'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 256317 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Since: Dec 11

.

#113352 Aug 4, 2013
Republican Honey wrote:
<quoted text>
The difference between you and I is I don't mind that you have opinions and views different from me. I don't understand them, but I accept that you do. You SEEM totally intolerant of other views and opinions and are often malicious in your comments. That is the definition of a bigot. IF the shoe fits ......
One size fits all, shine that posterior!
Only Son

Chicago, IL

#113355 Aug 4, 2013
Jay wrote:
<quoted text>
**********
After you scavenger hunt through the internet half the night to copy and paste your books, that no one has time to read - then do you lay awake the rest of the night thinking up what you think are cutesy, original nasty names to call people? Rattle-rattle!
You lose! You just sound like an uneducated, illiterate dumbass. Take your blood pressure then take a tranquilizer!
DITCH THE BITCH 2016
Don't Tread did you tell everyone on here that you crossed the fence? You need to sneak back into Campton with your tail tucked between your preverted legs. Nobody likes a turncoat. Ditch Mitch!!! Grimes all the way!!!
LOL

Richmond, KY

#113356 Aug 4, 2013
Nenona wrote:
She(AL) is right.
Talking about and to yourself in third person again? Thats just sad. Lucky all those sock puppets are free huh?
LOL

Richmond, KY

#113360 Aug 4, 2013
I care Ari, I think it was very courageous of you to finally come out of the closet. It's not that Dem's have a double standard when it comes to gay republicans. It's just so perplexing why you would continue to support a party that clearly hates you, and only allows you logcabin republicans to exist in their party for P R reasons.
WTF

Glasgow, KY

#113363 Aug 4, 2013
Only Son wrote:
<quoted text> Don't Tread did you tell everyone on here that you crossed the fence? You need to sneak back into Campton with your tail tucked between your preverted legs. Nobody likes a turncoat. Ditch Mitch!!! Grimes all the way!!!
Why are you DIMocRATS always so bitter and angry? If someone posts a fact or two and you can't refute those facts you then reply with silly shit like "turncoat" or "perverted legs".

Grimes is just another talking head hoping to cash in on the dems accusations of republicans war on women. O-tay, "Show us your itty-bitty" Anthony Wiener and "send my sexist ass to rehab so I can keep my job and future pension" Filner.

Grimes is weak. Her family have been pouring their personal cash into campaigns trying to beat McConnell for years now. If Alison is their best chance...well, LOL.
wtf

Glasgow, KY

#113364 Aug 4, 2013
LOL wrote:
I care Ari, I think it was very courageous of you to finally come out of the closet. It's not that Dem's have a double standard when it comes to gay republicans. It's just so perplexing why you would continue to support a party that clearly hates you, and only allows you logcabin republicans to exist in their party for P R reasons.
You sure seem to know a lot about gays and who likes them. Hmmmm...that first step out of the closet must be a doozie for you guys. Do you all fall and hit your head on the way out? lmao
wtf

Glasgow, KY

#113365 Aug 4, 2013
Crow__ wrote:
Oh...and Thaddeous...he also seems fixated on spanking and posteriors. Now he's talking bullwhips. Frankly it's getting a little creepy.
Then again, "what woulde [sic] we laugh at" otherwise?
...says the old crow. lol
wtf

Glasgow, KY

#113366 Aug 4, 2013
Crow__ wrote:
<quoted text>
Every now and then, but cleaning my guns always makes me feel better.
Did you see what I just did with both middle fingers? Good.
It's not that hard to clean a gun. lol Were you hoping that would make you seem bad ass if you posted that you had guns? Whut? You gonna shoot your computer monitor if you think someone is watching you? You are a crazy old crow. And by the way, people aren't laughing with you, they are laughing at you Miss Billy Bad Ass. STFU and go clean your pellet gun that you shoot garden crows with. I bet everybody is sooo skeered! Too funny. lol

Since: Jun 12

Location hidden

#113367 Aug 4, 2013
Crow__ wrote:
<quoted text>
Hi Ari.
On the off, off chance that you're not one of Ari's socks; you might want to talk to him about that whole reprobate mind thing. He posts pictures of big gay wrestlers.
LOL Hi Ari!
Shamefully transparent, that wrestler.
LOL

Richmond, KY

#113368 Aug 4, 2013
wtf wrote:
<quoted text>
You sure seem to know a lot about gays and who likes them. Hmmmm...that first step out of the closet must be a doozie for you guys. Do you all fall and hit your head on the way out? lmao
I'm not gay, not that there is anything wrong with being gay. But most importantly, I'm not a teabagger repub.LOL

Since: Jun 12

Location hidden

#113369 Aug 4, 2013
Aristocles son of Ariston wrote:
I hope Thad sticks around; that poster has a great perspective, a very accurate one indeed!
Let's see what happens when he meets the foul mouthed perverts.
(stand by for fireworks!).
Shameless plug.
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#113370 Aug 4, 2013
repug vipers wrote:
<quoted text>
From your self-righteous rants, seems like republiCONS struck a raw nerve. For a party that claims to be God's chosen people, you replugs sure do a lot of Unchristian like things.
WWJD? He would call you replugs a den of vipers.
They do have some self-righteous rants don't they. The Queen Loon and Ari ring leader with all their circus socks. They have many. Doing a lot of Assuming. When they bring up Jesus and what would he do, I always think of him in that den of thieves and Him healing/feeding the poor. Something they seem to forget.

They didn't like all my factual posts and rubbing it in that old turtleman needs to be scared. I am happy he has a teabagger opponent and can't wait to see how GRANDrand rides the fence. haha He wants to be President (fat chance) and he needs the teabaggers who put him in Congress and might have to abandon the GOP turtleman who campaigned against him with Trey Grayson. I love it when they eat their own and these circus clowns hate that I remind them we are a ONE party MAJORITY. RIP GOP

DITCH MITCH
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#113371 Aug 4, 2013
Only Son wrote:
<quoted text> Don't Tread did you tell everyone on here that you crossed the fence? You need to sneak back into Campton with your tail tucked between your preverted legs. Nobody likes a turncoat. Ditch Mitch!!! Grimes all the way!!!
That Ari/Jay circus clown has many socks. I agree....

ALISON 2014

DITCH MITCH
wth

Glasgow, KY

#113373 Aug 4, 2013
RepubliCONS wrote:
<quoted text>
They do have some self-righteous rants don't they. The Queen Loon and Ari ring leader with all their circus socks. They have many. Doing a lot of Assuming. When they bring up Jesus and what would he do, I always think of him in that den of thieves and Him healing/feeding the poor. Something they seem to forget.
They didn't like all my factual posts and rubbing it in that old turtleman needs to be scared. I am happy he has a teabagger opponent and can't wait to see how GRANDrand rides the fence. haha He wants to be President (fat chance) and he needs the teabaggers who put him in Congress and might have to abandon the GOP turtleman who campaigned against him with Trey Grayson. I love it when they eat their own and these circus clowns hate that I remind them we are a ONE party MAJORITY. RIP GOP
DITCH MITCH
Talking to yourself again? lol You sound like a 12 year old kid talking about clowns. No facts, no points...just your own screwed-up opinions about socks or clowns or Jesus. The guys in the Funny Farm wagon will be there soon. They're coming to take you away ha ha ho ho hee hee! You and the old crow must be smokin' the same garden weeds.
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#113374 Aug 4, 2013
Aristocles son of Ariston wrote:
<quoted text>
Didn't get the memo...did you?
LQQk at hypocrite, this is how Dems feel about people they pretend to care for...they do the same for all minorities!
Oh lQQkie, remnants of another sock of yours. How quaint. We don't care if you are gay, ari. We just call you out because you are a hypocrite. We believe you should marry whoever you please and should be recognized for benefits, insurance, life altering medical decisions and be protected in at your workplace. We don't hate gays, we are Democrats. We fight for rights, remember. haha

Sorry if you have to stay in the closet in your public life. YOU were the one that posted the picture and the porn site. Don't hate us if you didn't intend to out yourself. We were amused only because you are a repuke. In other words...A hypocrite

RIP GOP

DITCH MITCH
wth

Glasgow, KY

#113375 Aug 4, 2013
LOL wrote:
<quoted text>
I'm not gay, not that there is anything wrong with being gay. But most importantly, I'm not a teabagger repub.LOL
By your own admission, you're not much of anything, are you? Thanks for being honest but your secret was already out. Your posts prove that you aren't much of anything except an ass kisser. Thought you had a friend, didn't ya? lmao
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#113376 Aug 4, 2013
LOL wrote:
I care Ari, I think it was very courageous of you to finally come out of the closet. It's not that Dem's have a double standard when it comes to gay republicans. It's just so perplexing why you would continue to support a party that clearly hates you, and only allows you logcabin republicans to exist in their party for P R reasons.
HAHA, so true.

GOP RIP

DITCH MITCH
wth

Glasgow, KY

#113377 Aug 4, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
Shameless plug.
The government green cheese eater throws in her 2 cents worth of food stamps. I'm sure everyone will sleep better now. lol
American Lady

Danville, KY

#113378 Aug 4, 2013
wth wrote:
<quoted text>
Talking to yourself again? lol You sound like a 12 year old kid talking about clowns. No facts, no points...just your own screwed-up opinions about socks or clowns or Jesus. The guys in the Funny Farm wagon will be there soon. They're coming to take you away ha ha ho ho hee hee! You and the old crow must be smokin' the same garden weeds.
LQQks like I've been 'missed' around here today ;~)
They just can't "stand it" can they?
I've been doing something that makes ME *happy*...

Ha ha ha

Thank Glasgow!:)
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#113379 Aug 4, 2013
LOL wrote:
<quoted text>
Talking about and to yourself in third person again? Thats just sad. Lucky all those sock puppets are free huh?
She does it all the time. She has many socks and should be here shortly all juiced up and ready to dazzle ari and the circus socks. haha

RIP GOP

DITCH MITCH

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Halo Discussions

Title Updated Last By Comments
Jenkins need a hospital STAT (May '14) 11 hr Helena 47
Drug Tests for SSI recipients (Apr '11) 13 hr Jerome 26
Haymond Jessica and Worm Mon Brokebackmnt 3
Sandy The Manger that works at McDowell IGA... (Apr '12) Jan 15 sandy meade 13
Sandy meade iga Jan 15 Iga 3
does anyone know where Rhonda Fleming is now? (Mar '09) Jan 15 Community ghost 16
what happened (Jun '13) Jan 15 Community ghost 2

Halo Jobs

More from around the web

Personal Finance

Halo Mortgages