7-11 store in hamlin
pissed off

Lerona, WV

#1 Aug 18, 2012
why is it everytime you buy something by mistake at 7-11 in hamlin after hours they cant refund your money, i think we should boycott the store until they figure out a way to correct this inconveience
Hmmm

Hamlin, WV

#2 Aug 20, 2012
Did you ever think maybe it because most places require a manager or assistant manager do refunds?!?!
well

Hamlin, WV

#3 Aug 22, 2012
if thats the case then there should always be one on hand...some ppl life on the night shift thats just how it is. Its not their fault the work when they do
notthecase
#4 Sep 25, 2012
has nothing to do with a mgr on duty. Libby overcharged me one evening on a case of beer, and i tried to get my money back. nope, she said thats how it was, even tho the price was posted on the beer cave she overcharged me and wldnt refund the difference. shes a stuck up kuntt
IDK

Bluefield, WV

#5 Sep 26, 2012
I don't know who works there now... Haven't been there since their gas smelled like diesel fuel and they told everyone it was fine but had a tank cleaning company come clean everything.. That seems like an awfully big expense if nothing was wrong with the gas.. Cross dropping does happen if that was the case thy should have been honest..
just saying

West Hamlin, WV

#6 Sep 26, 2012
I never go in there. Libby is such a bitch. She treats people like shit and way too hateful to be running the place. She has no respect on how to treat the public.
truth

Harts, WV

#7 Sep 29, 2012
Libby simply tells it like it is and doesn't take any crap off of the theives or pill heads.
Agree

Hamlin, WV

#8 Oct 3, 2012
libby is rude...not all of us are pillheads and not all of us steal...some of us work and choose to spend our money there for one reason or another but she is there to make the store run smooth and that everything is done right not to be rude to the ppl...if she cant handle it maybe she should step down as manager
meme

Cumby, TX

#9 Oct 3, 2012
Libby needs to know Harrison Terry stalks her when she's there working. I've been with him before when he drives by there looking for her.
didnt ruin my day

Hockessin, DE

#10 Sep 2, 2016
I don't know about Libbey but Keana is a sweety.
Tom Clark

Charleston, WV

#11 Sep 3, 2016
pissed off wrote:
why is it everytime you buy something by mistake at 7-11 in hamlin after hours they cant refund your money, i think we should boycott the store until they figure out a way to correct this inconveience
You are a big cry baby!
Gashead

Chapmanville, WV

#12 Sep 6, 2016
She showed me her boobs in the bathroom once

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hamlin Discussions

Title Updated Last By Comments
Create your own Forum (Jun '15) 2 hr Cristall 4,517
Rachel Icenhower (Jan '16) 7 hr Tom Clark 9
Ashley cullum (Apr '17) 16 hr Jeseco 19
Amber Mullins From Harts Mon Tom Clark 3
Goddess at 7/11 (Nov '17) Sun Gossiper 25
Katelynn porter Sun Nathan 4
Sabrina Runyon (Brandon Vance's ex-wife) (Nov '17) Sun LOL 8

Hamlin Jobs

Personal Finance

Hamlin Mortgages