Crystal meth holderfield

Posted in the Henderson Forum

First Prev
of 2
Next Last
Ill never tell

United States

#1 Jul 8, 2011
??

Since: Jun 11

United States

#2 Jul 8, 2011
Ill never tell wrote:
??
whoeva dis is crystal is not on meth!!!!
yeah ok

Madisonville, KY

#3 Jul 9, 2011
cweezy wrote:
<quoted text> whoeva dis is crystal is not on meth!!!!
yeah im sures shes not! haha funny! there's always someone defending a meth head on here! I heard you could see a tampon string hangin out her shit when she was in the thong contest at fast eddies one time

Since: Apr 11

Elgin, TX

#4 Jul 9, 2011
yeah ok wrote:
<quoted text>yeah im sures shes not! haha funny! there's always someone defending a meth head on here! I heard you could see a tampon string hangin out her shit when she was in the thong contest at fast eddies one time
Bahaaha i was there that night and remember that shit!!!! Good stuff! Hahaha
zebber

Elgin, TX

#5 Jul 9, 2011
That's is funny!!! Lmao
karamiller

United States

#6 Jul 9, 2011
Seriously ppl who cares. Go on about ur own life and quit worrying about everyone else's
Ffoms

United States

#7 Jul 9, 2011
Is that y she won first place? I heard she did.
Ill never tell

United States

#8 Jul 9, 2011
Jameson meserve said tht tammy girl kicked her ass he was therr.
Bahahaha..
Ill never tell

United States

#9 Jul 9, 2011
Is this cweezy cara?? If so I thought you didn't like her??
lol

United States

#10 Jul 9, 2011
karamiller wrote:
Seriously ppl who cares. Go on about ur own life and quit worrying about everyone else's
Pls tell me why I see ur name on like every post.. Must love u some topix

Since: Jun 11

United States

#11 Jul 9, 2011
Ill never tell wrote:
Is this cweezy cara?? If so I thought you didn't like her??
who is this? And who is cweezy cara?

Since: Jun 11

United States

#12 Jul 9, 2011
yeah ok wrote:
<quoted text>yeah im sures shes not! haha funny! there's always someone defending a meth head on here! I heard you could see a tampon string hangin out her shit when she was in the thong contest at fast eddies one time
what does a tampon string have to do with meth? And even if she was on meth why is it any of ur bizznezz?
karamiller

Evansville, IN

#13 Jul 9, 2011
Ffoms wrote:
Is that y she won first place? I heard she did.
She sure did haha
karamiller

Evansville, IN

#14 Jul 9, 2011
lol wrote:
<quoted text>Pls tell me why I see ur name on like every post.. Must love u some topix
Nope just defending my family and friends never do u see me talking about ppl
Ffoms

United States

#15 Jul 9, 2011
karamiller wrote:
<quoted text>
She sure did haha
well apparently someone liked her tampon sting then huh?
Anonymous

United States

#16 Jul 11, 2011
I tell you what none of y'all will give your real names cause she will whip a bitches ass, and I will mess a dude up
Tammy

United States

#17 Jul 11, 2011
ok please leave my name off this site. Yes we fought bc I gave her a place to live and she disrespected me tht was like 3yrs ago
she got what she's deserved at the time, but move on some ppl chamge or should I say grow up...

.....
ben dover

United States

#18 Jul 11, 2011
Masterofholdem wrote:
I tell you what none of y'all will give your real names cause she will whip a bitches ass, and I will mess a dude up
I don't see you putting your real name on here. So you talk alot of shit for somebody that can't back it up.
Anonymous

United States

#19 Jul 11, 2011
Is that your real name Ben I'll hit ya up on a different damn site and show I can back it up queer. I'm not all talk I'm all action and I will mess u damn head up dude
ben dover

United States

#20 Jul 11, 2011
And what site would that be Facebook haha. Don't have one. Just when and where u wanna meet me at and I'll be there. 1 on 1 homie

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Henderson Discussions

Title Updated Last By Comments
Joanie 1 hr Bigmanhands 9
kelly dickerson 1 hr JD Reads a Lot 3
pittsburg 1 hr dumb 24
Head Lice Outbreak 2 hr mutt 3
Divorced Parents 6 hr Agree 2
i want to eat some pu**y!!!!! 7 hr cookiemonster 1
henderson bad asses. (Aug '11) 10 hr Monty 444
team collision (Apr '14) 15 hr pathetic 85
Henderson Dating
Find my Match
More from around the web

Henderson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:55 pm PST

Bleacher Report 4:55PM
Rams Would Waste Opportunity by Not Trading Bradford
Yahoo! Sports 5:36 PM
Falcons release veteran running back Steven Jackson
Bleacher Report 8:55 PM
St. Louis Rams: 5 Best Options to Replace Joe Barksdale This Offseason
Bleacher Report 4:00 AM
Why the Browns Need to Stay Far Away from Bradford
NFL 7:00 AM
Weinke makes a Luck-Bradford collegiate comparison