does anyone know justin perkins

does anyone know justin perkins

Posted in the Hindman Forum

First Prev
of 2
Next Last
meeeeee

Chesterfield, MO

#1 Sep 20, 2009
have not heard him in a long time
dfghjk

Louisville, KY

#2 Sep 21, 2009
justin perkins that graduated hindman elementary in 96?

he works with the carnival, i saw him at a festival a while back. he'll talk to you online but not so much in person.
a good friend

Chesterfield, MO

#3 Sep 28, 2009
well i heard he is living with his sister on branhams creek road well thats 4 now i guess lol
april_halcomb200 1

Chesterfield, MO

#4 Oct 25, 2009
was it justin or his brother that recked i think it was justin becouse the truck!!but idk though let me know please!!!! well my 411 about justin is hes a gorgouse guy and has a lovely posenalty,hes a all arounds good country boy and i would love 2 be his gril but hes taken
Charlotte

Chesterfield, MO

#5 Oct 29, 2009
Yep, he is taken...lol... but thanx, I do agree that he is good looking.
justin

Chesterfield, MO

#6 Nov 28, 2009
he is single now
listen here bleach blond

United States

#7 Nov 28, 2009
Charlotte wrote:
Yep, he is taken...lol... but thanx, I do agree that he is good looking.
taken by who? u? hope not cause ur a whore who will [email protected] any1 anyhow. and u best keep ur nasty, skanky, smelly puss where it belongs and stop spreading ur legs and std's all over this county. and if i find out u f-ed my man, i'll send u crying back to where u came from. the only reason u want him or any person boy/girl for that matter is cuz of the pills and u know it. there is a word for that, and if ur as smart as u think u r u can figure out the word. or better yet, fill in the blanks p_l_ w_0r_.
justin perkins

Chesterfield, MO

#8 Nov 30, 2009
myself i just wanna know who u r? just 2 let you she is gone
itty

United States

#9 Jan 15, 2010
HE IS WEIRD!!
u know

Macon, GA

#10 Jan 15, 2010
he is dating Crystal
Leemaster09

United States

#11 Jan 15, 2010
he's muh buddy! lol well actually dad's buddy, but anyways, lol i jus call him dogchain! lol
U know u lOve me

United States

#12 Jan 15, 2010
i thought he was datin charlotte sure he doesnt have more than 1 gf
u know

Macon, GA

#13 Jan 16, 2010
well he was and i guess still is dating Crystal Collins or she was a Collins
U know u lOve me

United States

#14 Jan 16, 2010
everytime i c him he is always askin about one of my friends an how he would like to hit her up!!
hello

United States

#15 Feb 2, 2010
Charlotte is a great person... and I know she is not a pill wh@@e she really never cared about justin in the beginning with... I would keep your trash talk for youself... She is in love with a real man and not that f***ing retard..
uknowwhothisis

United States

#16 Feb 4, 2010
Keasha you run your dam mouth too much... you just gotta problem cuase your man will not stay with you. I am not a pill w**re. Trust I am not scare of you I will beat you down to where you come from. Besides no wants you... Speak for yourself skank.. The only person that has any std is you skank.. y don't you close your legs for a while and give them a rest the war is over...
okay horse teeth

Kite, KY

#17 Feb 4, 2010
keep ur horse mouth shut. if any1 has a std its ur trashy a$$. dont know who kesha is but i sure as [email protected] aint scared of u. and my man did own up to u try'n but said it was too much like burnt trout from long john silver. go wash urself with some bleach, ajax, vinager or something cuz whatever ur usin aint workin
hello

United States

#18 Feb 4, 2010
What the f*ck ever. Don't hate me if your man may have wanted me stupid b*tch. You want some come and get some I am sure I do not care to figfht who ever you are.. keep running your hate'n game. I know I am clean. Don't even start with me, besides I like my horse teeth..lmfao.. Yeah, I am sure you are not the p*ss here... whatever.. not the least bit scared at all... and just maybe he was just talking about your trashy stincky c*nt, and maybe just did want to hurt your feeling by the sound it...lmfao... Gosh you think hurt my feelings on the net.. give it a rest and close your mouth cuase I can smell your a*s breath and p*s through the dam net.
go do what u do best

Kite, KY

#19 Feb 4, 2010
hello wrote:
What the f*ck ever. Don't hate me if your man may have wanted me stupid b*tch. You want some come and get some I am sure I do not care to figfht who ever you are.. keep running your hate'n game. I know I am clean. Don't even start with me, besides I like my horse teeth..lmfao.. Yeah, I am sure you are not the p*ss here... whatever.. not the least bit scared at all... and just maybe he was just talking about your trashy stincky c*nt, and maybe just did want to hurt your feeling by the sound it...lmfao... Gosh you think hurt my feelings on the net.. give it a rest and close your mouth cuase I can smell your a*s breath and p*s through the dam net.
go do what u do best....that would b spreading them bow-legged legs for ur next fix. instead of partying every day and night grow the [email protected] up and raise ur kid. n-e-1 can have a baby but it takes a real woman to b a mother.
haha

United States

#20 Feb 4, 2010
and like you would know... tell me when you see me skank and see what you get...promise...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hindman Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 50 min Blacklagoon 165,517
Hot tot 19 hr Homey 1
Mitch Thu Fuji 2
Knott co Thu Fig 1
Alltel Thu Zing 1
What do you think of T&G and TVS Cable services Thu Zing 4
pinetop. auction Thu Zing 11

Hindman Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hindman Mortgages