Who has the loudest truck in the county?
VORTEC60

United States

#23 Jan 26, 2011
Jimmys Dodge was loud, Tri State done the exhaust on it several times, he kept changing it. As far as Brandon Halls and Justin Yates trucks, I don't know what they have so I can't comment on either. But I can say that 6.0 Chevys sound damn good and are loud as hell with the right exhaust, but that's just my opinion
trash talk

Keen Mountain, VA

#24 Jan 27, 2011
I know I drive it, THE COUNTY TRASH TRK, yes no one can sound good,smell good, and get no tickets like me! So stand back little ones because Iam coming to your house, hear me loud and clear!!
slippery when wet

United States

#25 Jan 27, 2011
Steve Hackneys chevy 2500 is the loudest and sexiest in grundy. It also runs pretty quick too.
Country Girl

Ashburn, VA

#26 Jan 27, 2011
Zulu wrote:
A better question would be "Who is the biggest redneck in the county?"
Were Not All Rednecks, Were Country that just don't Give A Damn!!!
trash talk

Keen Mountain, VA

#28 Jan 28, 2011
pigs will get you wrote:
a cop set this thread up to lure all you people in to brag on yourselves by listing your truck so they can nail you
Lots of this is used for county control,pretty smart for them & stupid for you!
Gotta luv a chevy

Cedar Bluff, VA

#29 Jan 28, 2011
I must agree with slippery when wet. Steve Hackney's truck is the loudest and sexiest in the county. And I think he is even hotter than his truck.
slippery when wet

United States

#30 Jan 28, 2011
Gotta luv a chevy wrote:
I must agree with slippery when wet. Steve Hackney's truck is the loudest and sexiest in the county. And I think he is even hotter than his truck.
Yep. Definitely. I'd like to be ridin in the middle right beside him.
Gotta luv a chevy

Cedar Bluff, VA

#31 Jan 28, 2011
slippery when wet wrote:
<quoted text>
Yep. Definitely. I'd like to be ridin in the middle right beside him.
I can't argue with you there. That does sound good.
Gotta luv a chevy

Cedar Bluff, VA

#34 Jan 29, 2011
rolmfao wrote:
<quoted text>
steve hackney is a nasty skank who thinks he is the shit but really he just smells like he is, your prob. him cause he is so stuck on himself anyway
Steve is not a nasty skank. You are probably just jealous because you either want him and can't have him or you want to be him.
slippery when wet

United States

#35 Jan 29, 2011
Hey Rolmfao,
*Jealousy is the tribute mediocrity pays to genius.”
-Fulton J. Sheen
Steve is awesome & he smells amazing! You mad cause he can get more puss than you? Haha jealous a$$.
Gotta luv a chevy

Cedar Bluff, VA

#36 Jan 29, 2011
slippery when wet wrote:
Hey Rolmfao,
*Jealousy is the tribute mediocrity pays to genius.”
-Fulton J. Sheen
Steve is awesome & he smells amazing! You mad cause he can get more puss than you? Haha jealous a$$.
Yes, Steve does smell amazing and he is really sexy but you know what else he is....married...damn
just trucks

Tazewell, VA

#37 Jan 29, 2011
Either Kenny Ray's white ford from Hurley or Frankie Payne's red chevy from whitewood are the loudest I ever heard or rode in!!!
HIGH ROLLING THUNDER

Keen Mountain, VA

#38 Jan 29, 2011
I have the fastest running trk,and sounds like a jet that has gone by! Yes Iam Black Hawk and I will always win in the end. Anyone out there want to take me on just name the place? Also you can place a bet,(money) when it takes place. Just post when and your place you like the best.
slippery when wet

United States

#39 Jan 29, 2011
Gotta luv a chevy wrote:
<quoted text>
Yes, Steve does smell amazing and he is really sexy but you know what else he is....married...damn
Well isn't that the disappointment of the century.
so slow chevy

Keen Mountain, VA

#40 Jan 29, 2011
HIGH ROLLING THUNDER wrote:
I have the fastest running trk,and sounds like a jet that has gone by! Yes Iam Black Hawk and I will always win in the end. Anyone out there want to take me on just name the place? Also you can place a bet,(money) when it takes place. Just post when and your place you like the best.
sorry even tho u may have a loud&fast one, I have always been a chevy lover! I do hope yours maybe one??
Sweet Sound

Keen Mountain, VA

#41 Jan 29, 2011
we installed pipes on a toyota tundra, talk about a sweet sound, loud but not so loud, nice sound. Iam at the exhaust place in town. Seen many nice trks in town. One thing about Grundy we have nice TRUCKS!Also have replaced many systems in the county.
home girl

Phelps, KY

#42 Jan 29, 2011
Zulu wrote:
A better question would be "Who is the biggest redneck in the county?"
that is a easy one to answer you are.
Mee

Grundy, VA

#43 Feb 2, 2011
Me!
REDNECK

Grundy, VA

#44 Feb 6, 2011
yall member that black dodge that had the 2 cat stickers on the back glass now that was a purdy loud truck i thank that truck was out of big rock
THE BIG PACKAGE

Keen Mountain, VA

#45 Feb 6, 2011
ONLY the best in this county. We are a TRUCK county. Looking at it they are the cleanest thing here!! our vehicles, we love and always will love them. I love we r this way, because when we travel out of Buchanan,co. people doesn't know where we r from. Not its bad we r from here, but its helps!!! Love them TRUCKS!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Grundy Discussions

Title Updated Last By Comments
The Man. The Myth. The Legend. 11 min Timmy 5
I see it...is that what you wanted? 40 min Eternal truth 23
Voice 5 hr concerned 1
Missing that KY girl.....mystery.... 7 hr Eternal truth 55
"Lora" 17 hr Know you well 2
Men who live a lie 20 hr unknown 19
Dr. Zam Zam (Apr '14) 21 hr Terrie7591 42
More from around the web

Personal Finance

Grundy Mortgages