Emy

United States

#1 Sep 28, 2013
Who picks up trash in Graham?
meg

Bowling Green, KY

#2 Sep 28, 2013
In Graham and Depoy apparently no one. Just look around.
uh oh

Rochester, KY

#3 Sep 28, 2013
Dump it off at the baby factory
me

Central City, KY

#4 Sep 28, 2013
Madisonville disposal will.
meg

Bowling Green, KY

#5 Sep 29, 2013
Well, first someone has to go from house to house and physically pick the stuff up. Litter, appliances, restaurant wrappers, etc beer cans and bottles.. Oh throw in old cars too.
Lmao

United States

#6 Sep 30, 2013
You people will find any and everything to try and dog out! I live in the beautiful town of Greenville!!! Lmao. If u think Greenville and central are clean, ur high! Which being muhlenberg co, u probably are. Lol
uh oh

Elizabethtown, KY

#7 Oct 1, 2013
Yeah and the city is in shambles but damn, it sure does look pretty. Police and firefighters can't get new uniforms but we have a new fountain and other useless bullshit. Glad Greenville has it's priorities together.

Since: Jun 12

Location hidden

#8 Oct 1, 2013
uh oh wrote:
Yeah and the city is in shambles but damn, it sure does look pretty. Police and firefighters can't get new uniforms but we have a new fountain and other useless bullshit. Glad Greenville has it's priorities together.
How is ONB providing the funds to build a fountain related to new uniforms for police and firefighters? No business is going to buy uniforms for the city.
uh oh

Rochester, KY

#9 Oct 2, 2013
Well- wrote:
<quoted text>How is ONB providing the funds to build a fountain related to new uniforms for police and firefighters? No business is going to buy uniforms for the city.
No, they're not but its sad these guys and gals risk their lives and can't have proper gear. You must be an ONB employee or spouse of one.

Since: Jun 12

Location hidden

#10 Oct 3, 2013
uh oh wrote:
<quoted text>
No, they're not but its sad these guys and gals risk their lives and can't have proper gear. You must be an ONB employee or spouse of one.
No, I'm not. Just didn't see how you relate the fountain and new uniforms.
uh oh

Elizabethtown, KY

#11 Oct 3, 2013
I'm just saying its sad that the city looks "oh so pretty" but the internal workings are shit.
uh oh

Elizabethtown, KY

#12 Oct 3, 2013
Not to mention some of the administrators and etc get their own little cut of the city's money. Slap some paint on a pile of garbage and you've still got a pile of garbage, with paint slapped on it.
travis

Madisonville, KY

#13 Oct 7, 2013
All the women who hang out at the fire dept. Should raise the money for new uniform. Make yourself useful while your down there. Sell hamburgers and hot dogs to the city workers since the convicts do all the work
Emy

United States

#14 Oct 7, 2013
Found someone to pick up my trash. Thanks for all of the "useful" information. LOL
HeyHey

Greenville, KY

#15 Oct 7, 2013
Emy wrote:
Found someone to pick up my trash. Thanks for all of the "useful" information. LOL
Who did you find? my trash man is over a week late so im looking for a new one?
Law Kinfolk

Central City, KY

#16 Oct 7, 2013
uh oh wrote:
Yeah and the city is in shambles but damn, it sure does look pretty. Police and firefighters can't get new uniforms but we have a new fountain and other useless bullshit. Glad Greenville has it's priorities together.
Speaking of bullshit, if bullshit was electricity you'd be a friggin nuclear reactor. ONB coughed up the funding for the fountain and that has nothing to do with uniforms. As someone in the know I can tell you that the police and firemen get whatever the chief's ask for. Why don't you take the time to go ask them instead of making dumbass comments!! You're obviously uneducated.
Emy

United States

#17 Oct 12, 2013
HeyHey I am using Family Tradition Trash Service
It is owned by Eddie Fulkerson can't find the number right now but he is on Facebook
uh oh

Rochester, KY

#18 Oct 15, 2013
Law Kinfolk wrote:
<quoted text>Speaking of bullshit, if bullshit was electricity you'd be a friggin nuclear reactor. ONB coughed up the funding for the fountain and that has nothing to do with uniforms. As someone in the know I can tell you that the police and firemen get whatever the chief's ask for. Why don't you take the time to go ask them instead of making dumbass comments!! You're obviously uneducated.
Omg you're an idiot. I was merely saying its a shame they're doing all that instead of getting uniforms. I KNOW ONB funded this. I was saying the money should've went somewhere else...and besides some people's back pockets. You need to calm your hostile ass down.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greenville Discussions

Title Updated Last By Comments
How are things with Ricky Keith and his little ... 1 hr Whyucare 6
Happy Fathers Day (Jun '14) 2 hr anonymous 102
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) 17 hr HOMEEE 644
Muhlenberg County Schools (Sep '11) Sat Bhy 695
rikibeth Fri Smh 5
Mitch Latham "cowboy" Fri Truth 65
whos brittany landrum Fri wondering 8
More from around the web

Personal Finance

Greenville Mortgages