Rocco's Little Detroit
Tyrone

Barboursville, WV

#24 Oct 8, 2013
oh you would have pulled my pants up for me aaron salyers, why bother cause your girl would have pulled them back down for me, she would have shocked my monkey with her mouth! nah i would not need twenty tribe members to beat your sorry cracker ass.

last warrior poet, your so romantic.

we black folk taking over this town!
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#25 Oct 8, 2013
Sorry Harpo, romance isnt my genre. Best stick to watching your Oprah channel with your boyfriend.
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#26 Oct 8, 2013
If your taking over the town you must be talking about b'ville since thats where you post from.Huntington a little to rough for ya? Afraid of the pack mentality thugs so you move out of town?I think you're just talking shyt.And furthermore, they take over nothing.It's a shyt town that everyone else has given up on, kinda like detroit. Those kind of people just move in and fill the void when everything decent has moved to the suburbs. You know, kinda like the deer population that reproduces and overpopulates the empty spaces until the great white hunters come to thin them out.LOL
sappod

Huntington, WV

#27 Oct 8, 2013
Tyrone wrote:
oh you would have pulled my pants up for me aaron salyers, why bother cause your girl would have pulled them back down for me, she would have shocked my monkey with her mouth! nah i would not need twenty tribe members to beat your sorry cracker ass.

last warrior poet, your so romantic.

we black folk taking over this town!
Thanks for your stereotypical contribution. It just assures me that my views on blacks in Huntington we're correct.

Level 9

Since: Aug 11

Richmond, VA

#28 Oct 8, 2013
Mambone
Iknow This

United States

#29 Oct 8, 2013
THE LAST WARRIOR POET wrote:
If your taking over the town you must be talking about b'ville since thats where you post from.Huntington a little to rough for ya? Afraid of the pack mentality thugs so you move out of town?I think you're just talking shyt.And furthermore, they take over nothing.It's a shyt town that everyone else has given up on, kinda like detroit. Those kind of people just move in and fill the void when everything decent has moved to the suburbs. You know, kinda like the deer population that reproduces and overpopulates the empty spaces until the great white hunters come to thin them
out.LOL
Your correct. Its called White Flight. Just like detroit. The prosperous whites take their business and money somewhere else. That leaves the welfare dependent blacks, gang bangers, and drug dealers in the ruins.
Yes I believe peoole have given up on Huntington. Do not think for a second that if people really wanted rid of these thugs they could not get rid of them. You thugs are not trained or equipped to deal with real force. You are big talking pretty boys that think your tough when in reality on a battlefield you would shake like a leaf without a clue what to do. So be quiet big talking black boys. All you have to talk about is sex. What else do you blacks have in your life? Tell us about your education? Tell us about your career? All I ever see out of them is trying to pick up some attention starved dumb white girl with daddy issues.
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#30 Oct 8, 2013
Iknow This wrote:
<quoted text>
Your correct. Its called White Flight. Just like detroit. The prosperous whites take their business and money somewhere else. That leaves the welfare dependent blacks, gang bangers, and drug dealers in the ruins.
Yes I believe peoole have given up on Huntington. Do not think for a second that if people really wanted rid of these thugs they could not get rid of them. You thugs are not trained or equipped to deal with real force. You are big talking pretty boys that think your tough when in reality on a battlefield you would shake like a leaf without a clue what to do. So be quiet big talking black boys. All you have to talk about is sex. What else do you blacks have in your life? Tell us about your education? Tell us about your career? All I ever see out of them is trying to pick up some attention starved dumb white girl with daddy issues.
There was one guy on another thread that served in iraq who said the blacks were very scared while serving over there.He also said all they did was whine and worry about getting killed. He said they aint shyt in a real fight.
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#31 Oct 8, 2013
Im surprised they're even capable of shooting one another with the way they turn their guns practically upside down while holding their crotch with the other hand and saying "Yo Mutha fucka" I dont know, must be point blank shootings i guess. If it wasnt so sad i suppose you could call it black face comedy.LOL
homes

New York, NY

#32 Oct 8, 2013
THE LAST WARRIOR POET wrote:
Im surprised they're even capable of shooting one another with the way they turn their guns practically upside down while holding their crotch with the other hand and saying "Yo Mutha fucka" I dont know, must be point blank shootings i guess. If it wasnt so sad i suppose you could call it black face comedy.LOL
If you have like 20 of them shooting upside down sometimes one will get lucky and a bullet will ricochet and half hit the intended target.
Head Juggaboo

Chesapeake, OH

#33 Oct 8, 2013
These blacks need to be controlled.
homeowner

United States

#34 Oct 8, 2013
Yes they do
place the blame

Chester, VA

#35 Oct 8, 2013
dPlace the blame wear it belongs, the law enforcement and "powers that be" , have given the thugs the authority and entitlement to take this town over. As long as their neighborhoods are essentially tolerable, they laugh at the rest. And far too many parents have not taught their daughters standards, money=stability, race to me , is irrelevant. I see just as many white street thugs, that are exponentially worse than any former Detroit residents. Sometimes they are much worse because they know, they are "off limits" from HPD, they are comrades---after all, they keep the Greyhounds coming, and keep their jobs stable.
Itsoverwhites

Antioch, TN

#36 Oct 9, 2013
All yall sound real salty that ur white women want black guys now. Lol sorry whites will be the minorities in about 20yrs. Everybody will be brown. Prob more mexicans than anything. Wont be no race issues and yall salty whites will just sit and stew and do nothing like u are now. Lol its funny all the white girls having mixed babies keep it up! What a beautiful country we will have!
Head Juggaboo

United States

#37 Oct 9, 2013
Itsoverwhites wrote:
All yall sound real salty that ur white women want black guys now. Lol sorry whites will be the minorities in about 20yrs. Everybody will be brown. Prob more mexicans than anything. Wont be no race issues and yall salty whites will just sit and stew and do nothing like u are now. Lol its funny all the white girls having mixed babies keep it up! What a beautiful country we will have!

Beautiful country? This country is the poorest and most dysfunctional in history. Anybody notice the color of our leader? Enough said.
Itsoverwhites

Antioch, TN

#38 Oct 9, 2013
Yall better get out there and start talking about and having sex too! Lmao yall gon need dem lil white soldier babies
mee2

Charleston, WV

#39 Oct 9, 2013
lol
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#40 Oct 9, 2013
Itsoverwhites wrote:
Yall better get out there and start talking about and having sex too! Lmao yall gon need dem lil white soldier babies
If you havent noticed returd, the browns have surpassed the blaks in numbers.And guess what? These hispanics have the visigoth german bloodline in them. In other words,WHITE!
Tyrone

Barboursville, WV

#41 Oct 9, 2013
barboursville is where one of my white honeys live last poet warrior. we get it on when her husband leaves for work, and i take me a break from my job.

Itsoverwhites-when that day comes when we run everything these poor crackers are going to be coming to us for jobs, we may let them clean the toilets.

funny lets poet when i was in the marines, i didnt cry complain about the heat or the weather.

sappod
whats wrong you aint down wih the brown?
Monkey Meat

New York, NY

#42 Oct 9, 2013
Tyrone wrote:
barboursville is where one of my white honeys live last poet warrior. we get it on when her husband leaves for work, and i take me a break from my job.

Itsoverwhites-when that day comes when we run everything these poor crackers are going to be coming to us for jobs, we may let them clean the toilets.

funny lets poet when i was in the marines, i didnt cry complain about the heat or the weather.

sappod
whats wrong you aint down wih the brown?
You monkeys may be under the toilets. You have no idea what your starting.
THE LAST WARRIOR POET

Hurricane, WV

#43 Oct 9, 2013
Tyrone wrote:
barboursville is where one of my white honeys live last poet warrior. we get it on when her husband leaves for work, and i take me a break from my job.
Itsoverwhites-when that day comes when we run everything these poor crackers are going to be coming to us for jobs, we may let them clean the toilets.
funny lets poet when i was in the marines, i didnt cry complain about the heat or the weather.
sappod
whats wrong you aint down wih the brown?
LOL Wrong on all accounts.You live in B'ville.And you woundnt be taking the chance posting on his computor.You dont work except maybe at the mall or wal mart( waiting to leave for work this afternoon)And you were never in the service.If so, where did you serve? Gimme the facts of a battle.Im aware of the facts and know if its scripted.Do it within 5 min of this post before you can read about it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
Baltimore Street drugs (Feb '17) 3 min Budweiser 1,273
Is medicaval/dusko REALLY LEGIT?!? (Nov '13) 50 min Bemzboy80 13
Huntington Babe Ruth (May '17) 1 hr Daddy ball clinic 24
Stripper at JB's 2 hr Mr_Zerubbabel 21
Christina Darrah 3 hr larry 2
Buck Season 3 hr Sargent mange 77
Happy Thanksgiving Y'all 3 hr Agent orange 9

Huntington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Huntington Mortgages