wow

United States

#1 Sep 22, 2012
Thief......don't buy nothing fRom.her
lorie divine

United States

#2 Sep 22, 2012
Thief...
yessssa

Danville, KY

#3 Sep 22, 2012
true story......straight up rachet
Lorie Devine

Nashville, TN

#4 May 9, 2013
First of all you all need to put your names and yeah I have made mistakes leave the past in the damn past and I'm sure I know who's posting this and if its who I think it is your the one that sits back and does pills and robs everybody leave me the hell alone I don't do nothing to nobody I've changed 100 % can you say that about your self lmfao!!!!!!
Lorie Devine

Nashville, TN

#5 May 9, 2013
Get a job and quit sitting behind this computer gossiping about people and quit starting trouble
blondie

United States

#6 May 9, 2013
Did she go to mackville?
Lisa

Harrodsburg, KY

#8 May 10, 2013
I see after 7 months this topic is brought back up again something up, lol
scott hall

Winchester, KY

#9 May 10, 2013
We talkin Lorrie Devine ?? I we talkin Laura Devine? Cause I don't care what Laura has find old Scott Hall will eat her ass damn she's hot
Lorie Devine

United States

#10 May 17, 2013
No I didn't go to mackville I went to mercer and now live in danville
Lorie Devine

United States

#11 May 17, 2013
Lisa wrote:
I see after 7 months this topic is brought back up again something up, lol
. And what do u mean Lisa?? Do I know you??
wow

United States

#12 May 19, 2013
Lorie Devine wrote:
First of all you all need to put your names and yeah I have made mistakes leave the past in the damn past and I'm sure I know who's posting this and if its who I think it is your the one that sits back and does pills and robs everybody leave me the hell alone I don't do nothing to nobody I've changed 100 % can you say that about your self lmfao!!!!!!
seriously take a good look at yourself, & your last name says alot about you also...your a thief...
Ester

United States

#13 May 19, 2013
Lorie Devine wrote:
Get a job and quit sitting behind this computer gossiping about people and quit starting trouble
lorie , I don't kno u but u need to put their names on here . I hate Topix and shld be taken off ! If somebodie does 1 or 20. Wrongs their name gets put on here and its@a shame ! Even if u did a bad , everyone changes & from what I see theres a lot in this town that should be down in louisiana an do some good work there instead of being so damn mean !! And gossipy ! Ppl shld Help ppl & not cause problems
haha

United States

#14 May 19, 2013
Ester wrote:
<quoted text>lorie , I don't kno u but u need to put their names on here . I hate Topix and shld be taken off ! If somebodie does 1 or 20. Wrongs their name gets put on here and its@a shame ! Even if u did a bad , everyone changes & from what I see theres a lot in this town that should be down in louisiana an do some good work there instead of being so damn mean !! And gossipy ! Ppl shld Help ppl & not cause problems
i would buy u a bus ticket..but i lost money walk to Louisiana...lady u and her can.shut up.u debt know her...hmm
Ester

United States

#15 May 19, 2013
haha wrote:
<quoted text>i would buy u a bus ticket..but i lost money walk to Louisiana...lady u and her can.shut up.u debt know her...hmm
I don't give a damn if I kno her or not. Get up off ur assy computer & do Somthin insted of bein a chicken and talkin behind a screen . Anyone can do that. I hate Topix.
Marcia

United States

#16 May 19, 2013
I agree . Topix was suppose to been used for ( I thought ) like exchanging ideas on stuff , when little league would play , comments on things going on in our town . Not gossip & talk horrible things about people . Its trashy & nasty . I guess its a Topix for Evry town . Not sure . I read a story where a woman was talked about so bad and accused of things that were lies , she sued Topix someway . It was another state but it happened and she did get a settlement and the computers id numbers were looked up and found the 3 girls and 1 guy that was causing all the trouble . It was a Good thing.
Ester

Hollis, NY

#17 May 19, 2013
lorie - I didn't mean ti say I didn't giv a damn about knowing u or not . It just came out that way . sorry.
haha

Duluth, GA

#18 May 20, 2013
Ester wrote:
lorie - I didn't mean ti say I didn't giv a damn about knowing u or not . It just came out that way . sorry.
good grief
Lorie Devine

Danville, KY

#19 Jun 11, 2013
wow wrote:
<quoted text>seriously take a good look at yourself, & your last name says alot about you also...your a thief...
it don't matter what my last name is it don't make me a bad person at all I don't even go around the devine side of the family I cant help who im related to or who my parents are get a life and get off here who has all this time on there hands to get on here and start gossiping about people not me I wouldnt ever start a page on someone no matter what they have done you all are just cold hearted!!!! Please leave me alone and quit starting stuff I don't bother noone so I don't expect people to bother me!!! Thanks!
Haha

Evansville, IN

#20 Jun 13, 2013
But you and your little crew sure don't mind fn people over and stealing stuff do ya??? Please, don't come on here trying to act innocent.. If the shoe fits, wear it!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Harrodsburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Hitachi couples? 9 hr Your a troublemaker 2
Coach Claunch 11 hr pleaseplease 3
sirens 11 hr Elroy 3
where's the girl's that can take a fist? 14 hr herennow 1
harrodsburg sucks (Oct '11) 19 hr luke 70
Sylvia Hartman (Jun '12) Thu Rheemy 29
amy waterfill grider Thu wow 1
Harrodsburg Dating
Find my Match
More from around the web

Harrodsburg People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Harrodsburg News, Events & Info

Click for news, events and info in Harrodsburg

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:00 am PST

Bleacher Report 4:00AM
Bengals Complete Week 17 Preview vs. Steelers
NBC Sports 4:25 AM
Andy Dalton returns to practice, but other Bengals still sick
NBC Sports 8:25 AM
A.J. Green present at Cincinnati's Friday practice
Bleacher Report10:03 AM
Eifert out for Season After Having Recent Shoulder Surgery
ESPN11:57 AM
Bengals TE Eifert will not return this season