earth

Hopkinsville, KY

#1 Apr 12, 2013
We had a 2.7 earthquake
no

Hopkinsville, KY

#2 Apr 12, 2013
It's Ft Campbell
Well

Indianapolis, IN

#3 Apr 12, 2013
haha

Hopkinsville, KY

#5 Apr 13, 2013
I don't know what that was last night I heard and felt it. It's pretty bad no body knows if it was really Ft Campbell or a small earth quake I
wounder

Hopkinsville, KY

#6 Apr 13, 2013
They say earth quakes sound like thunder cause of the ground below you moving so fast they even said it lasts 20 seconds so I wonder!
Prob

Cadiz, KY

#7 Apr 13, 2013
Just testing the bomb they will be dropping on North Korea. Thats all.
hmmm

Hopkinsville, KY

#8 Apr 13, 2013
WKDZ is saying that it was Ft. Campbell. It was felt all the way to Princeton.
yep

Hopkinsville, KY

#9 Apr 13, 2013
haha wrote:
I don't know what that was last night I heard and felt it. It's pretty bad no body knows if it was really Ft Campbell or a small earth quake I
its ft.campell preparing for Korea.
hillbilly

Greenwood, SC

#10 Apr 13, 2013
Yes they are preparing for North Korea
Yes

Clarksville, TN

#12 Apr 13, 2013
It's ft campbell because it was heard on the other side of Clarksville too.
Hoptown girl

Middlesboro, KY

#13 Apr 13, 2013
Fort Campbell. I live on post, there was no earthquake some artillery is large enough to feel tremors for 50-60 miles out from detention.
Yeah

Hopkinsville, KY

#15 Apr 13, 2013
You do realize that artillery (especially those detonated on ground) will trigger seismometers right? It IS Ft. Campbell. They have been doing training exercises for weeks now and have ramped them up lately because they are set for deployment on Monday. It Is not to Korea or for Korea...yet. It Is for their planned rotation In and out of the Middle East. Now go back In your shanties villagers.

“Dewey Beats Truman!”

Since: Apr 12

Here

#16 Apr 13, 2013
So there was no way that both could have occurred at the same time?
yme

Stone Mountain, GA

#17 Apr 14, 2013
read the article, the quake was Tuesday. the tremors were ft campbell.
great

Sebree, KY

#18 Aug 6, 2013
shake shake

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hopkinsville Discussions

Title Updated Last By Comments
Clayton rejects Hoptown 24 min NewEra 3
Is you ignant? 27 min Haha 2
McDonalds and electric companies 1 hr Boxer Joe 15
Why do Jews take land? 1 hr Really 7
Fairies at the Alhambra tonight 1 hr HSTruman 8
Who's the richest person in Hopkinsville? 1 hr Poor bastard 33
New Noveldale steakhouse 1 hr fgfgfg 22
Christian County schools central office 3 hr Wilma Rudolph 13
Knock um hill bar b q 16 hr damn 7

Hopkinsville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hopkinsville Mortgages