WHICH ISLAND in HAWAII is da BEST?

WHICH ISLAND in HAWAII is da BEST?

Created by Kimo on Aug 26, 2012

19 votes

Click on an option to vote

Oahu

Maui

Big Island

Kauai

Molokai

First Prev
of 2
Next Last
mad hatter

United States

#1 Aug 26, 2012
Oahu has the best places to eat. The outer islands only has fast foods.
hana ho

United States

#2 Aug 26, 2012
If you're on Maui, watch out for the hillbilly haoles that try to run you off the road to Hana. Fckrs
Guru

Canyon Country, CA

#3 Aug 26, 2012
Oahu and BI. Oahu is #1. More action, more food.

“HILLARY OR TRUMP”

Since: Mar 09

WHAT DIFFERENCE DOES IT MAKE?

#4 Aug 26, 2012
Oahu has the best of everything ....if we could move all the dummy liberals from Oahu to Maui or where evah...it would be a true paradise.
District 1

Keauhou, HI

#5 Aug 27, 2012
Oahu is the only Island that doesn't suck.
Go there.
Stay there.
Don't move over here.
The Opinion

Waianae, HI

#6 Aug 27, 2012
Duh, I think that the island of Honolulu was left off the list on purpose. I know about that island cuz that is where we went to see the pineapple trees when I was little. We went there on a big bus and it crashed.
NATIVE

Honolulu, HI

#7 Aug 27, 2012
The Opinion wrote:
Duh, I think that the island of Honolulu was left off the list on purpose. I know about that island cuz that is where we went to see the pineapple trees when I was little. We went there on a big bus and it crashed.
Honolulu is not one of the islands dummy....lmfao!!!!
Barack

Canyon Country, CA

#8 Aug 27, 2012
...I need a place to hide. QUICK!
Haole

Canyon Country, CA

#9 Aug 27, 2012
Is Waikiki an island? I want to go to that one.
Bully

Honolulu, HI

#10 Aug 27, 2012
The Opinion wrote:
Duh, I think that the island of Honolulu was left off the list on purpose. I know about that island cuz that is where we went to see the pineapple trees when I was little. We went there on a big bus and it crashed.
From Waianae figures. bet you his finger smells like his opinion.
NATIVE

Honolulu, HI

#11 Aug 27, 2012
Haole wrote:
Is Waikiki an island? I want to go to that one.
No, waikiki is not one of the islands. it is located on the island of oahu.
NATIVE

Honolulu, HI

#12 Aug 27, 2012
Bully wrote:
<quoted text>
From Waianae figures. bet you his finger smells like his opinion.
i know right?!! How can you live here and not know that honolulu is not one of the islands...hahaha

Joe Balls

Since: May 11

Location hidden

#13 Aug 27, 2012
NATIVE wrote:
<quoted text>
i know right?!! How can you live here and not know that honolulu is not one of the islands...hahaha
You missed the sarcasm.
eager beaver

Long Island City, NY

#14 Aug 27, 2012
The island with the best looking beaver is da best.
Guru

Canyon Country, CA

#15 Aug 27, 2012
NATIVE wrote:
<quoted text>
No, waikiki is not one of the islands. it is located on the island of oahu.
lol!
District 1

San Diego, CA

#17 Aug 28, 2012
eager beaver wrote:
The island with the best looking beaver is da best.
Sooo...the island of Oregon?
Guru

Canyon Country, CA

#18 Aug 28, 2012
District 1 wrote:
<quoted text>Sooo...the island of Oregon?
lol....good one!

Joe Balls

Since: May 11

Location hidden

#19 Aug 28, 2012
eager beaver wrote:
The island with the best looking beaver is da best.
I was thing of Rhode Island, but they have a mess of ugly tittas up there that would make a maggot gag.
The Opinion

Waianae, HI

#20 Aug 29, 2012
Bully wrote:
<quoted text>
From Waianae figures. bet you his finger smells like his opinion.
Why don't you lick it and find out.
The Opinion

Waianae, HI

#21 Aug 29, 2012
Joe Balls wrote:
<quoted text> I was thing of Rhode Island, but they have a mess of ugly tittas up there that would make a maggot gag.
So what does your mom give you when you have to gag when she wakes you up in the morning.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Honolulu Discussions

Title Updated Last By Comments
Trump or Hillary 26 min District 1 185
Bwa ha ha ha 1 hr Valley Auntie 10
The Muslim World is Broken (Sep '15) 2 hr Leeward Outlier 809
WTF? Ward Theatre! 2 hr Joe Balls 4
News Newswatch: Honolulu pimp gets 10-year sentence (Aug '15) 2 hr Joe Balls 4
Keauhou Boy Lend Billy Bob some of your Mango M... 2 hr Coal Miners Auntie 4
Vote Djou!! 2 hr American_Infidel 4

Honolulu Jobs

More from around the web

Personal Finance

Honolulu Mortgages