MMA

Belton, KY

#26 Jul 25, 2012
well people can change but they have to want better life then being a dope head bum.
yep

United States

#27 Jul 28, 2012
I've know him for a long time. The only reason he in that half way house is cause he didn't want to go back to jail.
pooffice

Belton, KY

#28 Jul 28, 2012
well he better watch because i,m watching him.
back in the day

United States

#29 Aug 2, 2012
Damn lil Glenn ain't gonna get straight. We all know this. He can't even stay straight on the weekends when he's home!
pooffice

Belton, KY

#30 Aug 2, 2012
how do you no this.
back in the day

Sarasota, FL

#31 Aug 2, 2012
pooffice wrote:
how do you no this.
Cause I've seen him when he's home a few weekends.
glenn

Chicago, IL

#32 Aug 6, 2012
Yall s**t talking b***hes dont know half the s**t yall talking about, how about this try working on u and quit f**king with me, they can drug test me all they want im clean been clean so f**k off
lol

United States

#33 Aug 6, 2012
Damn awfully defensive there buddy. Must be doing something wrong
glenn

Chicago, IL

#34 Aug 6, 2012
lol wrote:
Damn awfully defensive there buddy. Must be doing something wrong
Naw just ppl think im still doin dope and shit and im not
lol

United States

#35 Aug 6, 2012
Well u must be giving them a reason to think that you are.
glenn

Chicago, IL

#36 Aug 7, 2012
lol wrote:
Well u must be giving them a reason to think that you are.
Ppl just want me to fail, so that they can say they were right. The only reason ppl see me back in elkton is to spend what little free time i do have with my kids
what it do

Bellevue, WA

#37 Aug 7, 2012
i heard he was gay
glenn

Chicago, IL

#38 Aug 7, 2012
what it do wrote:
i heard he was gay
Im not f**king gay. I love women, now spread that shit
got what was coming

United States

#40 Aug 8, 2012
Dude, you started this about yourself. What? You can't handle the truth?
mmmm

Cadiz, KY

#41 Aug 8, 2012
this shit needs to stop now he don,t live in todd county no more so talk about sombody else. he is working and trying to live on his on . so let it stop at this if you don,t have anything good to say just don,t say anything ok..
Ben Hung

Dover, TN

#42 Aug 8, 2012
Congratulations Glenn.. It's not everyday people have a fan club.. What a bunch of haters.. I remember this one time I bent over and all the haters kissed my ass..
not quiet

United States

#43 Aug 8, 2012
Ben Hung wrote:
Congratulations Glenn.. It's not everyday people have a fan club.. What a bunch of haters.. I remember this one time I bent over and all the haters kissed my ass..
Yea I don't know too many 'fans' he has. Mostly just junky friends that he can't stay away from.
Ben Hung

Dover, TN

#44 Aug 8, 2012
Is your name not quiet as in no noise or not quite. Like not quite like that.. I still have hope in literacy..
glenn

United States

#45 Aug 9, 2012
got what was coming wrote:
Dude, you started this about yourself. What? You can't handle the truth?
What truth? There no truth to anything yall clowns are saying.....far from the truth!
friend

United States

#46 Aug 9, 2012
You know, I really thought that Glenn was gonna change. But here lately I see the same person coming back from him. He's a lier and a manipulator.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Guthrie Discussions

Title Updated Last By Comments
amy allman Powell 18 min jjj 2
Marilyn ferris (Jun '14) 20 hr minniesmom 19
Kim Rogers Mon Rude 3
the music thread (Mar '12) Sun Musikologist 22
Andrew poyner Jan 25 lmao 25
Bobby Joe Ewing and Bobby Joe Bryant Jan 24 John 1
Guthrie Music Thread (Jan '14) Jan 7 Musikologist 5
Guthrie Dating
Find my Match
More from around the web

Guthrie People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 12:31 pm PST

NBC Sports12:31PM
Source: Browns interview former Rams coach Mike Martz
NBC Sports 3:14 AM
Rams won't get chance to interview Rob Chudzinski or Alex Van Pelt
Bleacher Report 6:15 PM
Why the St. Louis Rams Must Draft Dorial Green-Beckham
NBC Sports 8:37 AM
Nathaniel Hackett interviewing for Rams offensive coordinator on Thursday
Yahoo! Sports 8:12 AM
The lure of LA for the NFL - mirage or 'must do'?