resident too

Huntington, WV

#7 Jan 19, 2014
Resident wrote:
All of altizer. Everyone knows who they are.
I live in Altizer & have no idea who they are.
concerned

Stafford, VA

#8 Jan 19, 2014
Resident too wrote:
<quoted text>I live in Altizer & have no idea who they are.
I don't either, please tell.
Luke Spurlock

Huntington, WV

#9 Jan 19, 2014
I bet he is one of your problems.
Chad

Chesapeake, OH

#10 Jan 20, 2014
Ima gonna steal all yer stuff and then Ima gonna do yer wife's backside with my tongue.
1 post removed
Yeah right

Huntington, WV

#12 Jan 20, 2014
Chad wrote:
Ima gonna steal all yer stuff and then Ima gonna do yer wife's backside with my tongue.
You mean more like my grandma. From what I hear you're too chicken sh!t to hit a house where anyone will challenge you, you pick on old people!
Chad

Chesapeake, OH

#13 Jan 20, 2014
I'll do as I please because you're too stupid to stop me. By the way, have you bought anything expensive lately?
Melissa

Huntington, WV

#14 Jan 20, 2014
Yeah I wanna know, my mother lives there. She'll shoot the bums but still.
lmfao

Greenville, VA

#15 Jan 20, 2014
Melissa wrote:
Yeah I wanna know, my mother lives there. She'll shoot the bums but still.
Melissa I heard u was living in Altizer with a dirty old man. Can we say Hot Dam!
Get ya

Huntington, WV

#16 Jan 20, 2014
If you want to catch a rat you set a trap,people who steal other people's stuff are usually stupid people right? So I set a trap I will catch at least one. Come get it!
Murphy

Greenville, VA

#17 Jan 20, 2014
I too set traps lol. Been waiting for them to take the bait
Punks

Greenville, VA

#18 Jan 20, 2014
Chad Evans, Ryan miller, Chris Adkins, Zach miller there's a good start.
Melissa

Huntington, WV

#19 Jan 20, 2014
lmfao wrote:
<quoted text>
Melissa I heard u was living in Altizer with a dirty old man. Can we say Hot Dam!
lol nope, must be one of your white trash friends.
Melissa

Huntington, WV

#20 Jan 20, 2014
Punks wrote:
Chad Evans, Ryan miller, Chris Adkins, Zach miller there's a good start.
figures
old fart

United States

#21 Jan 20, 2014
So what all they stealing.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
Huntington city mission 47 min Downonluck 1
Huntington Cop Fired! But not named. 1 hr Observer 51
Gotcha 2 hr Bobby 2
union at cabell 2 hr just wondering 25
Cal's Lounge 4 hr Fresh to death 7
RN Union in Calif. = Quality Care 4 hr Registered Nurses 1
Stacy Lucas 5 hr Hrmph 1
hpd cop that was fired.. 7 hr MarkJ- 19
More from around the web

Huntington People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]