First Prev
of 2
Next Last
..

Massillon, OH

#1 Feb 24, 2013
Anyone know her?
hi

Utica, KY

#2 Feb 24, 2013
[QUOTE who=".."]Anyone know her?[/QUOTE]
Get her name off here. Dang.
..

Massillon, OH

#3 Feb 24, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=".."]Anyone know her?"

Get her name off here. Dang.
Do you know her?
hi

Utica, KY

#4 Feb 24, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>Do you know her?[/QUOTE]
Yeah
..

Massillon, OH

#5 Feb 24, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=".."]<quoted text>Do you know her?"

Yeah
How do you know her then? &&& why you want her name off here?
hi

Utica, KY

#7 Feb 25, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>How do you know her then? &&& why you want her name off here?[/QUOTE]
Because people start these topic and others comment rude and hurtful things about people that may or may not be true
..

Naperville, IL

#8 Feb 25, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=".."]<quoted text>How do you know her then? &&& why you want her name off here?"

Because people start these topic and others comment rude and hurtful things about people that may or may not be true
How do you know her? Then ill delete it! Until then no
hi

Utica, KY

#9 Feb 25, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>How do you know her? Then ill delete it! Until then no[/QUOTE]
School! Why you so stuck on leaving it on here? Grow up
..

Massillon, OH

#10 Feb 25, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=".."]<quoted text>How do you know her? Then ill delete it! Until then no"

School! Why you so stuck on leaving it on here? Grow up
Then what's your real name if you know her from school!
hi

Utica, KY

#11 Feb 25, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>Then what's your real name if you know her from school![/QUOTE]
Wow your childish
..

Hoffman Estates, IL

#12 Feb 26, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=".."]<quoted text>Then what's your real name if you know her from school!"

Wow your childish
No I just want to know who you are!!

Since: Mar 11

New Albany, IN

#13 Feb 27, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>
How do you know her? Then ill delete it! Until then no[/QUOTE]
You sound like nothing more than a stalker wanting to start trouble. There is no need to cause trouble....if you wanted to know her and not be causing trouble, try facebook or mutual friends but don't get on here and stir trouble for a person minding her own business and not bothering others. GROW UP.
..

United States

#14 Feb 27, 2013
Bogey50 wrote:
[QUOTE who=".."]<quoted text>
How do you know her? Then ill delete it! Until then no"

You sound like nothing more than a stalker wanting to start trouble. There is no need to cause trouble....if you wanted to know her and not be causing trouble, try facebook or mutual friends but don't get on here and stir trouble for a person minding her own business and not bothering others. GROW UP.
Haha
;)

Tucker, GA

#15 Feb 28, 2013
[QUOTE who=".."]<quoted text>Haha[/QUOTE]
Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now.
hi

Utica, KY

#16 Mar 1, 2013
[QUOTE who=";)"][QUOTE who=".."]<quoted text>Haha"

Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now.[/QUOTE]
She's a teenager! And she's never done anything bad to get negative attention.
..

Princeton, IL

#17 Mar 1, 2013
[QUOTE who=";)"][QUOTE who=".."]<quoted text>Haha"

Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now.[/QUOTE]
What do u think about her?
..

Princeton, IL

#18 Mar 1, 2013
hi wrote:
[QUOTE who=";)"][QUOTE who=".."]<quoted text>Haha"

Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now."

She's a teenager! And she's never done anything bad to get negative attention.
How do you know
..

Massillon, OH

#19 Mar 3, 2013
[QUOTE who=".. "][QUOTE who=";)"][QUOTE who=".."]<quoted text>Haha"

Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now."

What do u think about her?[/QUOTE]
hello
hi

Utica, KY

#20 Mar 3, 2013
[QUOTE who=".."][QUOTE who=".. "][QUOTE who=";)"][QUOTE who=".."]<quoted text>Haha"

Idk her, but she sent be a friend request on either Facebook or Instagram the other day. I can't remember which since I'm always on both networks, but I thought it was odd since I've never heard of the girl before now."

What do u think about her?"

hello[/QUOTE]
Why are you still going at it?
babybeargirl27

Paducah, KY

#21 Mar 3, 2013
[QUOTE who=".. "]<quoted text>How do you know[/QUOTE]

What do you have against her?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Henderson Discussions

Title Updated Last By Comments
timmy mays 2 min Yep 7
Purge! 21 min abc 36
Liberals 27 min abc 177
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) 33 min Fire Eater 837
No bowing during the Trump Presidency 1 hr Semper Fi 11
Mandy westerman 1 hr Bad mom 22
Kendra smith 1 hr yolo 38

Henderson Jobs

More from around the web

Personal Finance

Henderson Mortgages