First Prev
of 2
Next Last

Since: Dec 12

Location hidden

#1 Jan 21, 2013
Nite Princess, King ggg, Queen ggg, TRI, and all others that haven't been on today

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#2 Jan 21, 2013
Honey Bee 1st wrote:
Nite Princess, King ggg, Queen ggg, TRI, and all others that haven't been on today
Goodnite honey bee!!!!!!!:) muahhh!!!!

Since: Jan 13

United States

#3 Jan 21, 2013
Nite honeybee

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Shepherdsville, KY

#4 Jan 21, 2013
Honey Bee 1st wrote:
Nite Princess, King ggg, Queen ggg, TRI, and all others that haven't been on today
sweet dreams

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#5 Jan 21, 2013
Goodnite king and queeny ggg

Since: Jan 13

United States

#6 Jan 21, 2013
Nitey my king I'm going to sleep babe nite princess

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#8 Jan 22, 2013
Evening KING ggg, honeybee, and kitty!

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#9 Jan 22, 2013
QUEENKITTY wrote:
Nitey my king I'm going to sleep babe nite princess
i love you my queen kitty

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#10 Jan 22, 2013
_princess1_ wrote:
Evening KING ggg, honeybee, and kitty!
KING ggg is fine how are you

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#11 Jan 22, 2013
QUEENKITTY wrote:
Nitey my king I'm going to sleep babe nite princess
Goodnite my queen. I shall be home shortly mother.lol

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#12 Jan 22, 2013
KING ggg wrote:
<quoted text>KING ggg is fine how are you
Good. Getting sleepy :/

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#13 Jan 22, 2013
_princess1_ wrote:
<quoted text>
Good. Getting sleepy :/
well good night princess

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#14 Jan 22, 2013
KING ggg wrote:
<quoted text>well good night princess
Oh I'm not going to bed right now. Just getting sleepy bc I'm laying down w my daughter to get her to go to sleep.lol she thinks that bc it's her bedtime, it should be mine too.haha

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#15 Jan 22, 2013
_princess1_ wrote:
<quoted text>
Oh I'm not going to bed right now. Just getting sleepy bc I'm laying down w my daughter to get her to go to sleep.lol she thinks that bc it's her bedtime, it should be mine too.haha
lol my 2 year old boy thinks the same thing

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#16 Jan 22, 2013
KING ggg wrote:
<quoted text>lol my 2 year old boy thinks the same thing
Haha well she just turned 9 on Saturday. And she still thinks that! It don't get any better as they grow I'm seeing.. She's mommas little girl even the older she gets :)) it makes me happy though!

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#17 Jan 22, 2013
_princess1_ wrote:
<quoted text>
Haha well she just turned 9 on Saturday. And she still thinks that! It don't get any better as they grow I'm seeing.. She's mommas little girl even the older she gets :)) it makes me happy though!
lol that is true he hasnt changed a bit and i dont think he will

“life is what you make of it.”

Since: Aug 12

Location hidden

#18 Jan 22, 2013
KING ggg wrote:
<quoted text>lol that is true he hasnt changed a bit and i dont think he will
Nope! They love their mommy and daddy's, that's for sure! Take advantage of it though babe bc they grow up SOO fast!:/

“GAME OVER”

Since: Jan 13

Bellevue, WA

#19 Jan 22, 2013
_princess1_ wrote:
<quoted text>
Nope! They love their mommy and daddy's, that's for sure! Take advantage of it though babe bc they grow up SOO fast!:/
well he doesnt know mommy she ran off when he was young so i get all the love its a curse and blessing

Since: Dec 12

Location hidden

#20 Jan 22, 2013
Nite princess, a Lil confused on the mother part tho lol...
Nite King ggg
Nite Queen ggg
I hope we all have wonderfully restful slumber and good happy dreams. Thankful for a warm comfy bed!:)
Any of you have a hard time slowing the mind down enough to fall asleep? My hubby sure doesn't lol 2 minutes and he's out! wish I could do that!!!
Here's to another great day tomorrow!!!

Since: Dec 12

Location hidden

#21 Jan 22, 2013
I meant QUEEN KITTY...sorry already had y'all Topix married :)
admirable of you King ggg sounds like a lucky Lil fella :) yes enjoy out flies by I MISS my sons youth more than anything!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Highview Discussions

Title Updated Last By Comments
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 1 min yeah man 4,578
sami helm bout to get a beat down 10 min Youneedjesus 24
Mercedes Anderson (Oct '10) 11 min sami dawn helm 61
sami dawn puyear helm ( #1 dirty trash) 18 min sami dawn helm 21
sami dawn puyear (Aug '12) 20 min sami dawn helm 57
date +women+who+ride+motorcycles+single 1 hr debby 1
The "I Am Dixie Highway" group on Facebook. 1 hr LiarLiarPantsOnFire 48
•••
•••
•••

Highview Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••
•••

Highview People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Highview News, Events & Info

Click for news, events and info in Highview
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••