diamonds

Lubbock, TX

#1 Sep 7, 2012
Who does this ho think she is
csaw

Cave City, KY

#2 Sep 7, 2012
Better than you.
diamonds

Lubbock, TX

#3 Sep 7, 2012
Ha ya sure I know who "csaw"is ha Cassidy... your so fat that when you hall a** you gotta make ten trips ha
csaw

Cave City, KY

#4 Sep 7, 2012
No, I'm not Cassidy. That's so special ed of you to talk that way about her, though.
diamonds

Lubbock, TX

#5 Sep 7, 2012
Haha wow "special ed" wow I need some ice for that burn. Bitches ain't nothing and this may get ugly....almost as ugly as any of you low life's.... I ain't ashamed to tell you my name..... Sadie Marie Anderson. So go on and comment back cause its like talking to yourself...which you prolly already do since your a nobody. Have a good day;)
skipp

Elizabethtown, KY

#6 Sep 7, 2012
damn Sadie what did tasha do to snap your thong?
unhappy customer

Lubbock, TX

#7 Sep 10, 2012
Haha snap your thong? Last time I heard that "comeback" electricity hadn't been invented yet.....LAME!
really

Horse Cave, KY

#9 Sep 12, 2012
and just so you kno this is tosha and f**k all yall mother fuc**rs who wanna talk s**t! cassidy is my causin and i dont kno why in the f**k her name was brought up but ya best keep it out ya damm mouths, and little miss sadie marie anderson, if you got somethin too say about me or her you just hit me up on facebook, stupid b***h!
yall are lame

Glasgow, KY

#10 Sep 13, 2012
how did my name even get brought up in this stupid shit?
justsaying

Duluth, GA

#11 Nov 24, 2012
If I'm correct csaw is her 11 year old sister, and she shouldnt have to read these type of things about her sister whether they are or aren't true she shouldn't have to defend her sister and then question whether all this is true why can't we all just try and keep it a little more safisticated please for the sake of the families of those being ragged on here. This shouldn't be happening anyways she used to be such a well rounded girl I know her from way back when grew up together and looked up to her until she started going to her dads so Mich and hanging out with the wrong people at school then she changed but she's trying to change back I think AMD I hope and pray so because I know her family misses the way she used to be

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hodgenville Discussions

Title Updated Last By Comments
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 21 min yeah man 5,520
green state metals 2 hr Ughh 6
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 2 hr Cornelius Scudmister 154,006
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 3 hr Republicans for G... 26,281
KY Hundreds of birds die in western Ky. (Jan '11) 3 hr Republicans for G... 81,643
lewis day akk jose 3 hr lewis day akk jose 2
meijer store (Oct '10) 4 hr The Tisker 110
•••
•••
•••

Hodgenville Jobs

•••
•••
•••

Hodgenville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Hodgenville News, Events & Info

Click for news, events and info in Hodgenville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••