Sugar Daddy

Nashville, TN

#1 Jun 26, 2012
Any females younger than 30 looking to spend some quality time with a generous middle aged man?
Daniel

Oneida, TN

#2 Jun 26, 2012
do they have to be female ?
Sugar Daddy

Nashville, TN

#3 Jun 26, 2012
Uhhhhh, yes they do.
OMG

Oneida, TN

#4 Jun 26, 2012
ME ME ME
Sugar Daddy

Nashville, TN

#5 Jun 27, 2012
[QUOTE who="OMG
"]ME ME ME[/QUOTE] Give me an e-mail address and I will contact you.
quiteamazing

Wartburg, TN

#6 Jun 27, 2012
Younger than 30??? Let me tell you something Sugar Daddy, women do not even reach thier sexual peak until somewhere between 34 and 38! And, God help you, watch out if you ever get ahold of one of us HOT, knowledgeable, and discreet women over 40 that is particular who she gives it up to!
Sugar Daddy

Nashville, TN

#7 Jun 27, 2012
quiteamazing wrote:
Younger than 30??? Let me tell you something Sugar Daddy, women do not even reach thier sexual peak until somewhere between 34 and 38! And, God help you, watch out if you ever get ahold of one of us HOT, knowledgeable, and discreet women over 40 that is particular who she gives it up to!
Hmmmm, maybe I should reconsider the age restrictions. You sound like someone I would love to talk to.
Available

United States

#8 Nov 4, 2012
I am available. You may contact at [email protected] and we can discuss further. You must be serious and ready asap.
Shane Stephens

United States

#9 Nov 4, 2012
quiteamazing wrote:
Younger than 30??? Let me tell you something Sugar Daddy, women do not even reach thier sexual peak until somewhere between 34 and 38! And, God help you, watch out if you ever get ahold of one of us HOT, knowledgeable, and discreet women over 40 that is particular who she gives it up to!
Dang it girl
really

Winfield, TN

#10 Nov 4, 2012
would like to hear more about quietamazing
Shane Stephens

Dallas, TX

#11 Nov 5, 2012
Me to

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Helenwood Discussions

Title Updated Last By Comments
Help 26 min Help 1
who knows karen stanley (Dec '09) 42 min Hmmm 10
brant lowe 43 min Lmfao 4
Chelsey Drummond v El Ret 2 hr Stump jumper 6
joey pergram 2 hr just look 11
Cherry fork rd 4 hr Truth 13
4x4 5 hr EyeRolling 4

Helenwood Jobs

More from around the web

Personal Finance

Helenwood Mortgages