dontchaknow

Covington, KY

#61 Oct 8, 2011
apparently his past aint too damn bad cause hes still doing what hes always done
nosey

United States

#62 Oct 8, 2011
whatever wrote:
Paul David is a trust fund baby. His daddy passed and left him money. that's how he got all of these things. damn get a life!
His daddy left him nothing! If he did he would have gotten their house or atleast got to keep his!!! Who cares if he is a snitch, if your doing those kind of things be smarter who you let know about it
Nicole

Cincinnati, OH

#64 Oct 8, 2011
Paul David wrote:
I would like to set the record straight....I love to smoke meth but,....I think I may like to snitch on ppl more. Really its a toss up between which one I prefer doing. If you dont think that I will tell on you then...."Do you know where there's any good shit?" Never hurts to ask........!
Now that's some funny shit!!!
Paul David

Cadiz, KY

#66 Oct 9, 2011
ratfink wrote:
<quoted text>
well, sarah whitledge taylor helped out with that deal as well.
Nope.... I work solo .... that way I nobody knows Im a rat! I like to stay undercover... ya know what I mean?
SCUM

United States

#67 Oct 9, 2011
Paul David wrote:
<quoted text>Nope.... I work solo .... that way I nobody knows Im a rat! I like to stay undercover... ya know what I mean?
Your name is all over the place stating your the rat. People I know you have ratted out will serve their time and wait for KARMA to get you... pretty sad you old fuck.... You are a sad excuse of a human being, as long as your hitting the pipe it's all good right Paul?
Jason Gager

Florence, KY

#68 Oct 9, 2011
Paul you know I have a lot at my house in my black camera bag hidden in my couch. Stop on by. Hell its your turn to be on top anyway. Hurry big guy;0
crisscross

Toledo, OH

#70 Oct 9, 2011
Nicole wrote:
<quoted text>Now that's some funny shit!!!
Lol! Paul David is cool wit it.,.
Paul David

Cadiz, KY

#71 Oct 9, 2011
Jason Gager wrote:
Paul you know I have a lot at my house in my black camera bag hidden in my couch. Stop on by. Hell its your turn to be on top anyway. Hurry big guy;0
Your next on my list of "to get"! So.... "ya got any shit? I got marked bills." Would love for you to "shot-gun" the smoke to me! I may even tickle your taint for ya!:)
atlanta

Tomball, TX

#73 Oct 9, 2011
Cam wrote:
<quoted text>Heard he took down Smithhart and the Do What shop single handed.#1 Snitch
He caused me to lose 10 grand in that business. Where does he hang out?
lol

Dunmor, KY

#74 Oct 9, 2011
atlanta wrote:
<quoted text>
He caused me to lose 10 grand in that business. Where does he hang out?
Go back and read the entire thread...gives you the street he lives on and what he drives. Should be to hard to find...! Oh yeah and even tells ya who he stalks and where! LOL
lol

Dunmor, KY

#75 Oct 9, 2011
**shouldnt be
CantSeeMe

Henderson, KY

#76 Oct 10, 2011
He doesn't live on 9th street anymore. His landlord evicted him because he couldn't pay his rent. There is already a new tenant moving into his old place from what it looks like
PDH

United States

#79 Oct 10, 2011
yeah I know I'm a douche
PDH

United States

#80 Oct 10, 2011
Is he a kid touched?
Paul David

Providence, KY

#81 Oct 10, 2011
PDH wrote:
Paul David House is hiding he hasn't been seen in 3 days. Anybody besides Bill Mills know where?
Hell Im not in hiding.... Im on a binge! Matt Conley always knows where to find me thou! We talk often! Yall have a good day.... Im out looking for my next good fix and playing " ennie, mennie, mineie ,mo" as to which person I will work my undercover magic on! If you play your cards right....It might NOT be you!:) Love my life and my job......!
Jess

Cincinnati, OH

#84 Oct 10, 2011
Sounds to me like all of u with "FRIENDS" need better ones!! I don't know him but he wouldn't have anything to snitch about if ur "FRIENDS" weren't breaking the law!! The joke will always be on u if u can't stop bein scared enuf to post ur real name!
crystal Angel

White Plains, KY

#88 Oct 12, 2011
Paul David wrote:
<quoted text> Hell Im not in hiding.... Im on a binge! Matt Conley always knows where to find me thou! We talk often! Yall have a good day.... Im out looking for my next good fix and playing " ennie, mennie, mineie ,mo" as to which person I will work my undercover magic on! If you play your cards right....It might NOT be you!:) Love my life and my job......!
Lost the number... you know where to find me.
ikr

Birdseye, IN

#90 Oct 14, 2011
Lori Hite wrote:
<quoted text>
Enough said!
True,didn't take any time to figure out who that was!!!
Jason Gager

Florence, KY

#91 Oct 14, 2011
Lori Paul how about a threesome?

Since: Oct 11

United States

#92 Oct 17, 2011
Sure

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Henderson Discussions

Title Updated Last By Comments
deleted again 1 min The truth 3
Chad Goldsberry 24 min where 1
Issa pool party 43 min haha 1
F*ck Trump chant by democrats ; ) 1 hr Lol at U 40
Kira L 1 hr rose894121687 10
timmy mays 2 hr lol 10
Booboo Delong 4 hr S Duncan 5

Henderson Jobs

More from around the web

Personal Finance

Henderson Mortgages