Since: Jan 12

Location hidden

#1 Feb 2, 2012
Anybody know Kenneth Riley? What is he like? Just met him and don't know much about him. He keeps asking me out and I am thinking about going out with him but I want to make sure he does not have a crazy ex-girlfriend/wife first lol! And before any of you say "ask him yourself" well, I have had enough experience with liars and cheaters to know better, so I got to find some stuff out first! Anyway, he has been really sweet and nice to me and I really like him, but if anybody has had a different experience with him let me know =)
Idiots

Novato, CA

#2 Feb 2, 2012
Blah blah blah blah blah blah blah blah blah
maybe

Pikeville, KY

#3 Feb 2, 2012
ReallyOMGReally wrote:
Anybody know Kenneth Riley? What is he like? Just met him and don't know much about him. He keeps asking me out and I am thinking about going out with him but I want to make sure he does not have a crazy ex-girlfriend/wife first lol! And before any of you say "ask him yourself" well, I have had enough experience with liars and cheaters to know better, so I got to find some stuff out first! Anyway, he has been really sweet and nice to me and I really like him, but if anybody has had a different experience with him let me know =)

If he's from home creek he is a great guy go for it
crazy88

Clinchco, VA

#4 Feb 6, 2012
I am dating him, Just who are you Really omg Really???

Since: Jan 12

Location hidden

#5 Feb 12, 2012
Right, Ashley!! LMAO Just because a guy is nice enough to talk to you and you keep throwing yourself at him does not mean you two are "dating"! Gosh you are so desperate aren't you?? I guess I would be too if I have 4 kids from diff dads but still no man to even call boyfriend or husband! Here's some advice sweetie-- NO GUY LIKES A DESPERATE GIRL...and they can smell the desperation on you from miles away...everyone can!! It is embarrassing! So unless the man himself says he is dating YOU and tells everyone on FB I am not going to believe you! Oh and before you say it let me say it first: OMG God bless you!!! LOL Like you are a nice enough person to really mean that...
STP Man

Windsor, VA

#6 Feb 15, 2012
If your talking about Kenneth Riley AKA "Shag" then you have a good buddy of mine knocking at your door. Ol Shag has changed alot and ain't nothing like he used to be. I know this much about Shag is that when you need him to help you out he will go through hell and high water to help you out and that's enough said in my book.
Truth

Pittsburgh, PA

#7 Feb 25, 2012
Sorry girl, you'll just end up being another on Shag's list
Miranda

Natural Bridge, VA

#8 Feb 26, 2012
1st of all-I hate to break your heart darling,but, no1 is "dating" Shag. If U know anything @ all about Shag, then U know this. I've known him for a long time. He is a gr8 prson & I think the world of him...but...if U look up the definition of player-U will find his name beside of it.
kelly

Clinchco, VA

#9 Mar 5, 2012
i know shag done a few girls wrong but he still has a good heart and ya'll shouldnt be on here bashing him hes a great guy and i think the world of him so if ya'll wanna your mouth you need to go to him and say it to his face but shags a really great person and ya'll have no right to bad mouth him
Kimberly Thacker

Clinchco, VA

#10 Apr 29, 2012
Yeahh , Ashley I'm suppose to be dating him too , I love Shag but i knw how he is , but he is a great guy & he's a really good friend i'd do anything for I love him & yall needa quit tlkin shit over the internet & say this shit to him jus because he done some girls wrong doesnt mean he's a horrible guy that you shouldnt be around or anything he's acually pretty cool ta hang out with I have great times dont we there buddy !! I love you Belve Kenneth Riley Jr ,lol!!
ASHLEY DELANEY

Murfreesboro, TN

#11 May 16, 2012
ReallyOMGReally wrote:
Right, Ashley!! LMAO Just because a guy is nice enough to talk to you and you keep throwing yourself at him does not mean you two are "dating"! Gosh you are so desperate aren't you?? I guess I would be too if I have 4 kids from diff dads but still no man to even call boyfriend or husband! Here's some advice sweetie-- NO GUY LIKES A DESPERATE GIRL...and they can smell the desperation on you from miles away...everyone can!! It is embarrassing! So unless the man himself says he is dating YOU and tells everyone on FB I am not going to believe you! Oh and before you say it let me say it first: OMG God bless you!!! LOL Like you are a nice enough person to really mean that...
God bless you and Crazy 8 you idiot I always use my name, Shag ad I are best friends and nothing more!! You must be the one obsessed with him!! Get a life and I have 4 kids by 2 different dads thank you!!! Get your facts right!!! and God forgive me but Go straight to hell!!!
brassmonkey

Cassville, GA

#12 May 18, 2012
ASHLEY DELANEY wrote:
<quoted text>
God bless you and Crazy 8 you idiot I always use my name, Shag ad I are best friends and nothing more!! You must be the one obsessed with him!! Get a life and I have 4 kids by 2 different dads thank you!!! Get your facts right!!! and God forgive me but Go straight to hell!!!
Your hair looks like sh it....
Kimberly Thacker

Clinchco, VA

#14 May 27, 2012
ite nw Ashley dont like me But eryones dwnin her & whether she likes it or nt ive heard shes an alright girl , so leave her alone she hates me & i still try ta jus stay outta tha shit , Give er a break , & shag is a really good friend thats it , so idk why you really hate me , but i mean i wont lose ne sleep jus knw i aint got nething aginst you , im nt jelious all ive wanted tha whole time was the truth thats it .& im sorry yall .
ASHLEY DELANEY

Murfreesboro, TN

#15 May 27, 2012
Kimberly contact me on FB i dont hate you hun I think wires have gotten crossed and Lies told!!
Kimberly Thacker

Clinchco, VA

#16 May 27, 2012
okay add me tho cuz it wnt let me add you .
Thinking Back

Beaverton, OR

#17 Jul 1, 2012
Leave this poor guy alone. He can't treat women as bad as his older brother used to.
Give Me A Break

Grundy, VA

#18 Jul 24, 2012
Who is his older brother?
Jarod Yates

Norton, VA

#19 Jul 25, 2012
Good guy this. Good guy that. I know you guys cant be tal;king bout the same kenneth I know. Piece of shit junkie who used to rob people to get his fix. Hangs arou8nd at centennial heights with the rest of the trash in dickenson county. All that lives at what they call sin city is, dopeheads, welfare moms, and only god knows what other kind of vermon lives there. They should disinfect the place.
rodney

Herndon, VA

#20 Jul 30, 2012
hey shags a damn good guy he was always real with me when i lived in sin city and wallace apartments he cool give him a chance and kimmy how the hell have you been
shags girl

Clintwood, VA

#21 Oct 20, 2013
for one he does have a girl friend and for 2 he is wonderful manhe does have a past but who don't.,his past is his past and that's where its needs to stay.no one has a perfect so don't throw stones if you don't want them thrown back.he will go to the and of the earth and back for me .he has changed my life with him it is so all.so all you people that sre sayin shit and cant even put your name on here need to say what ever you have to say to his face.i sure he would love to talk to you

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Haysi Discussions

Title Updated Last By Comments
deleted Trey thread 12 min rambo 8
gay residents (Sep '11) 1 hr Janice Green 136
Karma 6 hr Joness 3
Tori Mullins Stanley 8 hr Tori Mullins Stan... 49
Kaylan Stanley 13 hr Roses are red 5
Greg Fleming and Kelsey 17 hr Get a life 5
jhonny rose (Sep '12) Tue truth75 17

Haysi Jobs

More from around the web

Personal Finance

Haysi Mortgages