johnsons of the west end
smh

Charleston, WV

#94 Sep 27, 2012
April plz shut up why you run your mouth you should worry about your wanna be black kid Kalub thinking he's a gangster..last time I checked you don't even got a car or a job and you fuck anybody that feed your habit idk If you still do now hopefully not an if your kid has Johnson in it then jus wait till it gets older cuz Kalub ran wild n did wat he wanted wait till the Johnson comes out in that kid hahahahaha
Wow

Fremont, CA

#95 Sep 27, 2012
You know me wrote:
Bahahaha thats funny that you ppl think you know "THE JOHNSONS". You ppl don't know anything. I was there and they use any and everyone they can. Doris an Kim can't get off there Fat A$$es to do anything. Ask Ralph he will tell you Doris never takes a bath and Kim barely does. Doris controls both Kim and Ralph. They can't do nothing without her permission. She would sleep in the same room with Ralph if she could. Heck she calls him all night and if she don't see him for 5 minutes she's calling him. She calls him to come change her pissy pad cause she is to lazy to get up. Believe me Ralph and I talked alot. When he came to my house she got mad but thats the only time we had alone time cause she is always up his a$$. He told me so much. He hates living with her. He wanted us to get a place and get married but she stopped that. Now he's not going to be in our sons life cause his mom has convienced him that its not his baby boy. Now he has a new ho and she is saying its not his baby. What she don't know is that he is still calling and texting me wanting me back. She might wanna check his phone. He has hundreds of pictures of females boobs and pu$$y on there. Skinny ones, fat ones, ugly nasty ones. And oh yeah all his ex's come any time they want. The one I couldn't stand to hear about it his ex Tammy (the whore). They all talk about how amazing she is. How go she was for him, okay if she was SO GOOD FOR HIM then why did she leave him. I know when her and Beverly came around they were sleeping with him and his Fat A$$ mom and sister would lie for him but they were always there.
And if you ppl think so highly of doris and kim then post your name and I bet I can tell you what they said bad about you. Doris don't do anything that don't advantage her in some way. And she loves her family then why does she treat them the way she does. She always talks about Kim and calling her a wh0re and says she buys men. Man its amazing what Ralph says on pillow talk. So all that I'm saying came from his mouth. So go down there and hang out for a while and you will know what I'm talking about. So don't talk about me until you have Johnsons. They aint good ppl. Most ppl are just afraid to say anything to them.
I was defending Heidi and her family. I know of Mike and Ralph but don't know them well.
Hi Larious II

Glenwood, WV

#96 Sep 27, 2012
These people sound like they should be in a reality tv show. Whey dont you contact NBC and see if they are interested in doing a reality show on the Johnsons? It sounds like it is made for tv.

If Honey Boo Boo could make it, I am sure Johnsons could.

LOL
1 post removed
April Rose

Charleston, WV

#98 Sep 30, 2012
smh wrote:
April plz shut up why you run your mouth you should worry about your wanna be black kid Kalub thinking he's a gangster..last time I checked you don't even got a car or a job and you fuck anybody that feed your habit idk If you still do now hopefully not an if your kid has Johnson in it then jus wait till it gets older cuz Kalub ran wild n did wat he wanted wait till the Johnson comes out in that kid hahahahaha
Haha like you ppl know me. And it don't matter If I have a car or job. I can't work I'm about to have RALPH JOHNSON'S BABY and they are wrong for the way they are doing this child. Because he has a new woman (wh0re) they want to treat me like crap. Only if she (the wh0re) knew what is in store for her. She needs to tell her man stop texing me and wanting me back. She thinks he is faithful wow she has a rude awaking coming. And my son doesn't think he is a gangster either. He is a good kid and DADDY. And my so will not act like the POS JOHNSONS. All these ppl that defend them don't know them at all, you ppl know what they want you all to know. And If you had the balls to put your name on her then I could most likely tell you things they said about each and everyone of you. So til you walk a mile in my shoes and what I've been thru with them, then don't judge me. It kills me that everyone thinks they are good ppl they might help ppl but they talk about everyone as soon as they walk out the door. I don't want my child around that trash. So have a nice life Johnsons. And Melissa Hall tell your boyfriend RALPH JOHNSON lose my number. thanks
YouseStoopid

Danielson, CT

#99 Sep 30, 2012
April Rose wrote:
<quoted text>
Haha like you ppl know me. And it don't matter If I have a car or job. I can't work I'm about to have RALPH JOHNSON'S BABY and they are wrong for the way they are doing this child. Because he has a new woman (wh0re) they want to treat me like crap. Only if she (the wh0re) knew what is in store for her. She needs to tell her man stop texing me and wanting me back. She thinks he is faithful wow she has a rude awaking coming. And my son doesn't think he is a gangster either. He is a good kid and DADDY. And my so will not act like the POS JOHNSONS. All these ppl that defend them don't know them at all, you ppl know what they want you all to know. And If you had the balls to put your name on her then I could most likely tell you things they said about each and everyone of you. So til you walk a mile in my shoes and what I've been thru with them, then don't judge me. It kills me that everyone thinks they are good ppl they might help ppl but they talk about everyone as soon as they walk out the door. I don't want my child around that trash. So have a nice life Johnsons. And Melissa Hall tell your boyfriend RALPH JOHNSON lose my number. thanks
So they're denying your baby but you don't want them around anyway. Sounds like a win-win and you have nothing to complain about. I'll take your long, rambling, angry post as a sign you just like drama.
mike johnson

Brunswick, OH

#100 Sep 30, 2012
April if u don't like being around there keep you nasty lil ass away and lets talk about your fat retarded mom that's looks like a bulldog or lets talk about your dad but I'm not going to stoop to your level just keep my moms name out of your mouth what you and my brother is between you but keep my moms name out of your mouth and I'm not play keep your panties on and you won't have this problems your crazy ass hell
1 post removed
smh

Charleston, WV

#102 Oct 1, 2012
April Rose wrote:
<quoted text>Haha like you ppl know me. And it don't matter If I have a car or job. I can't work I'm about to have RALPH JOHNSON'S BABY and they are wrong for the way they are doing this child. Because he has a new woman (wh0re) they want to treat me like crap. Only if she (the wh0re) knew what is in store for her. She needs to tell her man stop texing me and wanting me back. She thinks he is faithful wow she has a rude awaking coming. And my son doesn't think he is a gangster either. He is a good kid and DADDY. And my so will not act like the POS JOHNSONS. All these ppl that defend them don't know them at all, you ppl know what they want you all to know. And If you had the balls to put your name on her then I could most likely tell you things they said about each and everyone of you. So til you walk a mile in my shoes and what I've been thru with them, then don't judge me. It kills me that everyone thinks they are good ppl they might help ppl but they talk about everyone as soon as they walk out the door. I don't want my child around that trash. So have a nice life Johnsons. And Melissa Hall tell your boyfriend RALPH JOHNSON lose my number. thanks
Haha you make me laugh what was you doin before you was pregnant not working so don't say you can't work cuz your pregnant you wasn't anyways you just keep sittin on your ass like you was n bumming shit and eating pills like I said you prolly ain't doing it any more or hope you ain't but yeah you just keep sitting on your ass just like your mom got wait to find some one else to leech off of till you pop the kid out and FYI what you doin on here talkin shit so yeah
AMAZED

Ashland, KY

#103 Oct 1, 2012
What an amazing site that people go on that have nothing better to do with their time.. Listen up I got a message that my name was on this site so I checked it out.. First of all for the girl that is screaming out for attention this isnt the way to get the attention that you are needing.. There are many thearpist in the Huntington Area that would help you with the condition that you have.. But when calling people names and judging people I would think that you would need to be living a CLEAN life with NOTHING hiding ,,, and that IS not the life that I think that you are living... A person who sleeps with multiple men at one time would be clarified as a WHORE or SLUT - maybe checking the dictonary would not hurt either and also when saying that you are not able to work since you are pregant.. I worked with my children 12 hour shifts up until 2 days before giving birth... and going to college now I am not judging if there is a medical problem that stops you from working I could see.. And for the comment that Ralph changes his mothers pissy pad.. WOW sounds like the girl that gets him might be a lucky girl - a guy that lives in the west end that will still care for his mother and change her piss pad .. HELL I will take him :) Sounds to be like there was some jealousy there ... And ya know they say if MOMMA AINT HAPPY NOONE IS.. SO way to go MOMMA DORIS and wow.. For a woman to be sick in the hospital and for a girl to bash someone what a sick person you are... And your going to say that "IF" your baby is RALPH"S you dont want him around TRASH like that ? seems to me like from the sound of your words there is some other trash that needs to be cleaned up.. Not looking like very good role model mother materil :( And people or you are saying the arent good people then why did you go and stay around there? and someone that is sleeping with ralph and sleeping with someone else for 3 months i think that would be the "whore" just sayin..... but then again im not in this DRAMA..... but for you that says that you dont want in drama sounds like you do or you would not be posting things about peoples family on this site.. Also you have alot of inside problems that have surfaced just thru your posting's i wish you well ......
West ended

Roanoke, VA

#104 Oct 1, 2012
The Adkins family must be the trashiest family in West Virginia. They are actually meant for each other. I bet April thanks the dhhr gods every night before bed and her mom made her get pregnant just for more food stamps. Where would she plant her fat a$$ if it wasn't for HUD? The sister would rather live in the mission than with her scum family. At least the sister and Kalub was smart enough to get the f@@k away from the trash that they were born into.
DANDAN

Roanoke, VA

#105 Oct 1, 2012
IN ALL FAIRNESS APRIL MAY TAKE HANDOUTS BUT BELIEVE ME SHE IS QUICK TO PUT OUT. HER P@$$ AND MOUTH WORKS HARD FOR EVERYTHING SHE HAS. U GO APRIL YOU'VE EARNED IT. JUST CURIOUS WHO HERE CAN SAY THEY CONTRIBUTED TO THE APRIL FUND? I HAVE!
Joe

Roanoke, VA

#106 Oct 2, 2012
I have too. Wasn't the best but it was easy. I since heard that her mom was probably watching. JERRY, JERRY, JERRY! She would have done anything for a tab.
Goldeneye

Roanoke, VA

#107 Oct 2, 2012
Can't blame April her mom has been tricking her out since she was little. Her lazy a$$ mom and dad lived off the state all her life. Of course she grew up just like them. What would you expect? She is thirtysomething and still attached to her moms crotch. Feel sorry for her!
Seriously

Roanoke, VA

#108 Oct 2, 2012
Drama, drama, and more drama. Come on grow up! I feel sorry for the unborn baby. Already got dealt a bad hand. The father and family are good for nothing and the mother and family are worthless. God help you all!
Ill tell you

United States

#109 Oct 2, 2012
Anna johnson, shes pathetic shell tell you the only way she can put up with that ugly lil nrat of hers is xanax, and pot, I dont know how poor don does it!
Ill tell it 2

Richmond, VA

#110 Oct 2, 2012
If u wanna tell it all lets do it cause I have a lot of $hit I can say!
please

Huntington, WV

#111 Oct 2, 2012
mike johnson wrote:
April if u don't like being around there keep you nasty lil ass away and lets talk about your fat retarded mom that's looks like a bulldog or lets talk about your dad but I'm not going to stoop to your level just keep my moms name out of your mouth what you and my brother is between you but keep my moms name out of your mouth and I'm not play keep your panties on and you won't have this problems your crazy ass hell
why dont u do something then this her son get some pu!sy dont talk to my mom like that or i beat ur sons down for real bro get at me
LMAO

Richmond, VA

#112 Oct 2, 2012
Come get ya sum lil boy! You can barely fight ur way out of your mommys torn snatch!
Pillow talk

Huntington, WV

#113 Oct 2, 2012
Hate to be the one to tell ya but your mom gets off being treated like a $!ut. You will have to beat up the sons of A LOT of fellows! Even a lil gangsta like yourself couldn't handle all that.
Ill tell it 2

Huntington, WV

#114 Oct 2, 2012
Funny thing is Kaleb, You know its true. Thats why your so offended.
LMAO

Huntington, WV

#115 Oct 2, 2012
Nobody knows better than u lil gangsta what it feels like to be white trash. You come from two generations of welfare trash. Your mom and her parents will be welfare bums for the rest of their pathetic lives

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
Be careful, shark teeth are being found in the ... 2 hr Mike 13
Hospital Monopoly At Risk 3 hr The Messenger 2
Brittany "Stank" Jenkins (Jan '11) 3 hr ninja 82
Buffington apartments? 3 hr sawyer91 1
iud 3 hr hmm 2
Marshall ranked above WVU 4 hr Conway 47
do most girls take it in the rear? 4 hr kev 3
More from around the web

Personal Finance

Huntington Mortgages