Brad Miller

Posted in the Harrodsburg Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of35
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Tiffany

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 10, 2009
 
What do you guys think about Brad Miller?
SkinnyBitch

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Apr 10, 2009
 
Brad Miller is a d***.. and he needs to grow some balls and settle everything out.. in his life..
and stop running his c*** sucker.
Kristi

Harlan, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 22, 2009
 
Can you say DRUGEE??
SkinnyBitch

Frankfort, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
May 1, 2009
 
i agree ... he needs to clean his act before anything bad happens.. And he needs to stop f****** w***** like Kelly Coffman!!!
Dead beat

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
May 3, 2009
 
NO WHAT HE NEEDS TO DO IS GROW UP AND TAKE CARE OF HIS CHILD! GET A JOB OR SOMETHING GAWD YOUR EFFIN WORTHLESS! FEEL SORRY FOR HIS KID BUT THANK GOD IT HAS AN AWESOME MOTHER TO TAKE CARE OF IT! BRAD NEEDS TO GROW UP!
cameron baker

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
May 3, 2009
 
can you say Charizard?
friend

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
May 3, 2009
 
My brothers are friends wit him, and he talks about hiskid all the time. He is a good guy how has made mistakes.... So what ppl make them, but it gives no ne the right to judge.... Let God judge.... How is he fuc*king with Kelly so what!!!!! Aguy has needs if she would tell him to back off, then he would I know him, and he is no stalker.....
fskjhfsjkf

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
May 4, 2009
 
woah, he has a kid?!?!
amr2005

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
May 9, 2009
 
Thank god for that childs mother, hes a deadbeat father. He needs to grow up. And Kelly who? Coffman? THATS SICK!!!!
WHO CARES

Madison, WI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
May 15, 2009
 
If Shelly would let him see his child he would. I talked to him about it last night and he said she is keeping him away. So if it is Brad's baby why dont she let Brad take a blood test. She told me herself that she just wanted him to leave her alone. So if he is a deadbeat and has nothing to do with his son then why is she saying for him to leave them alone. Sounds like to me she dont want ppl to know that the baby may not be his. She may have secrets that are dying to come out. Shellys whole family needs to figure out what they are doing in life and quit getting pregnant. Thats all those three girls are good for.
SkinnnyBitch

Frankfort, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
May 17, 2009
 
Kelly's nasty.. after all the guy she's slept with..
Brad's made mistakes and he keeps making them because he's dumb.. So.. Hopefully he will grow up and help take care of his child and Shelly should let Brad see his baby because every child deserves to have a dad, you never know when they will be gone.
BRAD MILLER

AOL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
May 20, 2009
 
well thas kick as* i made topixs i was waitn for sumone to say sum bout me on her .... yall can say wateva yall wanna say because i could guve a f**k less anout yall ima keep doin how i do an i aint gonna change for no one so u should jus get used to it... an if that f*ckn wh**e shelly wants me to help wit that baby that ight not even be mine it could be fat as*es then mayb if i eva got to see it i would but it w.e so yall have fun talkn bout me bc it dnt bother me a bit so plz leave sum more comments id luv to hear wat yall got to say bout me......
Hova

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
May 21, 2009
 
BRAD MILLER wrote:
well thas kick as* i made topixs i was waitn for sumone to say sum bout me on her .... yall can say wateva yall wanna say because i could guve a f**k less anout yall ima keep doin how i do an i aint gonna change for no one so u should jus get used to it... an if that f*ckn wh**e shelly wants me to help wit that baby that ight not even be mine it could be fat as*es then mayb if i eva got to see it i would but it w.e so yall have fun talkn bout me bc it dnt bother me a bit so plz leave sum more comments id luv to hear wat yall got to say bout me......
I dont thin the baby is Brad's....it looks like the other guys-
bama

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
May 21, 2009
 

Judged:

1

1

Hey brad its tamera...i made topix too for a while...aint it great. U better stay outta trouble! All this site is a a bunch of freakin loosers that has nothing better to do but talk shit about people, just so it makes them feel better about them selves. They're just jealous nobody gives two s*its and a fu*k about them. All these people wouldnt dare tell it to ur face.
okay

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
May 21, 2009
 
Tamera u aint shit come to harrodsburg and me along with 20 others bitches will whoop ur ass. And I will tell it to ur face. U start trouble ur a whore and thats why u moved to Alabama. I have been talking to Kim and everyone knows why u moved. I know it and so do u so come to h-burg. U cant finished what u started but if I see u I will finish it. Oh and hi Brad as u know who this is my bro said hi and so did my hubby. But dont listen to these shit talkers, and I didnt know u talked to skanks like Tamera, u know ppl like her can give u a bad reputation. for ur sake skanks like her are nasty u can do better than that.
BRAD MILLER

AOL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
May 22, 2009
 
okay wrote:
Tamera u aint shit come to harrodsburg and me along with 20 others bitches will whoop ur ass. And I will tell it to ur face. U start trouble ur a whore and thats why u moved to Alabama. I have been talking to Kim and everyone knows why u moved. I know it and so do u so come to h-burg. U cant finished what u started but if I see u I will finish it. Oh and hi Brad as u know who this is my bro said hi and so did my hubby. But dont listen to these shit talkers, and I didnt know u talked to skanks like Tamera, u know ppl like her can give u a bad reputation. for ur sake skanks like her are nasty u can do better than that.
i think i kno who dis is but i aint forsure do u live up da hill from me?
SkinnnyBitch

Frankfort, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
May 22, 2009
 
hahaha.. i think its funny, brad if you dont care..and you aint going to change.. that makes you a douche bag.. So you keep on doing what your doing, because noone is going to like, well nobody likes you anyways.. your a douche bag and a d***.. so f*** you.. and grow the heck up..
Audrey

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
May 23, 2009
 
Wow, this is forreal hilarious. But I forreal gotta say that I dont think its Brads if Shelly wont even get a paternity test. I mean I like Shelly but I dont see why Brad cant take a test..But Brad dont worry about anything people are gonna talk sh*t no matter what. I mean after all its h-burg..they aint got nothing better to do. Haha.
its me

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
May 24, 2009
 
BRAD MILLER wrote:
<quoted text>
i think i kno who dis is but i aint forsure do u live up da hill from me?
HEHE!!! yeah!!! Whats up Brad. My bro gets out in a few weeks u ready to get drunk. And listen hear these are some Harrodsburg b's talking they like the drama they dont care who its with. My drama is with the ppl who start it with me.
its me

Harrodsburg, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
May 24, 2009
 
SkinnnyBitch wrote:
hahaha.. i think its funny, brad if you dont care..and you aint going to change.. that makes you a douche bag.. So you keep on doing what your doing, because noone is going to like, well nobody likes you anyways.. your a douche bag and a d***.. so f*** you.. and grow the heck up..
Really!!! Cuz the only ppl that have gotten on here is Shelly and her few friends that she has to make him feel bad. do u really think that Brad is going to lose sleep over u calling him A DOUCHE BAG, I think not!! Brad is a good guy and he is cool to hang out with. Obviously u dont know Brad or shelly has just brain washed u. The last time I checked Brad was trying to get a paternity test and she denied. Whats that say bout Shelly!!!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of35
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

16 Users are viewing the Harrodsburg Forum right now

Search the Harrodsburg Forum:
Topic Updated Last By Comments
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 4 min Le Jimbo 144,694
KY Can You Pass an 8th Grade Test from 1912? (Aug '13) 27 min LMS 1,009
KY Paul vs Conway: The Nastiest Debate Of 2010 | T... (Oct '10) 1 hr LMS 16,115
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 1 hr LMS 26,166
Magnolia Street church shooting 6 hr Inconsistantcy 40
JR who works at BCDC 7 hr clueless 1
KY Hundreds of birds die in western Ky. (Jan '11) 8 hr question 81,544
•••
•••
•••
•••

Harrodsburg Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Harrodsburg People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Harrodsburg News, Events & Info

Click for news, events and info in Harrodsburg
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••