Who is Tasha Owens?
guest

Stillwater, OK

#1 Apr 15, 2010
Is this girl from Heber Springs? Tell me all that you know about her.
Guest

Stillwater, OK

#2 Apr 15, 2010
Yeah, she's from Heber. She always seemed like a cool chick. Kinda quiet. Pretty - long hair
Halie

Stillwater, OK

#3 Apr 21, 2010
Yeah, I know Tasha Owens, Pretty Cool Chick, Doesn't talk much, One of the nicest People I know from Heber Springs. So Yeah she is from here, I have known of her for about 15 years. Awesome Person, You would be lucky to have her as your Friend. Her Mom is pretty Cool also. Think her name is Tammy, Do you know her?
Tasha Owens

Stillwater, OK

#4 Apr 29, 2010
Thank you Halie, and whoever else commented. I'm just wondering who posted this... hmm, I have an idea. I've got a facebook, come friend me!
Stefany Rybak

United States

#5 Jun 21, 2011
Well I've known her for Over twenty years and she is the most amazing woman I've ever known.. I love u girl!
Stefany Rybak

United States

#6 Jun 21, 2011
I love you.....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Heber Springs Discussions

Title Updated Last By Comments
Narcissistic sociopaths 12 min TacoLoverYasss 6
Hair Spray (Mar '17) Apr 22 Samson 3
Miss your comments Apr 22 Entertainment 6
Sociopaths in Cleburbe County Apr 22 Lucky now 6
Advice Apr 21 HeckNo 2
crooked lawyers and judges Apr 19 Uh oh 10
Lol Apr 18 Nah 4

Heber Springs Jobs

Personal Finance

Heber Springs Mortgages