Becky Lewis Wireman
First Prev
of 5
Next Last
just curious

Pulaski, TN

#82 Jul 18, 2013
listerine wrote:
<quoted text>ask his x-wives what a good person he is!


Just wondering what his ex wives would say?? Is there something im missing because I thought they all got along and he was a good husband who's wives just cheated on him. Rip kim but didn't she cheat on him??
Another Parent

West Liberty, KY

#83 Jul 18, 2013
Tutu wrote:
Is this Sarah Lewis' older sister!?
Her mother is that old Kathy Fields Lewis that works at West Liberty Elementary School. You probably saw Becky walking around the school like she owns it. Everyone else followed the school rules of staying in the front lobby while she went on back thru the school like she owned the place. Just because her mother sat at the front desk answering calls----becky thought she could do whatever she wanted. So doing whatever she wanted to landed her big behind in jail. ;)
ana wright

Sandy Hook, KY

#84 Jul 19, 2013
looks like everyone is wishing the grave robber a happy b day today,
123ABC

West Liberty, KY

#85 Jul 19, 2013
Happy Birthday Becky.
Hmm

West Liberty, KY

#86 Jul 22, 2013
Yeah happy birthday Becky!!! Celebrating it behind a cell is very happy. Well, it makes the rest of us happy anyway.
Another Parent

Chesterfield, MO

#87 Jul 23, 2013
Hide the flowers!! The jailbirds out! I looked her name up in the jail website and couldn't find her. Maybe they sold enough stolen flowers to raise her bail. ;)
Yep

West Liberty, KY

#88 Jul 23, 2013
Yep, she is out!!!
Better hide your flowers and statues. Lock em up tight. I don't know about you but I would rather just stay in jail than come back and be confronted by the whole town. Sooo pathetic.
Not LongEnough

West Liberty, KY

#89 Jul 25, 2013
She wasn't in jail long enough for what she did.

Maybe everyone in the town will hold her and everyone who has helped her responsible since the courts won't.

Since when is being a druggie an excuse for this kind of behavior?
excuses

West Liberty, KY

#90 Jul 25, 2013
Not LongEnough wrote:
She wasn't in jail long enough for what she did.
Maybe everyone in the town will hold her and everyone who has helped her responsible since the courts won't.
Since when is being a druggie an excuse for this kind of behavior?
I agree completely!! There is no excuse for what she did. Not even drugs!
pat

West Liberty, KY

#91 Jul 25, 2013
I dont see anyone here saying anything about forgiveness. We all make mistakes including myself. Jesus taught forgiveness. We should follow his examples. Think about it.
One Dozen Roses

Chesterfield, MO

#92 Jul 26, 2013
Where Is She At
3 guesses

West Liberty, KY

#93 Jul 26, 2013
One Dozen Roses wrote:
Where Is She At
Have you tried looking at the graveyard?? LOL.
just saying guys

West Liberty, KY

#95 Mar 21, 2014
keep a watch on your flowers this year, everyone. becky is on patrole, looking for flowers like a hungry animal.
flower child

West Liberty, KY

#96 Jun 12, 2014
She still robbing graves?
Unknown

Campton, KY

#97 Jul 12, 2014
I guess y'all must be all fkn kids because grown ppl don't judge and don't put down.. So who the hell r y'all to judge just mind your own fkn business and let got do the judging everyone makes mistakes and everyone learns from them.. Everyone of y'all act like you are perfect and do no wrong and that u have no judge but I bet all u have some fkn skeletons hiding in the closet and just haven't came out.. So before you go running down and judging others make sure the fingers that are pointing back at u are clean!!!!
flower child

West Liberty, KY

#98 Jul 13, 2014
Unknown wrote:
I guess y'all must be all fkn kids because grown ppl don't judge and don't put down.. So who the hell r y'all to judge just mind your own fkn business and let got do the judging everyone makes mistakes and everyone learns from them.. Everyone of y'all act like you are perfect and do no wrong and that u have no judge but I bet all u have some fkn skeletons hiding in the closet and just haven't came out.. So before you go running down and judging others make sure the fingers that are pointing back at u are clean!!!!
Get a job and stop robbing dead people.
lost

Wellington, KY

#99 Aug 16, 2014
Where she at now. Id like to get sum that.
Ay Witt

United States

#100 Aug 18, 2014
1 800 flowers wrote:
maybe she is in her cell singing the Bruno Mars song...I should have brought you flowers and held you hand...shouldn't have stole those flowers what a shitty plan...lmao!!!
You're so funny...just like the photos you post of yourself.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hazel Green Discussions

Title Updated Last By Comments
Holbrook Vs Frederick 19 min Ben 9
Who’s gonna won magistrate in district 2 20 min Jesse Branch man 86
Joleen Frederick: NOT EVEN ADECENT CITIZEN!! SH... 21 min Ben 6
Who it hit Gaggle man 22 min Sellit 40
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 24 min ChromiuMan 174,868
Old White and Green chevrolet Truck 25 min Family 8
Hollon 57 min done with James 10

Hazel Green Jobs

Personal Finance

Hazel Green Mortgages