Whatever happened to Mike and Coley V...

Whatever happened to Mike and Coley Vance??

Posted in the Hi Hat Forum

First Prev
of 2
Next Last
hempy

Georgetown, KY

#1 Dec 31, 2009
Where did they get off too?
IKNOW

Red Jacket, WV

#2 Dec 31, 2009
Cola is married and living in prestonsburg, dont think I know who Mike Vance is.
lol

Red Jacket, WV

#3 Dec 31, 2009
what mike vance are you talking about there is three an all kin
hempy

Georgetown, KY

#4 Jan 1, 2010
coley's brother
lol

Red Jacket, WV

#5 Jan 1, 2010
hempy wrote:
coley's brother
he is living with is mother up in ligon
WOW

Falcon, KY

#6 Jan 10, 2010
Last I heard Mike was with that Carla, who he has a kid with. Nasty chick.
As for Cola he is a low life that doesn't take care of his own kids but takes care of his wifes. Boy does he have her soo fooled. She thinks he so good and faithfull huh!
love to know

United States

#7 Jan 13, 2010
if anyone knows who coley has cheated with please let us all know and i agree he does have his wife soooooo fooled would love for her to find out and theow him to the curb so please list all you know we all would love to know
WOW wrote:
Last I heard Mike was with that Carla, who he has a kid with. Nasty chick.
As for Cola he is a low life that doesn't take care of his own kids but takes care of his wifes. Boy does he have her soo fooled. She thinks he so good and faithfull huh!
love to know

United States

#8 Jan 13, 2010
we would love to know who coley has fooled around with you are so right he has his wife sooo fooled. post everything you know his wife needs to get the hell away from him. wonder if he has smacked her around too he loves pushin women around. note to his wife WAKE UP!!! he is also the biggest liar this side of Texas. by the way glad hes in p-burg
WoW

Falcon, KY

#9 Jan 20, 2010
I know he tried with Heather Music, but not sure if she did or not. He flirts and tries to f*** alot when she is not around!!!!!!!!!!
sick

Falcon, KY

#10 Jan 20, 2010
Lets not forget about him doing Deb Smallwood
I know Cola

Irvine, KY

#11 Jan 20, 2010
Sound's like to me that somebody is JEALOUS of him.. I know Cola A hell of a lot better than alot of you do and I know for a fact that he is very faithful to his wife and love's ALL of his KID's very much and is a GOOD PROVIDER for his Family & has worked very hard for his Family all of his life!!
love to know

United States

#12 Jan 21, 2010
from what i know his wife does all the providing. sounds like YOU dont know him. his wife cant be too smart to have him for a husband and as far as a provider where is he workin now and how is he doing with ALL of his kids. and far as faithful WHATEVER maybe faithful to his habits.his wife needs to open her eyes
Kayla

East Point, KY

#13 Jan 21, 2010
Which Vance's are you all talking about? The Coley Vance I know doesn't have a brother named Mike....he has a brother named Keith who does have a little girl with a woman named Carla. Coley also goes by "Bimbo".
love to know

United States

#14 Jan 21, 2010
thats him his brother goes by keith apparently hes having a rough time must be sleepin around always comes back to bite you now it gets put up for everyone to see tooooo baddddd
raybob

Harold, KY

#15 Feb 5, 2010
love to know wrote:
if anyone knows who coley has cheated with please let us all know and i agree he does have his wife soooooo fooled would love for her to find out and theow him to the curb so please list all you know we all would love to know
<quoted text>
yeah Carlais nasty as hell, and for Keith I saw him the other night at vance's quik mart and hewas high as hell,blowed away. That Carla chic really did a number on him.
a friend 2 all

Ashland, KY

#16 Feb 10, 2010
bimbo is livin' with his mom. well was but sheila probaly got him back. he is a great guy I would b with him if he wasn't a slut. his brother is keith he's staying at hi hat 4 now. I haven't heard anything from mike but if he isn't @ work hes probaly sittin' back with a cold beer, mindin' his own buisness
lmao

Logan, WV

#17 Feb 11, 2010
a friend 2 all wrote:
bimbo is livin' with his mom. well was but sheila probaly got him back. he is a great guy I would b with him if he wasn't a slut. his brother is keith he's staying at hi hat 4 now. I haven't heard anything from mike but if he isn't @ work hes probaly sittin' back with a cold beer, mindin' his own buisness
What! She took him back, is she sick in the head! He aint worth a shit, treats her like shit and she takes it, why? I don't get these women who work and keep men up and let them use them. Give Good Women a bad name. Grow up! She Needs Therapy! She can't see good men for the 200 lb pile of crap in front of her, she needs to clean house for good.
Bimbo

Chesterfield, MO

#19 Feb 16, 2010
Whats your problem why are you on here runing your mout are you jealous or just like to gossip...If you have someting to say to me why not to my face?
Rhino

Harold, KY

#20 Feb 16, 2010
You both are idiot's, and your not worth the time to talk about let alone be jealous of.
Bimbo

Chesterfield, MO

#22 Feb 16, 2010
Then whay are you doing it?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hi Hat Discussions

Title Updated Last By Comments
Fat daddy's (Dec '15) 5 hr Wanna 21
Looking 4 my long lost dad 5 hr Wanna 11
Leslie Geary 10 hr Beth 1
House trailer (Dec '14) 10 hr Beth 2
Deputy at McDowell ARH Sun Wondering 9
Wayland Fire Department Mar 24 Wayland Fire 721 2
leadership in the mountains Mar 23 JOHN MICHAEL CALITRI 2

Hi Hat Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hi Hat Mortgages