First Prev
of 3
Next Last
damnnn

Nashville, TN

#45 Feb 21, 2012
Josh Stout is pretty sexyy.
hottt

Nashville, TN

#46 Feb 21, 2012
Josh Stout is sexyyy!!
HHSgirl4Life

Nashville, TN

#47 Mar 1, 2012
Hmm there aren't that many..... My top 2 would Be a tie between lane and zach!!!!!! <3
Badbitch40

Nashville, TN

#48 Mar 1, 2012
Zach is fruckin fine!!!.... But I've always kinda had a crush on Brady to!!
Redneckchickhhs

Nashville, TN

#49 Mar 1, 2012
Eddie is kinda cute for a chubby Mexican I guess lol
been there done that

Johnson City, TN

#50 Mar 2, 2012
ummmm they are little boys who play with theirselves 24/7. Immature little men who wont grow up for another 10 years or so, soooo ladies of hhs just wait till college for the hot guys at least they will be worth hangin with. trust me.these little high school boys are not worth your time. you only think they are now.
Dawgette2013

Kingsport, TN

#51 Mar 7, 2012
Alex Yates was a hottie in elementary school, but he let himself go. Looks like the geico caveman in girl's jeans now. I bet he would still clean up nice if he would get rid of all that hair on his head and face...yuck!
aight now

Johnson City, TN

#52 Apr 6, 2012
ROCKERCHIC wrote:
<quoted text>
yes he is adorable and such a sweetie
Tyler is soooooooo hott and his eyes melt me plus he has a bootie. YUMMY :)
hampton

Johnson City, TN

#53 Apr 6, 2012
aight now wrote:
<quoted text> Tyler is soooooooo hott and his eyes melt me plus he has a bootie. YUMMY :)
tyler who???
sum21

United States

#54 Apr 8, 2012
All the hot ones graduated like 2 years ago
poopie the coon

Banner Elk, NC

#55 Apr 8, 2012
none of them are hot they are all nerds if you like that type
seriously

Jonesborough, TN

#56 Aug 23, 2012
Hmmm wrote:
Tyler Trusler is adorable!
Are you blind....
UHStwo three five

Jonesborough, TN

#57 Aug 24, 2012
This must be the mighty lady landers bball team this could be the reason that most of the team is prego GOOD LUCK NEXT YEAR not even gonna get out of distirict HA HA ha ha
Hey

United States

#58 Sep 26, 2012
So which guys in the area has the BD? Girls u should know what im talking about. Well atleast some of u. Ive heard a few rumors just wondering which is true.
CHRISTIAN

Greer, SC

#59 Oct 4, 2012
Ur godd*mn mom
ridge runner

Newland, NC

#60 Oct 7, 2012
UHStwo three five wrote:
This must be the mighty lady landers bball team this could be the reason that most of the team is prego GOOD LUCK NEXT YEAR not even gonna get out of distirict HA HA ha ha
must be jealous because the landers kicked uhs butt in football 49-0 hahahahahaha.
hhsgirl2010

Johnson City, TN

#61 Oct 16, 2012
Dalton G Dylan W Brandon K Tyler T Brett P

my opinion:)
what

United States

#62 Oct 25, 2012
Sorry not what i heard. Your just talking about a bunch of averge joes. Plus they are a just a bunch of drugie dead beats except for tyler t. Hes a good kid
gilligan

Newland, NC

#63 Oct 25, 2012
what wrote:
Sorry not what i heard. Your just talking about a bunch of averge joes. Plus they are a just a bunch of drugie dead beats except for tyler t. Hes a good kid
the only bad thing about him is he likes the long hard stuff..........

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hampton Discussions

Title Updated Last By Comments
Most trashy women you know in Elizabethton 7 hr poopturdbuttcrack 8
Carter County Youth Basketball (Nov '11) 10 hr SPUD 316
American Water Heater (Jan '12) 11 hr Loves blondes 114
lori h 20 hr mnm9 2
no woman compares to her!!!!! Wed The man 28
Laura Sloan Tue wtf 9
hampton's newest restaurant (Jun '14) Dec 23 Mr McClain 59
Hampton Dating
Find my Match
More from around the web

Hampton People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Hampton News, Events & Info

Click for news, events and info in Hampton

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 12:22 pm PST

NBC Sports12:22PM
Gano eager for another chance vs. Falcons - NBC Sports
NBC Sports 4:53 AM
Panthers coach and family replaced gifts for break-in victims
Bleacher Report 9:00 PM
Carolina Panthers vs. Atlanta Falcons: Complete Week 17 Preview for Carolina
Bleacher Report12:06 AM
Indianapolis Colts vs. Tennessee Titans: Complete Week 17 Preview for Tennessee
Bleacher Report12:22 AM
Atlanta Falcons: Steven Jackson out Opens Up the Offense More