Sailors wife

United States

#1 Jul 9, 2014
Hate to say anything but y'all noticed how wild Karen has been here lately? Worried about u Karen wish you could just get a gripe on ya life.
karen

Columbia, TN

#2 Jul 10, 2014
Thanks for being worried about me but how have I CHANGED ??
Sailors wife

United States

#3 Jul 10, 2014
Karen I wuz ya friend n hate to put r biz ness out there but My hubs n I know ya been Snitchin on pple n I dnt take kind to that! I wil b around honey.
Kuntry Gal

United States

#4 Jul 10, 2014
I heard tha same sh*t!
Karen

Columbia, TN

#5 Jul 11, 2014
Umm why would I snitch on anyone I haven't got in any trouble to snitch on someone in first place I'm sorry that u have the wrong info just cause my daddy is a sheriff don't mean shit sry an instead of hiding ur name behind a nickname call yourself out on who you are cause I'm sure in the he'll don't care what I have to say :)
Sierra

Campobello, SC

#6 Jul 12, 2014
Wow!
Sailors wife

Campobello, SC

#7 Jul 12, 2014
Ya damn skippy ya havnt been n trouble and that Hun is exactly why!!!! Glad u went ahead and took the words outta my mouth! And I'm not hiding behind a name cuz KaRen ya knw me very very well!
BeeBee

Campobello, SC

#9 Jul 13, 2014
Damnit
Kaycee

Lexington, SC

#10 Jul 18, 2014
Thinks her shi*don't stink!
Karen

Franklin, NC

#11 Jul 22, 2014
No hunny I don't think it stinks hahaha its smells like death ;)
Sailors wife

United States

#12 Aug 4, 2014
Ya see outta the comments here the Snitch didn't reply she went for the childish reply cuz that's what she is! Grow up KaRen ya dumba**!!!! Ya shit smells like death bet that's not the only thing hahahha
Karen

Zirconia, NC

#13 Aug 6, 2014
Bahaha hell why my comments getting erased like I said grow up if u got a problem come to me this shit is dumb an childish

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hampshire Discussions

Title Updated Last By Comments
Roddy Question 408 Walnut Feb 13 MagicMike 1
Guy with ranger missed connection (Oct '16) Dec '17 Boo Hooey 2
Thick wyte gurl at family dollar imma make hollar (Jan '17) Dec '17 Anonymouser 2
News Man Faces Additional Charges After Ex-Girlfrien... (Feb '16) Aug '17 Hang em high 2
Rent (May '17) May '17 New Here 1
Place to rent (Apr '17) Apr '17 Greens 1
News Guy Butt-Dials 911, Gets Busted for Drugs (Sep '14) Feb '17 Pharts All Over 5

Hampshire Jobs

More from around the web

Personal Finance

Hampshire Mortgages