Dustin and Donnie Thomas???

Dustin and Donnie Thomas???

Posted in the Hopkinsville Forum

curiousgirl

Shepherdsville, KY

#1 Feb 10, 2011
what yall know bout these boys??
geedo

Middlesboro, KY

#2 Feb 11, 2011
Nasty

Since: Jan 11

Rochester, KY

#3 Feb 13, 2011
Donnie is nothing but a little punk, he can't get a real girl cuz he doesn't know how to treat one, if he does get a real girl he wouldn't know it even if it hit him in the face, so he should be treated the way he treats them, LIKE SHIT!!!
lamont poindexter

Middlesboro, KY

#4 Feb 13, 2011
One sniffs his momas pantees and the other dresses in drag every tuesday night and walks the golden mile!~!!Hope that helps!!!!!
Dustin Thomas

Madisonville, KY

#5 Feb 14, 2011
if u people have a problem then we can settle it just sayin instead of talkin crap over the internet lmao
lamont poindexter

Middlesboro, KY

#6 Feb 14, 2011
Lets do this!!!Lets RUMBLE N DA JUNGLE!!!!!Come try me!!!!!!!
Dustin Thomas

Madisonville, KY

#7 Feb 15, 2011
well who are u kid??
lamont poindexter

Middlesboro, KY

#8 Feb 15, 2011
cant ya read SON?My name is clear kweer!!!!u name it!!!!
Dustin Thomas

Madisonville, KY

#9 Feb 15, 2011
i dont even know u kid u better get off this site before ur mom catches u on it
chance

Middlesboro, KY

#10 Feb 15, 2011
Hahaha
lamont poindexter

Middlesboro, KY

#11 Feb 15, 2011
yea u know me chump so dont be scured come get u some and any chump that knows u!!!HAHA
Dustin Thomas

Madisonville, KY

#12 Feb 16, 2011
lol ok let me know when u can sneak out and come c me son
lamont poindexter

Middlesboro, KY

#13 Feb 16, 2011
whenever i get done with ur mom.You didnt know she was a pedophile did ya?I might be ur daddy one day sissy boy!!!!

Since: Feb 11

Location hidden

#14 Feb 18, 2011
they are nothing but trouble! well donnie anyways, he and his cousin big ashley are two people you dont want to let yourself be around, especially under the influence, if you know what i mean~! nasty nasty nasty scum of the earth low life men, and i will straight tell it to their face, matter of fact, already have!
thatperson

Hopkinsville, KY

#15 Feb 21, 2011
wow ppl have way to much time on their hands and do ppl think they r cool when they talk crap about other ppl donnie and dusty r no one elses buisness but their own yes they rnt the best people but no man is perfect most men have done the same things donnie and dusty have so this is pathetic lol and women that know them and be involved with them rnt any better either i should know
youll never knowhahaha

Middlesboro, KY

#16 Feb 21, 2011
shut up loser!!!! you have no life if youre on here too!!!lol,skank!!!!!
Boo Boo

Hopkinsville, KY

#17 Mar 15, 2011
lol haters can hate and ppl are just kids all the time grow up and get a job and get away from mom and dadlol
James juckett

United States

#18 Jan 4, 2016
Yea Ashley Thomas aka slaw lies more than anyone I ever met

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hopkinsville Discussions

Title Updated Last By Comments
New skating rink 27 min Atmosphere 14
CCHS does illegal drug tests 30 min Truth is freedom 30
hpd kyle spurlin (Aug '13) 1 hr Stormy 9
Kentucky Women's Show cancelled 2 hr Pixie Dust 5
Men's bathroom at old courthouse 2 hr Democrats 3
Christy gee 3 hr Tlc 14
Horse Track denied 3 hr No support 15
cheating wives 5 hr Reality 47
What's up at Christian County Jail 14 hr Jo jo 48

Hopkinsville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hopkinsville Mortgages