Horrible young moms
First Prev
of 2
Next Last
that_girl

Houston, TX

#21 Mar 17, 2014
Haley wrote:
<quoted text> BS. Good ole Mike is paying her bills. And you don't even live with her, do you? Did your brother ever go back to regular school? How can she be such a good mom if she always out clubbin ? I hope you don't use her as an example of good or your kids will be neglected too. She don't even know who the baby daddy is. Good mom??

lmao... This just shows how much you know... &#55357;&#56841; thanks for the laugh. Lol
that_girl

Houston, TX

#22 Mar 17, 2014
Yeah wrote:
No I'm pretty sure mike doesn't do squat. He doesn't work and hasn't in years. He says he is disabled but he isn't. She works but is about to lose her job. She can't ever keep one. And her daughter is actually a good person. She was smart to move out of that hell hole and get away from the drugs and filth.

you're a little closer, but not all true. I moved put because I wanted to. It wasn't cause of anything going on. And definitely wasn't because of any drugs. My mom has a job, but is on maternity leave and can't go back yet. I know you didn't mention this.. But that other girl did.. My brother has been in regular school for about a year now... You're a little behind (;
Yeah

Henderson, TX

#23 Mar 17, 2014
Im not behind. I heard first hand that she won't be coming back to work from her maternity leave.:) and as far as the drugs go don't deny it little girl. We all know that mike is a pill and weed head and so is your momma and didn't your little brother get busted for weed? Wise choice to move out. You can try to fool us but we all know the truth.
Sugar

United States

#24 Mar 17, 2014
I think you should leave the kid alone !!! Shows how childish you are to argue with a teenager .... Get a life of you own
Sugar

United States

#25 Mar 17, 2014
Yeah wrote:
Im not behind. I heard first hand that she won't be coming back to work from her maternity leave.:) and as far as the drugs go don't deny it little girl. We all know that mike is a pill and weed head and so is your momma and didn't your little brother get busted for weed? Wise choice to move out. You can try to fool us but we all know the truth.
just leave the kid alone already !! She's going through enough !! Shows how much of ass you are !! Worry about what's going on in your life not hers
Yeah

Henderson, TX

#26 Mar 17, 2014
You have no problem talking shit about Tiffany. I know who u are. ;)
Sugar

United States

#27 Mar 17, 2014
You don't know shit :) get a life :)
Yeah

Henderson, TX

#28 Mar 17, 2014
Oh but I do. One of your so called friends told me who you are and I will be calling you out very soon. :) just wait.
Sugar

United States

#29 Mar 18, 2014
What an idiot :) have fun with that lmao
Sugar

Henderson, TX

#30 Mar 18, 2014
Yeah wrote:
Oh but I do. One of your so called friends told me who you are and I will be calling you out very soon.:) just wait.
Bring it on ! It's not going to change the fact that y'all are a bunch of dope head losers. The girl was smart to get the hell away from you. Once CPS comes in and sees the filth and the vicious dogs this poor baby has to live with, it will be gone too. Not to mention the mental stability of mike. He is a sick MF. So much violence and drugs. So BRING IT !!
Sugar

United States

#31 Mar 18, 2014
Omg bring it ?? Lmao how old are you? Let me guess I'm gonna get served hahahaha
Melvin lover

United States

#32 Mar 19, 2014
Torrance, tiff and mike....

Don't listen to what theses idiots on here say. They obviously have no life since they are so obsessed with y'all's. Consider the sources and go on about ya business. They don't know anything about y'all. Just trying to stir the sh!t pot. They are flies.:)
Sugar

Henderson, TX

#33 Mar 23, 2014
Melvin lover wrote:
Torrance, tiff and mike....
Don't listen to what theses idiots on here say. They obviously have no life since they are so obsessed with y'all's. Consider the sources and go on about ya business. They don't know anything about y'all. Just trying to stir the sh!t pot. They are flies.:)
nice try Tiffany. No one who is sober is going to get on here and defend either of you. For real girl if you want to keep that baby and not have the Father or CPS take him away, you need to distance urself from Mike. You know how he beat you, what is gonna stop him from doing the same thing to that baby on one of his fits? Especially when it's not his. He is a dangerous person, and you have a drug problem. I really am concerned for the baby. I hope the authorities or the father check on him all the time. JS
Spice

Gladewater, TX

#34 Mar 23, 2014
Sugar wrote:
<quoted text>nice try Tiffany. No one who is sober is going to get on here and defend either of you. For real girl if you want to keep that baby and not have the Father or CPS take him away, you need to distance urself from Mike. You know how he beat you, what is gonna stop him from doing the same thing to that baby on one of his fits? Especially when it's not his. He is a dangerous person, and you have a drug problem. I really am concerned for the baby. I hope the authorities or the father check on him all the time. JS
find something else to do ! You must have no life
hmm

Mabank, TX

#35 Mar 26, 2014
Wow, yeah and sugar just need to let that sexual tension out already. Or they could just try acting like adults and mind their own business. Do y'all seriously not have anything better to do with your days? How sad for you both. Starting a fight and threatening each other while neither even knows who the other is for sure. I swear, everyone in Henderson has some major fucking issues. It's one of the reasons I can't wait to move. You people are f*ck tards, I swear! Go to church and find Jesus or something. Or better yet, leave church and become an atheist. Seeing as most of the church goers I know in Henderson are assholes.
Sugar

Henderson, TX

#36 Mar 27, 2014
Spice wrote:
<quoted text>find something else to do ! You must have no life
I do have a life, yet I will never turn a blind eye to a potentially lethal situation. I saw Tiffany after he beat her bad. His ex said he was extremely abusive to his son and that's why he can't be around him. Have you never read a newspaper ? Assuming you can read. Babies are killed everyday by mental ill drug and alcohol abusers. I am truly concerned for the well being of this innocent baby. And Tiffany would stand there and allow it to happen because she likes the victim role. If any one of you on here that know and defend these two, you need to think back in the not so distant past at all the violence and abuse. It will be interesting to see who defends them after he abuses this child also. You people would rather argue than to take a look for yourselves and see that the baby is ok.
Spice

United States

#37 Mar 27, 2014
Well getting on topix and talking about it is not gonna help !!! Maybe you should try something else
Sugar

Henderson, TX

#38 Mar 28, 2014
Spice wrote:
Well getting on topix and talking about it is not gonna help !!! Maybe you should try something else
I leave no stone unturned when it comes to protecting a child. I did send the link for this and the other forum about them to CPS. To some it may be just gossip, where others find shreds of truth.
Vicky

Henderson, TX

#39 Mar 30, 2014
Sugar wrote:
<quoted text> I do have a life, yet I will never turn a blind eye to a potentially lethal situation. I saw Tiffany after he beat her bad. His ex said he was extremely abusive to his son and that's why he can't be around him. Have you never read a newspaper ? Assuming you can read. Babies are killed everyday by mental ill drug and alcohol abusers. I am truly concerned for the well being of this innocent baby. And Tiffany would stand there and allow it to happen because she likes the victim role. If any one of you on here that know and defend these two, you need to think back in the not so distant past at all the violence and abuse. It will be interesting to see who defends them after he abuses this child also. You people would rather argue than to take a look for yourselves and see that the baby is ok.
I also had a front row seat for that abuse. He beat her down bad, and he went to jail for it. He should have stayed there because he was already out on bond for 2 other counts of DV. The only reason he got out is because she dropped charges and let him come back because she got fired from the jail and he had his welfare check to pay her bills. We all have a duty to make sure the children are safe. For those of you who say its no ones business, YES it is! Its everyones concern when kids are living with a known abuser and the Mother wont do anything to prevent it. If they are now "Christians" as they claim to be, then maybe some people from the church can counsel them and make sure the kids are not being harmed again. I have known both of them for many years and I know how they operate. Just one scam after another. They have screwed every person who has ever helped them. Just ask Mikes ex best friend Mom. She took him in a lot when he was homeless or strung out. I am not sure what he did to her but I do know no one in that family would piss on him if he was on fire. Or ask Jason and Nick how he attacked them with a baseball bat and beat the crap out of his own Brother. Again, they dropped charges. Or ask his ex wife Heather how he abused her. He has a long history of anger problems and mental problems. Neither has ever held a job because work does not fit into their lifestyle of drinking and drugging. And Mike is not the only aggressor, Tiff can manipulate a situation to suit her needs. And sometimes it backfires on her and she gets the hell beat out of her. This family needs help. No child should have to live in fear the way her other two have been forced to live. I don't understand why their Fathers have not stepped in and taken the kids out of a very dangerous home. I say shame on them also .And yes I used my name, they know who I am and they know how I feel. My concern is for the kids.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Henderson Discussions

Title Updated Last By Comments
A verse that speaks to you, and helps you throu... 12 hr Amen 6
Mojoes? 17 hr I aint No fool 8
News Henderson man jailed after police find almost 1... (Apr '09) Tue Matt 47
stop using this excuse. Mon Susan 30
chase holts Jul 23 the day 49
You know your from Henderson if ... (Jul '08) Jul 23 We all know 227
why do mexicans think they are entitled (Apr '13) Jul 22 Really 88

Henderson Jobs

More from around the web

Personal Finance

Henderson Mortgages