First Prev
of 2
Next Last

Since: Jun 10

Location hidden

#1 Jun 3, 2010
i hope the next time this idiot goes to the crazy house that they will teach him how to spell and type. whats up with all the damn periods between words?
cWb

United States

#2 Jun 3, 2010
Hop i hope the next time you get busted you go to the penn, where the color of yo skin determines where you fit in, and then....
Flow

United States

#3 Jun 3, 2010
I agree they should lock Robert up an Ron and Dog and show them what it really mean to serve time .
Herewegoagain

Union City, TN

#4 Jun 3, 2010
Y'all need to take yur shit somewhere else. Who de hell cares? You fiten over a piece of trash shit who ain't worth fiten over! Didn't y'all both marry and divorce that bitch?If that piece of shit Allen ain't crazy he will be. If Hopper is using meth his probation officer will find out soon enuf.
allen

Philadelphia, PA

#5 Jun 3, 2010
hay.who made.this fourum a. bout mee.thank yew all four.the help it meens the.wurld to mi.just wishud.everewon had frends.ass nise ass yew peepel.thinks agin but pleese. tall me woo starded this fourum. ..
allen papierski

Silver Point, TN

#6 Jun 3, 2010
cWb wrote:
Hop i hope the next time you get busted you go to the penn, where the color of yo skin determines where you fit in, and then....
i have a lot of black friends.thay love me for who i em.some cant reed or write.thay are still good people.im not predjudes.the coller of a mans skin.i dont care.i got more family in the pin then out.t.x m.x m.i. k.y tenn. flo. some i cant remeber. i was a baby seeing people in the pin.LIFE. good god
allen papierski

Silver Point, TN

#7 Jun 3, 2010
allen wrote:
hay.who made.this fourum a. bout mee.thank yew all four.the help it meens the.wurld to mi.just wishud.everewon had frends.ass nise ass yew peepel.thinks agin but pleese. tall me woo starded this fourum...
dont try to be me.u dont have the balls.im in to the end.NO SAIS MALO.
allen papierski

Silver Point, TN

#8 Jun 3, 2010
Herewegoagain wrote:
Y'all need to take yur shit somewhere else. Who de hell cares? You fiten over a piece of trash shit who ain't worth fiten over! Didn't y'all both marry and divorce that bitch?If that piece of shit Allen ain't crazy he will be. If Hopper is using meth his probation officer will find out soon enuf.
there is no fight in this man.only in the help he.s got.my wife was fine before he came along.u want me to stop.help me. good god
allen papierski

Silver Point, TN

#9 Jun 3, 2010
Tripod 3 Legs wrote:
i hope the next time this idiot goes to the crazy house that they will teach him how to spell and type. whats up with all the damn periods between words?
not going to not house this time.getting better .trying to learn to spell.thanks for the help.
allen

Philadelphia, PA

#11 Jun 3, 2010
allen papierski wrote:
<quoted text>dont try to be me.u dont have the balls.im in to the end.NO SAIS MALO.
I did a good job of impersonating you though right?
allen papierski

Silver Point, TN

#12 Jun 3, 2010
allen wrote:
<quoted text>I did a good job of impersonating you though right?
yes.so.so
chaos

Philadelphia, PA

#13 Jun 3, 2010
allen papierski wrote:
<quoted text>yes.so.so
I just love the periods! It's like when you type you can't control your finger and it keeps randomly hitting the period key! Maybe you should break that key off your keyboard!!
allen papierski

Silver Point, TN

#14 Jun 5, 2010
boy i got friends
Traci P

Silver Point, TN

#15 Jun 18, 2010
Will you please stop. Please let things go. I am so ashamed and yes I know I need some help with certain things in my life and as you know I am getting it.
Millie

Madisonville, KY

#16 Jun 18, 2010
Don't know who this Papierski idiot is, but I see where he made the paper AGAIN. He must be some piece of work.
Hey

Union City, TN

#17 Jun 19, 2010
Your son Shane in jail again! Allen you must be a good a father as you are a husband. Not worth a dam. One in jail and one keep running off to her x husband Robert. They was married when she run off with you wasn't they?
To Allen

Collierville, TN

#18 Jun 19, 2010
Millie wrote:
Don't know who this Papierski idiot is, but I see where he made the paper AGAIN. He must be some piece of work.
What did he do?
ALLEN PAPIERKSI

Silver Point, TN

#19 Jun 19, 2010
To Allen wrote:
<quoted text>
What did he do?
this is allen papierski,im not in jail,
Traci P

Silver Point, TN

#20 Jun 19, 2010
I guess I need to give Allen an apology also. I am sorry Allen if I hurt you in anyway. We were haveing some hard times and I was getting so frustrated and felt like I couldnt take anymore. Yes I ran to Robert. He is all I know and I felt like he cares about me and maybe even loves me. So I ran to some security. At that time I felt like I needed that. I still feel like I need someone to love me and care for me. Yes we have spent so many years together and been through so much. But I did bring Robert into my life and he is still there. Im sorry that this hurts you. I never meant to hurt you or him. I guess it boils down to me being the problem. Again im sorry and I hope you can and will forgive me for bringing chaos into your life. Please Im hurting over all this. Everyone knows now that i did you wrong so the shame is on me. Please stop.
Traci P

Silver Point, TN

#21 Jun 19, 2010
Im sorry.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hickman Discussions

Title Updated Last By Comments
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 4 min yeah man 5,928
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 1 hr Le Jimbo 154,349
that freeman girl 1 hr Walter 2
KY Paul vs Conway: The Nastiest Debate Of 2010 | T... (Oct '10) 4 hr Earl 16,172
Who Is? 18 hr Foul 7
KY Hundreds of birds die in western Ky. (Jan '11) 19 hr Princess412 81,648
Go Head Freddie 20 hr happy 3
•••
•••

Hickman Jobs

•••
•••
•••

Hickman People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Hickman News, Events & Info

Click for news, events and info in Hickman
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••