shooting on right fork
First Prev
of 2
Next Last
josh caudill

London, KY

#22 Jan 16, 2010
I love stratton! Drug dealers lasy check drawers pill heads people who got nuthin better to do than talk about everybody elses buisness and all thye other messed up people with a few worken men and women thrown in (you know so everyone else will get their check on the first of the month) if it werent for this motley crew of rifraff and rabble then stratton would be pretty boring place to live. where else do u see a cop car and know that somebody is going to jail cuz cops don't come to stratton unless they cuffin somebody and they usually come with back up. its funny how people love to talk about stratton though i remember a few years ago some kids were bashing mail boxes someobne would ask me every morning if i knew who was doing it (shurly someone in stratton wouldnt do something lik that)come to find out the kids who were doing it werent from stratton they were from down the road a piece the lady must of heard cuz she quit askin me. ill not mention no names cuz im not a gossip n e way im done God bless stratton
cain

Green Forest, AR

#23 Jan 16, 2010
GOD BLESS STRATTON DRUGGIES LOL AND THE THREE LITTLE BASTARDS, MAIL BOX WRECKING CREW..
sumbody that knows

Corsica, PA

#24 Jan 16, 2010
OMG VALERIE CAUSEY,is a person that will only go out with men who has lots and lots of money.you see who she is with now dont you??If you dont have plenty of money you can forget about getting any puss* off her.She is a money hungry bitcha.I hear the man she has now is loaded from selling dope.I dont live in right fork,but no alot of ppl that do.Enjoy it while you can bitcha.Everything comes to a hault someday.
mr knowitall

London, KY

#25 Jan 16, 2010
sumbody that knows wrote:
OMG VALERIE CAUSEY,is a person that will only go out with men who has lots and lots of money.you see who she is with now dont you??If you dont have plenty of money you can forget about getting any puss* off her.She is a money hungry bitcha.I hear the man she has now is loaded from selling dope.I dont live in right fork,but no alot of ppl that do.Enjoy it while you can bitcha.Everything comes to a hault someday.
i agree
WE see thru you stupid

Hindman, KY

#26 Jan 19, 2010
U know what? Guess what stupid? It is so obvious to us that live here in Stratton this is the same person commenting and changing their name,lol, it is hilarious!! We grew up with Val and she isn't that way at all. She is beautiful, sweet, kind, funny and you're so jealous that you can't be as cool as her,lol. You are SO jealous and sound REALLY stupid and the only person that has posted anything negative about her. Anyone reading this stupid crap can see why your doing this. Someone wants to be VAL,lol, JEALOUS are you. Oh yeah she is single now RETARD, now we wait for another stupid remark from you oh maybe you'll change your ISP Address,lol YOU ARE JEALOUS
sharlene

Hindman, KY

#27 Jan 19, 2010
I didn't have money cause I got laid off before Christmas and didn't have money to buy giftsfor my 3 kids. Val gave me $ and I'll never forget her for that. She aint rich and she aint been with a rich man and if you know her and have been around her then you'd know that already. I don't know for sure who you are and don't want to cause it sounds like you aint nobody anyways. In my opinion this is a jealous person that wishes they were as loved and respected in our community as Val. She's no bitch either. I bet if she had a problem with you she would come to you and not shame you and your family with lies and dumb lies at that. Grow up and even better move far away from all of us cause if your who we think we don't like you anyway. You do nothing but lie and steal and you better watch you will be talked about on here and it would be the truth if your who I think. Shame on you and you should stop bothering poor Val.
So what do you mean

Hindman, KY

#28 Jan 19, 2010
sumbody that knows wrote:
OMG VALERIE CAUSEY,is a person that will only go out with men who has lots and lots of money.you see who she is with now dont you??If you dont have plenty of money you can forget about getting any puss* off her.She is a money hungry bitcha.I hear the man she has now is loaded from selling dope.I dont live in right fork,but no alot of ppl that do.Enjoy it while you can bitcha.Everything comes to a hault someday.
Wow look how smart this person is (FROM Sumbody Who Knows). I bet you don't know nothing. You have to be jealous of whoever Valerie is or a miserable person to sit and come up with uneducated responses like this! I think I saw you on another post talking trash about her and you seemed to be the kinda person that has to put others down to make yourself feel better or maybe to lie on others to take the heat off yourself. I don't know her and I'm glad to say I live in Pippa Passes, KY and that is far from where you are, I think. Look either you know her or you don't. Looks like you maybe wanta to be her or date her or just be like her. You're making yourself look stupid and I'm wishing you would go away and just maybe find a friend. Hey, how about Val, sounds like she is the only one that would be your friend.
Teresa

Hindman, KY

#29 Jan 19, 2010
I have known Val my whole life and she isn't this way at all. I've known every boyfriend she's had from LJ to the one she just broke up with and none of them had any money. This is so funny and if you really knew her you would know that. She is a good person and your just some jealous person that is so miserable you have to sit on a computer and talk about someone who doesn't bother anyone. I really hope you find some happiness and stop wanting to put her down. What has she done to you anyway? Knowing Val I would say nothing. You sound sad and like your so unhappy with your life and so jealous of hers you wanna bring her down to your level. She would never be like you. She is a good girl and is trying to live her life the best way she can and you need to do the same. Your just jealous and unhappy with your life it sounds like to me. If you weren't you wouldn't be doing this cause it's all lies and yes I do know there is no truth in anything you've said.

Since: Sep 09

London, KY

#30 Jan 19, 2010
Well, it amazes me on how this thread went from what happened to Zack to Val Causey. You people obviously need something else to do with your time. This is the most rediculous thread ive seen on here yet, and im an avid member of topix, i check it all the time. On another note. in response to the retard that first posted about Val, i beg to differ. Val is one of the best people i know. I dont know much about her past relationships, but how is that any of my business or anyone elses for that matter. Val loves Vinny and i know this for a fact. They have their babies and a loving home and however they pay their bills is their business. Val is a very loving, kind, generous person. The only reason i see someone talking negative about her would obviously have to be resentment or jealousy, if you actually think about it, the only reason why someone would talk negatively about someone else would have to be due to their own insecurities. So "somebody that knows" whoever you are, step back, take a look into your own faults and go from there. Good luck with that. And have a blessed day.

Since: Sep 09

London, KY

#31 Jan 19, 2010
By the way Val, i love and respect you with every inch of my being. Your a great person, dont let any of this get you down.
HAHAHA

Hazard, KY

#32 Jan 19, 2010
I went to school with valerie and she has always been a skank ass whore!!!!!!!!!!So is her little sister Samantha. Nasty girls with bad reputations! And to whoever said crater-face Val is pretty needs to get some damn glasses!She has horrible scars onher face from acne. Fuzzy haired skank!This is so funny. I love Eastern KY....I think I'll just stay here forever.
jon

London, KY

#34 Jan 19, 2010
Val is pretty she always looks good......
LOL

London, KY

#35 Apr 20, 2010
I just found this post and I wanted to say that Val and Sam are great I have known them for all my life and I have known Sonya all of of hers and I have to say that a lot more people than you know does not like your boyfriend Sonya.
lol

Liberty, KY

#36 May 2, 2010
LOL wrote:
I just found this post and I wanted to say that Val and Sam are great I have known them for all my life and I have known Sonya all of of hers and I have to say that a lot more people than you know does not like your boyfriend Sonya.
i really dont think sonya cares :/

“I wish I was black”

Since: Feb 10

Location hidden

#37 May 2, 2010
Bullshit wrote:
Sounds to me like ur a dumbasss liberal and if we had people like u building our country we would not have made it. No I don't think it is ok to shoot thru doors and I can't believe that apparently the cops thought it was ok either. I don't know what the police officers reasons were but they apparently thought it was justifiable enough to not take Farmer to jail. I think a pussy like u would never make it up in this holler and if u think ur bad enough come on and I will kick ur candy ass all the way back out of this holler. One thing u will learn is to not go around smarting ur ass off to many people in this holler or u will find out u should have minded ur own business. Nobody is any worse here than anywhere else and I'm glad u don't live up in here either cause we got enough pussy ass punks that have moved up in here. I am so thankful too that u don't live here. U aint innocent and there aren't many people I know besides children that are innocent in this world.


Yeaa, we don't need those liberals running our country into the ground. We need people like your self running things. <sarcasm>
bender

London, KY

#38 Jun 24, 2010
this site makes people hate everyone i miss the good ole days when someone had a problem they came to you and faced you not type it like a wimp
christina

Liberty, KY

#40 Jun 30, 2010
I miss those days too. It seems like being a coward is the new fad these days.
teetee

Rockholds, KY

#41 Jun 30, 2010
i really dont think this topic is appropriate for a website.
jan

London, KY

#42 Jul 2, 2010
cain wrote:
GOD BLESS STRATTON DRUGGIES LOL AND THE THREE LITTLE BASTARDS, MAIL BOX WRECKING CREW..
YEP THE THREE LITTLE GAY BASTARDS MAIL BOX WRECKING CREW

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hazard Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 3 min Cczar 170,551
PCC vs Hazard 1 hr Pantless dick 2
make hazard fun again 1 hr Jack Rebney 39
Mayor race 3 hr Kenny 15
Follow a new path 3 hr you know 169
Christmas in a "broke" town 4 hr Repo 43
Shannon and Melissa 5 hr lol 75

Hazard Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hazard Mortgages