luvbug
#42 Sep 20, 2012
spilling isn't the problem its you, what r u hiding talking about others that live in a apt's so do you,upstairs 2 bedroom with 4 people living there and these apt's do have cameras but so do u but no one works how do u feed ur son since you don't get foosstamps i know u go to the food banks what are you hiding
jayme

Huntington, WV

#43 Sep 20, 2012
mines the first one ;)
sk ank

Huntington, WV

#44 Sep 20, 2012
luvbug wrote:
spilling isn't the problem its you, what r u hiding talking about others that live in a apt's so do you,upstairs 2 bedroom with 4 people living there and these apt's do have cameras but so do u but no one works how do u feed ur son since you don't get foosstamps i know u go to the food banks what are you hiding
This ain't who u think it is I do work everyday and feed my family I don't live in an apartment but I do have cameras and it is 3 of us living in our home shows how much u kno dumb@$$
luvbug
#45 Sep 20, 2012
your just telling on your self we know ur mommy lives there to
1 post removed
scottie and daisy

Huntington, WV

#47 Sep 20, 2012
watch us play phptesting1987 . netau . net put that together in your browser and enjoy :)
1 post removed
luvbug
#49 Sep 20, 2012
don't do porn sorry
scottie n daisy

Huntington, WV

#50 Sep 20, 2012
luvbug wrote:
don't do porn sorry
Oh it's not porn
1 post removed
luvbug
#52 Sep 21, 2012
so you know who i am now come get some bitch
luvbug
#53 Sep 21, 2012
im usually at home but i like to walk you should come see me some time wait im walking now
caught ya

Huntington, WV

#54 Sep 21, 2012
luvbug wrote:
so you know who i am now come get some bitch
Oh trust and believe I will but don't run like ur b**ch a** crack head husband did. Hahaha sk anks.
caught ya

Huntington, WV

#55 Sep 21, 2012
Haha well come on turtle neck walk down this way u alien looking b**ch all of you look like trash. Haha while we sat here all summer in our big actual pool u skanks had to use kiddy pools and stupid lawn chairs. Hahaha god even people that live in houses in front of the apartments are trashy. Ms Columbus Ohio. Hahahahahahaha.
meowsza

United States

#56 Sep 21, 2012
Amanda from wayne?
1 post removed
caught ya

Moneta, VA

#58 Sep 21, 2012
meowsza wrote:
Amanda from wayne?
She looks like she was on the movie wrong turn as one of the inbred f**kers. Haha her n Scott are probably bro and sis. Hahahahahahaha. Nasty b**ch.

Since: Sep 12

Huntington, WV

#59 Sep 21, 2012
ur a sk ank wrote:
Who is Jamie Odell and isn't it spelt bear? God da** u can't spell for sh**. How is anyone supposed to take u seriously when u can't spell one word right hahaha
I dim't no that thiz waz a speling tast....SMH...LOL
its me

Moneta, VA

#60 Sep 21, 2012
Rev sonny is a qu33r

Since: Sep 12

Huntington, WV

#61 Sep 21, 2012
caught ya wrote:
<quoted text>
She looks like she was on the movie wrong turn as one of the inbred f**kers. Haha her n Scott are probably bro and sis. Hahahahahahaha. Nasty b**ch.
We "all" are brothers and sisters in the Lord.....Godspeed

Since: Sep 12

Huntington, WV

#62 Sep 21, 2012
its me wrote:
Rev sonny is a qu33r
HAHAHAHAHA....thats so funny.....
its me

Moneta, VA

#63 Sep 21, 2012
RevSonny wrote:
<quoted text>We "all" are brothers and sisters in the Lord.....Godspeed
Yea but in ur real life ur ur kids are ur brothers and sisters also hahahahahahaha
its me

Moneta, VA

#64 Sep 21, 2012
RevSonny wrote:
<quoted text>We "all" are brothers and sisters in the Lord.....Godspeed
For u incest is the best ain't it hahaha

Since: Sep 12

Huntington, WV

#65 Sep 21, 2012
its me wrote:
Rev sonny is a qu33r
Well if I was I could not go to heaven so I am not cause I want to go to heaven....Godspeed

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Huntington Discussions

Title Updated Last By Comments
Cabbage Farts 7 min Hfdrc 1
I poop on the floor again (Nov '15) 8 min Douglas 123
America Held Hostage Day 126 10 min Eat it markgay 9
gina (Sep '13) 12 min Minnasota 11
Michelle watkeys (stuman) 15 min Minnasota 1
Anyone know David Watkeys (Jul '12) 48 min Minnasota 53
Donald Trump 48 min Roy Clifton 70

Huntington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Huntington Mortgages